abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:50:44 #151
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74777247
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Tegen wie heb je dit nou?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:51:04 #152
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74777254
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat dat onder je CTRL + V stond hè?
Van wie?
pi_74777268
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Tegen wie heb je dit nou?
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef Trevland het volgende:

[..]

Van wie?
Ja Gilles natuurlijk
  † In Memoriam † dinsdag 17 november 2009 @ 11:52:39 #154
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_74777302
Gilles de la Tourette?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:52:59 #155
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74777315
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef c0nd0r het volgende:

[..]


[..]

Ja Gilles natuurlijk
Weet je zeker dat daar alles goed gaat?
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:53:12 #156
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74777322
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef Trevland het volgende:

[..]

Weer wat geleerd
Scheelt me weer vragen/googelen
Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:53:35 #157
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74777334
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gilles de la Tourette?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_74777352
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Trevland het volgende:

[..]

Weet je zeker dat daar alles goed gaat?
"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:54:49 #159
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74777364
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Dan leer ik je ook gelijk Copropraxie. Komt bijna op het zelfde neer, maar dat is dan het onwillekeurig maken van obscene of schokkende gebaren,
Die ken ik wel, heb ik ook soms last van als een vervelend persoon naast mij zit
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:55:41 #160
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74777394
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:54 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

"Ik ben jouw man.. Uit een doktersroman!"
Jij bent heulemaal niet mijn man
  † In Memoriam † dinsdag 17 november 2009 @ 11:56:49 #161
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_74777427
Oh god, zo ben ik een paar maanden eens uitgescholden voor stinkhaas, stinkhoer en weet ik veel wat. Door zo'n ouwe gek. Toen wees ik met mn vinger naar hem en ging hem keihard (nep) uitlachen (ik was razend van woede) en fietste daarna snel weg.
Diep van binnen weet ik dat die mensen er niks aan kunnen doen maar kunnen ze geen pleister op hun bek plakken ofzo?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:57:45 #162
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74777451
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh god, zo ben ik een paar maanden eens uitgescholden voor stinkhaas, stinkhoer en weet ik veel wat. Door zo'n ouwe gek. Toen wees ik met mn vinger naar hem en ging hem keihard (nep) uitlachen (ik was razend van woede) en fietste daarna snel weg.
Diep van binnen weet ik dat die mensen er niks aan kunnen doen maar kunnen ze geen pleister op hun bek plakken ofzo?
Doet me denken aan een aflevering van south park
  † In Memoriam † dinsdag 17 november 2009 @ 11:59:02 #163
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_74777492
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Trevland het volgende:

[..]

Doet me denken aan een aflevering van south park
Oja?Weet je de titel?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:59:38 #164
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74777516
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Oja?Weet je de titel?
Nee dat weet ik niet maar ik weet wel dat cartman dan doet dat hij gilles heeft
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:04:37 #165
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74777651
Wel stom eigenlijk, coprolalie is het eerste waar men aan denkt als men over Gilles de la Tourette praat, terwijl maar 1 op de 50 tot 1 op de 100 er last van hebben
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:05:00 #166
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74777667
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Trevland het volgende:

[..]

Nee dat weet ik niet maar ik weet wel dat cartman dan doet dat hij gilles heeft
Gevonden

http://www.southpark.nl/guide/episode/1108/
pi_74777685
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Trevland het volgende:

[..]

Jij bent heulemaal niet mijn man
Kutje
pi_74777695
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Kutje
Daarover gesproken; waar is DW?
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:08:09 #169
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74777750
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Oja?Weet je de titel?
Le Petit Tourette
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:12:13 #170
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74777861
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Daarover gesproken; waar is DW?
Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_74777871
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Die staat zich te vingeren onder de douche slaapt nog .
Ah.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:14:41 #172
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74777930
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ah.
Wat een vuige doerak is het ook
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_74777947
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Wat een vuige doerak is het ook
Ga je mond spoelen, vlegel!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:17:06 #174
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74777983
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:15 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen, vlegel!
Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsen
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_74778004
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:17 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Vanmorgen al gedaan tijdens het tanden poetsen
En nu nogmaals, met zeep, omdat je het waagt DW onheus te bejegenen!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:19:55 #176
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_74778057
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:26:32 #177
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74778224
Hoi allemaal!
En Huppel, klote voor Huppelman
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:26:49 #178
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74778232
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppel
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:29:44 #179
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_74778301
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!
En Huppel, klote voor Huppelman
Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:30:51 #180
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74778327
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt Eze toch ook nog?
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:33:04 #181
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74778381
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nogal ja. Hopen dat hij snel iets anders vind. En anders moet ik maar op zoek naar een rijke vent met goede baan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik liefje

Ik had vandaag wel goed nieuws Mijn uitkering is goedgekeurd Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:37:07 #182
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74778474
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat snap ik liefje

Ik had vandaag wel goed nieuws Mijn uitkering is goedgekeurd Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
en hoe ging je rijles?
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:44:36 #183
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_74778674
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:30 schreef Trevland het volgende:

[..]

Je hebt Eze toch ook nog?
Ez is alleen voor de seks
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:47:03 #184
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74778747
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Kutje
Waar? Ik eerst
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:47:20 #185
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74778754
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ez is alleen voor de seks
Ken je prioriteiten of niet?
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:47:47 #186
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74778770
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef ajf het volgende:

[..]

Waar? Ik eerst
Is die niet iets te makkelijk?
pi_74778815
Geen gayporn
suikertaartje O+!
Bij PownijN moet je zijn!
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:50:15 #188
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74778830
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef Trevland het volgende:

[..]

Is die niet iets te makkelijk?
Nee dat zeg ik namelijk altijd
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:55:08 #189
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74778976
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:50 schreef ajf het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik namelijk altijd
Ik ook, maar ken hem eigenlijk al te lang
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:01:56 #190
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74779184
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik ook, maar ken hem eigenlijk al te lang
Ja maar toch kan ik het nooit laten om te zeggen
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:03:04 #191
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74779217
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:01 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja maar toch kan ik het nooit laten om te zeggen
Zeggen ik ook niet maar typen wel
pi_74779364
Wat gezellig, ik ben weer weg
suikertaartje O+!
Bij PownijN moet je zijn!
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:08:12 #193
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74779385
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:07 schreef PownijN het volgende:
Wat gezellig, ik ben weer weg
Ja leuk dat je er geweest bent
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:10:36 #194
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74779466
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:

[..]

Zeggen ik ook niet maar typen wel
Wat een beheersing
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:11:47 #195
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74779505
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef ajf het volgende:

[..]

Wat een beheersing
nee eerder gewoon lui(en die zin klopt van geen kut zie ik nu )
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:14:43 #196
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74779599
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef Trevland het volgende:

[..]

nee eerder gewoon lui(en die zin klopt van geen kut zie ik nu )
Het was sarcastisch bedoelt Trev En we zijn erger van je gewend
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:17:16 #197
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74779673
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef ajf het volgende:

[..]

Het was sarcastisch bedoelt Trev En we zijn erger van je gewend
I know.

Maar je had wel gelijk dat mijn UI een beetje fout is
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:18:58 #198
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74779722
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef Trevland het volgende:

[..]

I know.

Maar je had wel gelijk dat mijn UI een beetje fout is
Okee dan

Ben blij dat je het zelf ook inziet
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:19:27 #199
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74779739
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

En nu nogmaals, met zeep, omdat je het waagt DW onheus te bejegenen!
Ik mag DW onheus bejegenen
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:19:59 #200
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74779755
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ez is alleen voor de seks
Mooi, dan laat ik je in de waan dat ik niet rijk ben
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:20:32 #201
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74779770
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat snap ik liefje

Ik had vandaag wel goed nieuws Mijn uitkering is goedgekeurd Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Feli mop
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:21:46 #202
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74779808
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:18 schreef ajf het volgende:

[..]

Okee dan

Ben blij dat je het zelf ook inziet
Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die is
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:26:49 #203
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74779935
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:27:52 #204
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74779961
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet , jij dan?
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:30:04 #205
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780023
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Trevland het volgende:

[..]

Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die is
Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beter
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:30:46 #206
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74780040
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef ajf het volgende:

[..]

Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beter
Welke de moving of de niet moving?
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:32:29 #207
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780083
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Trevland het volgende:

[..]

Welke de moving of de niet moving?
Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijk
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:34:01 #208
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74780118
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef ajf het volgende:

[..]

Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijk
Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conker
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:34:57 #209
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74780139
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Trevland het volgende:

[..]

en hoe ging je rijles?
Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepel
Maar heb voor zaterdag nog 2 uurtjes gepland staan! Dus hopen dat ik het dan helemaal goed doe
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:35:25 #210
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74780158
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepel
Maar heb voor zaterdag nog 2 uurtjes gepland staan! Dus hopen dat ik het dan helemaal goed doe
Maar het gaat dus al wel de goede kant op
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:35:32 #211
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74780162
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Feli mop
Dankje Ik ben er echt super blij mee, maar het voelt wel dubbel
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Yoga!
Niet echt wild, maar wel lekker
En jij?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74780249
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:39:15 #213
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74780264
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOF
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:39:37 #214
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74780275
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Trevland het volgende:

[..]

Maar het gaat dus al wel de goede kant op
Volgens m'n instructrice komt het goed, nu moet ik dat zelf nog zo gaan zien
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:39:51 #215
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74780281
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?

Hoi stoepje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74780286
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:

[..]

Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOF
Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74780291
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
HIHIHIHIHIHIHIHIH
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:40:18 #218
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74780295
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens m'n instructrice komt het goed, nu moet ik dat zelf nog zo gaan zien
Dat is wel het belangrijkste
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:40:26 #219
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780298
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conker
Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit? Maar beweegbare UI's zijn wel leuker
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_74780302
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Hoi stoepje
H-hoi Marijke
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:40:44 #221
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74780308
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.
Zonder zien we hem ook wel
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:41:16 #222
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74780325
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef ajf het volgende:

[..]

Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit? Maar beweegbare UI's zijn wel leuker
Maar mijn volgende wordt wel vet
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:41:30 #223
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780339
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Moet je zo schreeuwen, idioot?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:41:43 #224
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74780350
* Trevland getz nach hauze
pi_74780368
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef ajf het volgende:

[..]

Moet je zo schreeuwen, idioot?
Ik heb die post al een keer eerder uitgelegd.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:42:37 #226
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74780374
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef ajf het volgende:

[..]

Moet je zo schreeuwen, idioot?
Ajf, liefje Hoe is het vandaag?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:44:52 #227
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780428
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik heb die post al een keer eerder uitgelegd.
Ja kan je nagaan hoe irritant het is
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_74780446
Met mij gaat het ook goed Marijke. Wat een interesse.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74780457
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:44 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja kan je nagaan hoe irritant het is
Nee.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:46:15 #230
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780474
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ajf, liefje Hoe is het vandaag?
Hoi dropje De ochtend was heel druk met besprekingen en nu zit ik te wachten tot mijn pa klaar is met zijn bespreking zodat we kunnen lunchen
Hoe is het met jou?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:47:00 #231
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780491
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Nee.
Zoiets noemen ze een blok beton voor je kop hebben
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_74780519
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef ajf het volgende:

[..]

Zoiets noemen ze een blok beton voor je kop hebben
Ik noem het aanstellerij.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:47:59 #233
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74780520
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
Met mij gaat het ook goed Marijke. Wat een interesse.
Sorry Stoep
Maar wel fijn dat het goed gaat het gaat toch wel echt goed met je?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:48:48 #234
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74780546
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef ajf het volgende:

[..]

Hoi dropje De ochtend was heel druk met besprekingen en nu zit ik te wachten tot mijn pa klaar is met zijn bespreking zodat we kunnen lunchen
Hoe is het met jou?

Druk druk druk dus
Hier alles okee Had vandaag het verlossende nieuws dat ik een uitkering krijg, dus dat is een enorme opluchting
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74780554
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik noem het aanstellerij.
Ik ook. doe maar niet dus.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:49:29 #236
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780555
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik noem het aanstellerij.
Ja dat heb je goed verwoord
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:50:46 #237
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780585
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Druk druk druk dus
Hier alles okee Had vandaag het verlossende nieuws dat ik een uitkering krijg, dus dat is een enorme opluchting

Ja dat kan je wel zeggen
Oh dat is echt fijn, schat Kan je weer wat beter slapen
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:51:16 #238
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74780602
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef ajf het volgende:

[..]


Ja dat kan je wel zeggen
Oh dat is echt fijn, schat Kan je weer wat beter slapen

Ja, hahaha, ik hoop het ook! Wordt tijd he
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:55:26 #239
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74780738
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Ja, hahaha, ik hoop het ook! Wordt tijd he

Ja idd. Ik heb nooit zoveel slaap nodig, maar helemaal niet slapen is gewoon niet vol te houden
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:00:02 #240
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74780877
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:

[..]

Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet , jij dan?
Nah, genoeg te doen vanavond. Zal niet expres gaan in ieder geval.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_74781040
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:

[..]

Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders niet , jij dan?
Wat hij zegt
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:05:33 #242
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74781047
Ik ga maar eens lunchen
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:12:18 #243
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74781244
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:05 schreef ajf het volgende:
Ik ga maar eens lunchen
Eetze
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:15:59 #244
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74781361
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Eetze
Gracias
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_74781377
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:49 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja dat heb je goed verwoord
Aanstellerij om je aan zoiets te ergeren bedoel ik hè.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:20:21 #246
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74781514
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Nah, genoeg te doen vanavond. Zal niet expres gaan in ieder geval.
En ik bedoelde dat in de zin van, ik zal niet bij jullie op eenzame hoogte staan
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_74781656
Dus zo is de SC als ik normaal op school zit?
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:25:57 #248
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74781688
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Aanstellerij om je aan zoiets te ergeren bedoel ik hè.
Ik was niet de enige, maar met dat betonblok voor je kop zal je dat niet opgevallen zijn
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:26:26 #249
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74781705
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef Stoeprand het volgende:
Dus zo is de SC als ik normaal op school zit?
Zo ongeveer, veel werkende mensen. Of mensen die andere dingen te doen hebben. Zoals ik nu
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_74781760
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik was niet de enige, maar met dat betonblok voor je kop zal je dat niet opgevallen zijn
Geen zin om op iedereen te reageren. Met je betonblok.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74781780
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Zo ongeveer, veel werkende mensen. Of mensen die andere dingen te doen hebben. Zoals ik nu
Saaie zooi overdag dan.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:31:05 #252
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74781855
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Saaie zooi overdag dan.
Het is hoe leuk je het zelf gemaakt. Je kan je ook vermaken buiten de SC
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:31:14 #253
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74781863
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Geen zin om op iedereen te reageren. Met je betonblok.
Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:32:57 #254
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74781920
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
Stalen plaat kan ook
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:33:36 #255
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74781940
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
En nu weer lief doen tegen elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74781948
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja als je zelf niet eens inziet dat het irritant is om kaps te beruiken heb je een blok beton voor je kop.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:33:56 #257
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74781953
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Stalen plaat kan ook
Of een hele betonfabriek
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:34:13 #258
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74781960
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Stalen plaat kan ook
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:34:20 #259
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74781965
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Hij wil aan je snuffelen!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74781980
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Het is hoe leuk je het zelf gemaakt. Je kan je ook vermaken buiten de SC
Niet waar.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:35:52 #261
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782019
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En nu weer lief doen tegen elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me zelfs ontzettend in schat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:20 #262
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782035
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Stoeprand het volgende:

[..]


Ja moeilijk, hè
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:37:15 #263
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782064
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik hou me zelfs ontzettend in schat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's lief van je liefje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:37:54 #264
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782080
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Hij wil aan je snuffelen!
Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_74782086
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja moeilijk, hè
Ja. Dit ontstijgt mijn niveau.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74782110
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef ajf het volgende:

[..]

Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
Maar wat voor last heb jij er nou van als ik aan mijn caps toets ruik?
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:39:12 #267
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74782125
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Da's lief van je liefje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooid, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:39:34 #268
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782144
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Da's lief van je liefje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 't
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_74782168
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooit, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
Dus je hebt geen jeugd gehad. Jammer joh.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74782187
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 't
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook, maar ik spui op internet mijn gal.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:41:25 #271
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782211
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef ajf het volgende:

[..]

Nou..
Dat heb je als je blind typt en het niet naleest
Snap ik toch, maar kon het niet laten
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:41:28 #272
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_74782213
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Dus je hebt geen jeugd gehad. Jammer joh.
Dat heb ik in de jaren daarna ruimschoots ingehaald
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:41:46 #273
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782222
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ik niet, ik ben op mijn 20e ontdooid, na vanaf mijn geboorte ingevroren te zijn
Kewl! Mag ik je nu aanraken?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:41:48 #274
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782224
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Maar wat voor last heb jij er nou van als ik aan mijn caps toets ruik?
Ik bedoelde gebruiken.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_74782243
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik bedoelde gebruiken.
Typ dat dan.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:43:06 #276
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782271
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet 't
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En te knap voor deze wereld, guapo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74782272
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Kewl! Mag ik je nu aanraken?
Ligt er vast aan waar
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:43:33 #278
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782292
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ligt er vast aan waar

Stoep, foei!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:43:34 #279
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782294
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Snap ik toch, maar kon het niet laten
Ach, van jou kan ik het hebben
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_74782321
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Stoep, foei!
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:46:34 #281
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782382
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Typ dat dan.
Als je blind en snel typt kan je wel eens een foutje maken. Ik ben niet perfect.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_74782420
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:46 schreef ajf het volgende:

[..]

Als je blind en snel typt kan je wel eens een foutje maken. Ik ben niet perfect.
Marijke zegt:

Ik vind van wel hoor
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:49:21 #283
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782455
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En te knap voor deze wereld, guapo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt ook wel mee, lieverd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:50:19 #284
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782472
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Marijke zegt:

Ik vind van wel hoor
Stoep liefje, ben je stiekem verliefd op ajf?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74782494
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Stoep liefje, ben je stiekem verliefd op ajf?
Ik niet.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:51:01 #286
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782497
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:49 schreef ajf het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee, lieverd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:51:22 #287
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782506
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik niet.
Gelukkig
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:56:01 #288
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782645
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Echt niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha hou eens op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:57:58 #289
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782711
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef ajf het volgende:

[..]

Haha hou eens op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee, sorry
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:01:58 #290
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_74782847
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Okee, sorry
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry? Je weet wat ik altijd zeg als mensen sorry tegen me zeggen, toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:04:03 #291
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782897
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef ajf het volgende:

[..]

Sorry? Je weet wat ik altijd zeg als mensen sorry tegen me zeggen, toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, nee wat zeg jij tegen mensen die sorry zeggen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:05:26 #292
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74782942
kirby gayporno
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:06:53 #293
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74782998
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
kirby gayporno
Kijk maar naar Trev z'n ava
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74783022
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Kijk maar naar Trev z'n ava
Want Trevs ava heeft ook met gayporn te maken.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74783048
Lapohunt!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_74783058
Woop-dee-doo.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74783060
Hebben we er zin in?
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:09:19 #298
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74783063
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Want Trevs ava heeft ook met gayporn te maken.
Heb je dat niet meegekregen in de laatste SC?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74783068
Nee.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74783074
bijna vol!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')