Tegen wie heb je dit nou?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Van wie?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Scheelt me weer vragen/googelen
quote:
"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat daar alles goed gaat?
Die ken ik wel, heb ik ook soms last van als een vervelend persoon naast mij zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,
Jij bent heulemaal niet mijn manquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"
Doet me denken aan een aflevering van south parkquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh god, zo ben ik een paar maanden eens uitgescholden voor stinkhaas, stinkhoer en weet ik veel wat. Door zo'n ouwe gek.Toen wees ik met mn vinger naar hem en ging hem keihard (nep) uitlachen (ik was razend van woede) en fietste daarna snel weg.
Diep van binnen weet ik dat die mensen er niks aan kunnen doen maar kunnen ze geen pleister op hun bek plakken ofzo?
Oja?Weet je de titel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van south park
Gevondenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet maar ik weet wel dat cartman dan doet dat hij gilles heeft
Kutjequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent heulemaal niet mijn man
Le Petit Tourettequote:
Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .quote:
Ah.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .
Wat een vuige doerak is het ookquote:
Ga je mond spoelen, vlegel!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat een vuige doerak is het ook
Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsenquote:
En nu nogmaals, met zeep, omdat je het waagt DW onheus te bejegenen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |