Waarom?quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:35 schreef Cunani het volgende:
Weltrusten!
Misschien moet ik ook maar eens gaan...
Oooh, ja, nee, nou, dan...quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:43 schreef Cunani het volgende:
Dat dat dat.. ja gewoon.. Ik weet niet..
dat wist ikquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bar slecht geslapen, dat klotenieuws van gisteren kwam harder aan dan ik dacht
Volgens mij weinig rest aanwezig momenteelquote:
Alvast voor straks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij weinig rest aanwezig momenteel
Ik was nog eerderquote:
Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:22 schreef UncleErnie het volgende:
Blokfluitles, blokfluitles, Debbie amputeert haar eigen borsten met een mes!
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.
Meisje!quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bar slecht geslapen, dat klotenieuws van gisteren kwam harder aan dan ik dacht
Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op de kinderboerderijquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |