Feli mopquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik liefje
Ik had vandaag wel goed nieuwsMijn uitkering is goedgekeurd
Is wel een hele opluchting, was bang dat het om wat voor reden dan ook afgewezen zou worden
Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die isquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dan![]()
Ben blij dat je het zelf ook inziet
Als samen met condor boven aan in de dag top 100 komen te staan wilde plannen noemt dan wel anders nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral vanuit je ooghoek kan die er anders uitzien dan dat die is
Welke de moving of de niet moving?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Nah ja, het is Kirby en die is nu eenmaal roze, maar je andere UI was beter
Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke de moving of de niet moving?
Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Degene die je hiervoor had. Bewoog die? Geen idee eigenlijk
Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepelquote:
Maar het gaat dus al wel de goede kant opquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter dan de vorige keer maar nog niet helemaal soepel
Maar heb voor zaterdag nog 2 uurtjes gepland staan! Dus hopen dat ik het dan helemaal goed doe
Dankjequote:
Yoga!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
En wie heeft er hier nog wilde plannen voor vanavond?
Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOFquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het gaat dus al wel de goede kant op
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen ben niet DOOF
HIHIHIHIHIHIHIHIHquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Dat is wel het belangrijkstequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Volgens m'n instructrice komt het goed, nu moet ik dat zelf nog zo gaan zien
Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had eerst die in mijn fobo staat en daar na eentje die bewoog en dat was de zelfde als die in mijn fobo staat en die wisselde af met conker
Zonder zien we hem ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet, ik typte in caps zodat mijn post beter opviel.
Maar mijn volgende wordt wel vetquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ze hetzelfde zijn maakt het toch niet uit?Maar beweegbare UI's zijn wel leuker
Moet je zo schreeuwen, idioot?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
HOI IK BEN EERDER UIT VANDAAG, LEUK HÈ?
Ik heb die post al een keer eerder uitgelegd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |