Waarom?quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:35 schreef Cunani het volgende:
Weltrusten!
Misschien moet ik ook maar eens gaan...
Oooh, ja, nee, nou, dan...quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:43 schreef Cunani het volgende:
Dat dat dat.. ja gewoon.. Ik weet niet..
dat wist ikquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bar slecht geslapen, dat klotenieuws van gisteren kwam harder aan dan ik dacht
Volgens mij weinig rest aanwezig momenteelquote:
Alvast voor straks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij weinig rest aanwezig momenteel
Ik was nog eerderquote:
Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:22 schreef UncleErnie het volgende:
Blokfluitles, blokfluitles, Debbie amputeert haar eigen borsten met een mes!
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.
Meisje!quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bar slecht geslapen, dat klotenieuws van gisteren kwam harder aan dan ik dacht
Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op de kinderboerderijquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit
Dat zei ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij zei vannacht dat hij er eerder zou zijn
Ik heb het ook gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje!![]()
Volgens mij heb ik even gemist welk klotenieuws dat isEn gaat het wel een beetje?
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar of je daar nou zo blij mee moet zijn?
Lang verhaal kort, het contract van Huppelman wordt niet verlengd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist geloof ik.
Aha. Klote voor Huppelman.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, het contract van Huppelman wordt niet verlengd.
Hinkstapsprong, Hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op de kinderboerderij
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bierquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hinkstapsprong, Hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long!
Inderdaad, maar komt wel goed. Hoop ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aha. Klote voor Huppelman.
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van!Stiekem vind ik deze post gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Waarom post je hem dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Stiekem vind ik deze post gemeen
Het is mijn jeugd geweest, denk ikquote:
Heb je er zo veel problemen mee om die onder controle te houden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het is mijn jeugd geweest, denk ik
Het heeft me zwaar aangetast, nu kan ik vandaag de dag geen normaal gesprek meer voeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je er zo veel problemen mee om die onder controle te houden?
Tot nu toe gaat het je nog goed afquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het heeft me zwaar aangetast, nu kan ik vandaag de dag geen normaal gesprek meer voeren.
Bedankt, maar het is nog alt je moeder is een hoer! ijd lastig. Een constant gevechtquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het je nog goed af
Gillesquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bedankt, maar het is nog alt je moeder is een hoer! ijd lastig. Een constant gevecht
De aanhouder wint onthou datquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bedankt, maar het is nog alt je moeder is een hoer! ijd lastig. Een constant gevecht
Plaag me er niet mee, ik kan er niets aan doenquote:
Jep. Hoewel coprolalie een niet vaak voorkomend verschijnsel is bij Gilles. En vaak nog tijdelijk ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
een nieuwe vorm?, eentje met het typen i.p.v. zeggen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Plaag me er niet mee, ik kan er niets aan doen
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Hoewel coprolalie een niet vaak voorkomend verschijnsel is bij Gilles. En vaak nog tijdelijk ook.
Mocht je het op moeten zoeken, coprolalie is het onvrijwillig uiten van scheldwoorden en andere grove taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |