Tegen wie heb je dit nou?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Van wie?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Scheelt me weer vragen/googelen
quote:
"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat daar alles goed gaat?
Die ken ik wel, heb ik ook soms last van als een vervelend persoon naast mij zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,
Jij bent heulemaal niet mijn manquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"
Doet me denken aan een aflevering van south parkquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh god, zo ben ik een paar maanden eens uitgescholden voor stinkhaas, stinkhoer en weet ik veel wat. Door zo'n ouwe gek.Toen wees ik met mn vinger naar hem en ging hem keihard (nep) uitlachen (ik was razend van woede) en fietste daarna snel weg.
Diep van binnen weet ik dat die mensen er niks aan kunnen doen maar kunnen ze geen pleister op hun bek plakken ofzo?
Oja?Weet je de titel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van south park
Gevondenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet maar ik weet wel dat cartman dan doet dat hij gilles heeft
Kutjequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent heulemaal niet mijn man
Le Petit Tourettequote:
Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .quote:
Ah.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .
Wat een vuige doerak is het ookquote:
Ga je mond spoelen, vlegel!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat een vuige doerak is het ook
Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsenquote:
En nu nogmaals, met zeep, omdat je het waagt DW onheus te bejegenen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsen
Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baanquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!
En Huppel, klote voor Huppelman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
Je hebt Eze toch ook nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
Dat snap ik liefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vandaag wel goed nieuwsMijn uitkering is goedgekeurd
Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en hoe ging je rijles?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik liefje
Ik had vandaag wel goed nieuwsMijn uitkering is goedgekeurd
Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Ez is alleen voor de seksquote:
Waar? Ik eerstquote:
Nee dat zeg ik namelijk altijdquote:
Ja maar toch kan ik het nooit laten om te zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, maar ken hem eigenlijk al te lang
Zeggen ik ook niet maar typen welquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar toch kan ik het nooit laten om te zeggen
Wat een beheersingquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeggen ik ook niet maar typen wel
Het was sarcastisch bedoelt Trevquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee eerder gewoon lui(en die zin klopt van geen kut zie ik nu
)
I know.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoelt TrevEn we zijn erger van je gewend
Okee danquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
I know.
Maar je had wel gelijk dat mijn UI een beetje fout is
Ik mag DW onheus bejegenenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En nu nogmaals, met zeep, omdat je het waagt DW onheus te bejegenen!
Mooi, dan laat ik je in de waan dat ik niet rijk benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |