Saaie zooi overdag dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo ongeveer, veel werkende mensen. Of mensen die andere dingen te doen hebben. Zoals ik nu
Het is hoe leuk je het zelf gemaakt. Je kan je ook vermaken buiten de SCquote:
Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen zin om op iedereen te reageren. Met je betonblok.
Stalen plaat kan ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
En nu weer lief doen tegen elkaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
Of een hele betonfabriekquote:
Hij wil aan je snuffelen!quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is hoe leuk je het zelf gemaakt. Je kan je ook vermaken buiten de SC
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu weer lief doen tegen elkaar
Ik hou me zelfs ontzettend in schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Ja moeilijk, hèquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik hou me zelfs ontzettend in schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's lief van je liefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nou..quote:
Maar wat voor last heb jij er nou van als ik aan mijn caps toets ruik?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's lief van je liefje
Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooid, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's lief van je liefje
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Dus je hebt geen jeugd gehad. Jammer joh.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooit, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 'tBen ik ook, maar ik spui op internet mijn gal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
Dat heb ik in de jaren daarna ruimschoots ingehaaldquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus je hebt geen jeugd gehad. Jammer joh.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooid, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
Ik bedoelde gebruiken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar wat voor last heb jij er nou van als ik aan mijn caps toets ruik?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En te knap voor deze wereld, guapo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ligt er vast aan waarquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kewl! Mag ik je nu aanraken?
quote:
Ach, van jou kan ik het hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Snap ik toch, maar kon het niet laten
![]()
Als je blind en snel typt kan je wel eens een foutje maken. Ik ben niet perfect.quote:
Marijke zegt:quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Als je blind en snel typt kan je wel eens een foutje maken. Ik ben niet perfect.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En te knap voor deze wereld, guapo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat valt ook wel mee, lieverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Stoep liefje, ben je stiekem verliefd op ajf?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Marijke zegt:
Ik vind van wel hoor![]()
![]()
![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stoep liefje, ben je stiekem verliefd op ajf?![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:49 schreef ajf het volgende:
[..]Dat valt ook wel mee, lieverd
Echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Haha hou eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha hou eens opOkee, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, sorry
Sorry? Je weet wat ik altijd zeg als mensen sorry tegen me zeggen, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Sorry? Je weet wat ik altijd zeg als mensen sorry tegen me zeggen, toch?Ehm, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zeg jij tegen mensen die sorry zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Kijk maar naar Trev z'n avaquote:
Want Trevs ava heeft ook met gayporn te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk maar naar Trev z'n ava![]()
Heb je dat niet meegekregen in de laatste SC?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Want Trevs ava heeft ook met gayporn te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |