Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je je ogen een beetje dichtknijpt.. Dan ziet het er weer anders uit
Zullen we wedden dat ik het eerder weet dan/als jij?quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Trevland het volgende:
Con ik heb een vaag gevoel dat wij morgen hoog in de dag cijfers staanik bedoel de laatste paar pagina's toch veel al met z'n 2en
Ik ook eerder dat ik in mijn bed lig, dunkt mij!quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik maak de dag nog even vol en dan ga ik ook
Ik weet niet hoe laat jij er morgen uit gaat en hoe laat ze straks gepost worden, dus het zou wel kunnen jaquote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat ik het eerder weet dan/als jij?
wat vervelend nou toch weerquote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook eerder dat ik in mijn bed lig, dunkt mij!
Saaierdtdtdquote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij er morgen uit gaat en hoe laat ze straks gepost worden, dus het zou wel kunnen ja
Anders schop ik je er gewoon uitquote:Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde.. Eerder dat ik in je bed lig wel
Heb ik weer een rauw anusquote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders schop ik je er gewoon uit
Vind ik ook wel.. Anders was ik je heus wel besprongenquote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
He wat jammer dat je geen meid bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan was je ook nog eens jonger dus dan mag het helemaalquote:Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.. Anders was ik je heus wel besprongen
Ik doe m'n bestquote:Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tot morgen in de GM als jij er na 10en nog bent
quote:Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef c0nd0r het volgende:
O ja ik gingWat jij wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!quote:Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan was je ook nog eens jonger dus dan mag het helemaal
quote:Op maandag 16 november 2009 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij niet iets meer dan 24 uur eerder geboren bent of ik 48 later
Of was je dat al weer vergeten?quote:Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
d00d!
Dat was me nog niet eens opgevallen!
Zo iets ja, alleen ben je wel pas meer dan 21 uur en 50 min later er uit gekomenquote:Op maandag 16 november 2009 23:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat we eigenlijk een bij geboorte gescheiden tweeling zijn bedoel je?
En is je dat gelukt?quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:
Na deze post druk ik gelijk op kruisje zodat ik niet weer in de verleiding kom.
hihi kruisje..quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:
Na deze post druk ik gelijk op kruisje zodat ik niet weer in de verleiding kom.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo iets ja, alleen ben je wel pas meer dan 21 uur en 50 min later er uit gekomen
hihi ik zei komen
quote:
jaquote:
jij nietquote:
corectomudnoquote:
avondquote:
het moet toch niet gekker wordenquote:
leuke avond gehad?quote:
quote:
Ja en neequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij zeker ook met de sleptop op bed
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nope, ik zit achter de laptop aan de eettafel
aah ok duudeluuk.quote:
ik ben ook niet lamquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet iedereen ligt dus lam in bed
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet iedereen ligt dus lam in bed
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee, ik ben nuchter en chagrijnigDoe eens iets leuks alsjeblieft
Bij Nienke was het leuk, verder is het even prutquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ok duudeluuk.
ik heb mijn boek uit gelezen![]()
dus ja, goed boek
oow, dat scheeltquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee, ik ben nuchter en chagrijnigDoe eens iets leuks alsjeblieft
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath probeert op de kop te staan en dubbeltjes te poepen
dat snap ik tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij Nienke was het leuk, verder is het even prut
Welk boek heb je uitgelezen?
nee, misschien moet ik mijn broek eens uitdoen voordat ik begin met het 2e deelquote:
Ken ik niet, wat voor boek is dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snap ik toch![]()
de verdenking van michael robotham
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, misschien moet ik mijn broek eens uitdoen voordat ik begin met het 2e deel
thrillerquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ken ik niet, wat voor boek is dat?
Volgens mij wil het niet echt lukkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien wel, maak je foto's?
wil je het nog moeilijker maken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien wel, maak je foto's?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je het nog moeilijker maken?
weltrustenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ben pitten
doot henig an hier![]()
Nee, ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:08 schreef Cunani het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die geen zin heeft om te gaan slapen.
quote:
Slaap lekker snoepiedoepie!quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu ga ik wel slapen
Weltrusten snuitjes
Waarom?quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:35 schreef Cunani het volgende:
Weltrusten!
Misschien moet ik ook maar eens gaan...
Oooh, ja, nee, nou, dan...quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:43 schreef Cunani het volgende:
Dat dat dat.. ja gewoon.. Ik weet niet..
dat wist ikquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bar slecht geslapen, dat klotenieuws van gisteren kwam harder aan dan ik dacht
Volgens mij weinig rest aanwezig momenteelquote:
Alvast voor straks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij weinig rest aanwezig momenteel
Ik was nog eerderquote:
Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:22 schreef UncleErnie het volgende:
Blokfluitles, blokfluitles, Debbie amputeert haar eigen borsten met een mes!
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.
Meisje!quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bar slecht geslapen, dat klotenieuws van gisteren kwam harder aan dan ik dacht
Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op de kinderboerderijquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit
Dat zei ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij zei vannacht dat hij er eerder zou zijn
Ik heb het ook gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje!![]()
Volgens mij heb ik even gemist welk klotenieuws dat isEn gaat het wel een beetje?
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar of je daar nou zo blij mee moet zijn?
Lang verhaal kort, het contract van Huppelman wordt niet verlengd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist geloof ik.
Aha. Klote voor Huppelman.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, het contract van Huppelman wordt niet verlengd.
Hinkstapsprong, Hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op de kinderboerderij
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bierquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hinkstapsprong, Hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long!
Inderdaad, maar komt wel goed. Hoop ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aha. Klote voor Huppelman.
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van!Stiekem vind ik deze post gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Waarom post je hem dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Stiekem vind ik deze post gemeen
Het is mijn jeugd geweest, denk ikquote:
Heb je er zo veel problemen mee om die onder controle te houden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het is mijn jeugd geweest, denk ik
Het heeft me zwaar aangetast, nu kan ik vandaag de dag geen normaal gesprek meer voeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je er zo veel problemen mee om die onder controle te houden?
Tot nu toe gaat het je nog goed afquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het heeft me zwaar aangetast, nu kan ik vandaag de dag geen normaal gesprek meer voeren.
Bedankt, maar het is nog alt je moeder is een hoer! ijd lastig. Een constant gevechtquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het je nog goed af
Gillesquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bedankt, maar het is nog alt je moeder is een hoer! ijd lastig. Een constant gevecht
De aanhouder wint onthou datquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bedankt, maar het is nog alt je moeder is een hoer! ijd lastig. Een constant gevecht
Plaag me er niet mee, ik kan er niets aan doenquote:
Jep. Hoewel coprolalie een niet vaak voorkomend verschijnsel is bij Gilles. En vaak nog tijdelijk ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
een nieuwe vorm?, eentje met het typen i.p.v. zeggen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Plaag me er niet mee, ik kan er niets aan doen
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Hoewel coprolalie een niet vaak voorkomend verschijnsel is bij Gilles. En vaak nog tijdelijk ook.
Mocht je het op moeten zoeken, coprolalie is het onvrijwillig uiten van scheldwoorden en andere grove taal
Tegen wie heb je dit nou?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Van wie?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Scheelt me weer vragen/googelen
quote:
"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat daar alles goed gaat?
Die ken ik wel, heb ik ook soms last van als een vervelend persoon naast mij zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,
Jij bent heulemaal niet mijn manquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"
Doet me denken aan een aflevering van south parkquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh god, zo ben ik een paar maanden eens uitgescholden voor stinkhaas, stinkhoer en weet ik veel wat. Door zo'n ouwe gek.Toen wees ik met mn vinger naar hem en ging hem keihard (nep) uitlachen (ik was razend van woede) en fietste daarna snel weg.
Diep van binnen weet ik dat die mensen er niks aan kunnen doen maar kunnen ze geen pleister op hun bek plakken ofzo?
Oja?Weet je de titel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van south park
Gevondenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet maar ik weet wel dat cartman dan doet dat hij gilles heeft
Kutjequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent heulemaal niet mijn man
Le Petit Tourettequote:
Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .quote:
Ah.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .
Wat een vuige doerak is het ookquote:
Ga je mond spoelen, vlegel!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat een vuige doerak is het ook
Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsenquote:
En nu nogmaals, met zeep, omdat je het waagt DW onheus te bejegenen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsen
Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baanquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!
En Huppel, klote voor Huppelman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
Je hebt Eze toch ook nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
Dat snap ik liefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vandaag wel goed nieuwsMijn uitkering is goedgekeurd
Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en hoe ging je rijles?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik liefje
Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Ez is alleen voor de seksquote:
Waar? Ik eerstquote:
Nee dat zeg ik namelijk altijdquote:
Ja maar toch kan ik het nooit laten om te zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, maar ken hem eigenlijk al te lang
Zeggen ik ook niet maar typen welquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar toch kan ik het nooit laten om te zeggen
Wat een beheersingquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeggen ik ook niet maar typen wel
Het was sarcastisch bedoelt Trevquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee eerder gewoon lui(en die zin klopt van geen kut zie ik nu
)
I know.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoelt TrevEn we zijn erger van je gewend
Okee danquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
I know.
Maar je had wel gelijk dat mijn UI een beetje fout is
Ik mag DW onheus bejegenenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En nu nogmaals, met zeep, omdat je het waagt DW onheus te bejegenen!
Mooi, dan laat ik je in de waan dat ik niet rijk benquote:
Feli mopquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik liefje
Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die isquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dan![]()
Ben blij dat je het zelf ook inziet
Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die is
Welke de moving of de niet moving?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beter
Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke de moving of de niet moving?
Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijk
Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepelquote:
Maar het gaat dus al wel de goede kant opquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepel
Maar heb voor zaterdag nog 2 uurtjes gepland staan! Dus hopen dat ik het dan helemaal goed doe
Dankjequote:
Yoga!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOFquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het gaat dus al wel de goede kant op
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOF
HIHIHIHIHIHIHIHIHquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
Dat is wel het belangrijkstequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Volgens m'n instructrice komt het goed, nu moet ik dat zelf nog zo gaan zien
Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conker
Zonder zien we hem ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.
Maar mijn volgende wordt wel vetquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit?Maar beweegbare UI's zijn wel leuker
Moet je zo schreeuwen, idioot?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb die post al een keer eerder uitgelegd.quote:
Ajf, liefjequote:
Ja kan je nagaan hoe irritant het isquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb die post al een keer eerder uitgelegd.
Hoi dropjequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ajf, liefje![]()
Hoe is het vandaag?
Zoiets noemen ze een blok beton voor je kop hebbenquote:
Ik noem het aanstellerij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze een blok beton voor je kop hebben
Sorry Stoepquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
Met mij gaat het ook goed Marijke. Wat een interesse.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoi dropjeDe ochtend was heel druk met besprekingen en nu zit ik te wachten tot mijn pa klaar is met zijn bespreking zodat we kunnen lunchen
Hoe is het met jou?
Ik ook. doe maar niet dus.quote:
Ja dat heb je goed verwoordquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk druk dus
Hier alles okeeHad vandaag het verlossende nieuws dat ik een uitkering krijg, dus dat is een enorme opluchting
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel zeggen
Oh dat is echt fijn, schatKan je weer wat beter slapen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, hahaha, ik hoop het ook!Wordt tijd he
Nah, genoeg te doen vanavond. Zal niet expres gaan in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet, jij dan?
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet, jij dan?
Eetzequote:
Graciasquote:
Aanstellerij om je aan zoiets te ergeren bedoel ik hè.quote:
En ik bedoelde dat in de zin van, ik zal niet bij jullie op eenzame hoogte staanquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, genoeg te doen vanavond. Zal niet expres gaan in ieder geval.
Ik was niet de enige, maar met dat betonblok voor je kop zal je dat niet opgevallen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Aanstellerij om je aan zoiets te ergeren bedoel ik hè.
Zo ongeveer, veel werkende mensen. Of mensen die andere dingen te doen hebben. Zoals ik nuquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef Stoeprand het volgende:
Dus zo is de SC als ik normaal op school zit?
Geen zin om op iedereen te reageren. Met je betonblok.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik was niet de enige, maar met dat betonblok voor je kop zal je dat niet opgevallen zijn
Saaie zooi overdag dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo ongeveer, veel werkende mensen. Of mensen die andere dingen te doen hebben. Zoals ik nu
Het is hoe leuk je het zelf gemaakt. Je kan je ook vermaken buiten de SCquote:
Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen zin om op iedereen te reageren. Met je betonblok.
Stalen plaat kan ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
En nu weer lief doen tegen elkaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Of een hele betonfabriekquote:
Hij wil aan je snuffelen!quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is hoe leuk je het zelf gemaakt. Je kan je ook vermaken buiten de SC
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu weer lief doen tegen elkaar
Ik hou me zelfs ontzettend in schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Ja moeilijk, hèquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik hou me zelfs ontzettend in schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's lief van je liefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Nou..quote:
Maar wat voor last heb jij er nou van als ik aan mijn caps toets ruik?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's lief van je liefje
Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooid, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's lief van je liefje
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Dus je hebt geen jeugd gehad. Jammer joh.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooit, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 'tBen ik ook, maar ik spui op internet mijn gal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
Dat heb ik in de jaren daarna ruimschoots ingehaaldquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus je hebt geen jeugd gehad. Jammer joh.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooid, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
Ik bedoelde gebruiken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar wat voor last heb jij er nou van als ik aan mijn caps toets ruik?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En te knap voor deze wereld, guapo
Ligt er vast aan waarquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kewl! Mag ik je nu aanraken?
quote:
Ach, van jou kan ik het hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Snap ik toch, maar kon het niet laten
![]()
Als je blind en snel typt kan je wel eens een foutje maken. Ik ben niet perfect.quote:
Marijke zegt:quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Als je blind en snel typt kan je wel eens een foutje maken. Ik ben niet perfect.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En te knap voor deze wereld, guapo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat valt ook wel mee, lieverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Stoep liefje, ben je stiekem verliefd op ajf?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Marijke zegt:
Ik vind van wel hoor![]()
![]()
![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stoep liefje, ben je stiekem verliefd op ajf?![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:49 schreef ajf het volgende:
[..]Dat valt ook wel mee, lieverd
Echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Haha hou eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha hou eens opOkee, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, sorry
Sorry? Je weet wat ik altijd zeg als mensen sorry tegen me zeggen, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Sorry? Je weet wat ik altijd zeg als mensen sorry tegen me zeggen, toch?Ehm, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zeg jij tegen mensen die sorry zeggen?
Kijk maar naar Trev z'n avaquote:
Want Trevs ava heeft ook met gayporn te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk maar naar Trev z'n ava![]()
Heb je dat niet meegekregen in de laatste SC?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Want Trevs ava heeft ook met gayporn te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |