Feli mopquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik liefje
Ik had vandaag wel goed nieuwsMijn uitkering is goedgekeurd
Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die isquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dan![]()
Ben blij dat je het zelf ook inziet
Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die is
Welke de moving of de niet moving?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beter
Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke de moving of de niet moving?
Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijk
Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepelquote:
Maar het gaat dus al wel de goede kant opquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepel
Maar heb voor zaterdag nog 2 uurtjes gepland staan! Dus hopen dat ik het dan helemaal goed doe
Dankjequote:
Yoga!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOFquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het gaat dus al wel de goede kant op
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOF
HIHIHIHIHIHIHIHIHquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Dat is wel het belangrijkstequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Volgens m'n instructrice komt het goed, nu moet ik dat zelf nog zo gaan zien
Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conker
Zonder zien we hem ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.
Maar mijn volgende wordt wel vetquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit?Maar beweegbare UI's zijn wel leuker
Moet je zo schreeuwen, idioot?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Ik heb die post al een keer eerder uitgelegd.quote:
Ajf, liefjequote:
Ja kan je nagaan hoe irritant het isquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb die post al een keer eerder uitgelegd.
Hoi dropjequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ajf, liefje![]()
Hoe is het vandaag?
Zoiets noemen ze een blok beton voor je kop hebbenquote:
Ik noem het aanstellerij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze een blok beton voor je kop hebben
Sorry Stoepquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
Met mij gaat het ook goed Marijke. Wat een interesse.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoi dropjeDe ochtend was heel druk met besprekingen en nu zit ik te wachten tot mijn pa klaar is met zijn bespreking zodat we kunnen lunchen
Hoe is het met jou?
Ik ook. doe maar niet dus.quote:
Ja dat heb je goed verwoordquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk druk dus
Hier alles okeeHad vandaag het verlossende nieuws dat ik een uitkering krijg, dus dat is een enorme opluchting
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel zeggen
Oh dat is echt fijn, schatKan je weer wat beter slapen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, hahaha, ik hoop het ook!Wordt tijd he
Nah, genoeg te doen vanavond. Zal niet expres gaan in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet, jij dan?
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet, jij dan?
Eetzequote:
Graciasquote:
Aanstellerij om je aan zoiets te ergeren bedoel ik hè.quote:
En ik bedoelde dat in de zin van, ik zal niet bij jullie op eenzame hoogte staanquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, genoeg te doen vanavond. Zal niet expres gaan in ieder geval.
Ik was niet de enige, maar met dat betonblok voor je kop zal je dat niet opgevallen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Aanstellerij om je aan zoiets te ergeren bedoel ik hè.
Zo ongeveer, veel werkende mensen. Of mensen die andere dingen te doen hebben. Zoals ik nuquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef Stoeprand het volgende:
Dus zo is de SC als ik normaal op school zit?
Geen zin om op iedereen te reageren. Met je betonblok.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik was niet de enige, maar met dat betonblok voor je kop zal je dat niet opgevallen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |