Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je je ogen een beetje dichtknijpt.. Dan ziet het er weer anders uit
Zullen we wedden dat ik het eerder weet dan/als jij?quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Trevland het volgende:
Con ik heb een vaag gevoel dat wij morgen hoog in de dag cijfers staanik bedoel de laatste paar pagina's toch veel al met z'n 2en
Ik ook eerder dat ik in mijn bed lig, dunkt mij!quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik maak de dag nog even vol en dan ga ik ook
Ik weet niet hoe laat jij er morgen uit gaat en hoe laat ze straks gepost worden, dus het zou wel kunnen jaquote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat ik het eerder weet dan/als jij?
wat vervelend nou toch weerquote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook eerder dat ik in mijn bed lig, dunkt mij!
Saaierdtdtdquote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij er morgen uit gaat en hoe laat ze straks gepost worden, dus het zou wel kunnen ja
Anders schop ik je er gewoon uitquote:Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde.. Eerder dat ik in je bed lig wel
Heb ik weer een rauw anusquote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders schop ik je er gewoon uit
Vind ik ook wel.. Anders was ik je heus wel besprongenquote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
He wat jammer dat je geen meid bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |