abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74768786
Ja.
Hoj.
pi_74768796
Oniettaaahh?
  maandag 16 november 2009 @ 23:43:21 #3
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768798
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

hihi
Jij hebt het dus ook gezien?
  maandag 16 november 2009 @ 23:43:37 #4
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768806
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef c0nd0r het volgende:
Oniettaaahh?
Fipo in je eigen topic
pi_74768813
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Trevland het volgende:

[..]

Jij hebt het dus ook gezien?


Als je je ogen een beetje dichtknijpt.. Dan ziet het er weer anders uit
pi_74768818
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Trevland het volgende:

[..]

Fipo in je eigen topic
Pwnage niet?
  maandag 16 november 2009 @ 23:44:04 #7
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768819
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef c0nd0r het volgende:

[..]



Als je je ogen een beetje dichtknijpt.. Dan ziet het er weer anders uit
Dat bedoel ik dus
  maandag 16 november 2009 @ 23:44:20 #8
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768823
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Pwnage niet?
eerder:FAIL
pi_74768827
Maar ik ga ook maar is slapen
  maandag 16 november 2009 @ 23:45:15 #10
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768856
Con ik heb een vaag gevoel dat wij morgen hoog in de dag cijfers staan ik bedoel de laatste paar pagina's toch veel al met z'n 2en
  maandag 16 november 2009 @ 23:45:31 #11
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768865
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef c0nd0r het volgende:
Maar ik ga ook maar is slapen
ik maak de dag nog even vol en dan ga ik ook
pi_74768885
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Trevland het volgende:
Con ik heb een vaag gevoel dat wij morgen hoog in de dag cijfers staan ik bedoel de laatste paar pagina's toch veel al met z'n 2en
Zullen we wedden dat ik het eerder weet dan/als jij?
pi_74768897
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Trevland het volgende:

[..]

ik maak de dag nog even vol en dan ga ik ook
Ik ook eerder dat ik in mijn bed lig, dunkt mij!
  maandag 16 november 2009 @ 23:46:41 #14
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768909
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Zullen we wedden dat ik het eerder weet dan/als jij?
Ik weet niet hoe laat jij er morgen uit gaat en hoe laat ze straks gepost worden, dus het zou wel kunnen ja
  maandag 16 november 2009 @ 23:47:10 #15
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768930
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik ook eerder dat ik in mijn bed lig, dunkt mij!
wat vervelend nou toch weer
pi_74768934
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe laat jij er morgen uit gaat en hoe laat ze straks gepost worden, dus het zou wel kunnen ja
Saaierdtdtd
pi_74768942
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef Trevland het volgende:

[..]

wat vervelend nou toch weer
Sorry ik bedoelde.. Eerder dat ik in je bed lig wel
  maandag 16 november 2009 @ 23:47:48 #18
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768948
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Saaierdtdtd
Weet je dat wel zeker?
  maandag 16 november 2009 @ 23:48:10 #19
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768960
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Sorry ik bedoelde.. Eerder dat ik in je bed lig wel
Anders schop ik je er gewoon uit
pi_74768961
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef Trevland het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker?
Rrrrrrrawr!
pi_74768976
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Trevland het volgende:

[..]

Anders schop ik je er gewoon uit
Heb ik weer een rauw anus
  maandag 16 november 2009 @ 23:48:39 #22
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768978
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Rrrrrrrawr!
He wat jammer dat je geen meid bent
pi_74768985
Nou nu ga ik echt!

Tot in GM!
  maandag 16 november 2009 @ 23:48:49 #24
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768989
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Heb ik weer een rauw anus
Ja jij wel
pi_74768996
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Trevland het volgende:

[..]

He wat jammer dat je geen meid bent
Vind ik ook wel.. Anders was ik je heus wel besprongen
  maandag 16 november 2009 @ 23:49:08 #26
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74768997
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef c0nd0r het volgende:
Nou nu ga ik echt!

Tot in GM!
Tot morgen in de GM als jij er na 10en nog bent
pi_74769003
O ja ik ging
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 november 2009 @ 23:49:29 #28
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769010
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Vind ik ook wel.. Anders was ik je heus wel besprongen
En dan was je ook nog eens jonger dus dan mag het helemaal
pi_74769014
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef Trevland het volgende:

[..]

Tot morgen in de GM als jij er na 10en nog bent
Ik doe m'n best
  maandag 16 november 2009 @ 23:49:40 #30
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769016
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef c0nd0r het volgende:
O ja ik ging
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij wil
pi_74769024
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef Trevland het volgende:

[..]

En dan was je ook nog eens jonger dus dan mag het helemaal
!! _!
pi_74769032
Nou.
pi_74769039
Tjow.
  maandag 16 november 2009 @ 23:50:23 #34
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769041
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

!! _!
Ik kan er niks aan doen dat jij niet iets meer dan 24 uur eerder geboren bent of ik 48 later
  maandag 16 november 2009 @ 23:50:38 #35
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769051
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:50 schreef c0nd0r het volgende:
Tjow.
Later en slaap ze
pi_74769071
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:50 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat jij niet iets meer dan 24 uur eerder geboren bent of ik 48 later

d00d!
Dat was me nog niet eens opgevallen!
pi_74769077
Ow ja. ik sliep
  maandag 16 november 2009 @ 23:51:38 #38
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769086
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef c0nd0r het volgende:

[..]


d00d!
Dat was me nog niet eens opgevallen!
Of was je dat al weer vergeten?
  maandag 16 november 2009 @ 23:51:56 #39
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769096
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef c0nd0r het volgende:
Ow ja. ik sliep
Het gaat lekker zo
pi_74769104
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef Trevland het volgende:

[..]

Of was je dat al weer vergeten?
Dat we eigenlijk een bij geboorte gescheiden tweeling zijn bedoel je?
  maandag 16 november 2009 @ 23:53:09 #41
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769129
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:52 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Dat we eigenlijk een bij geboorte gescheiden tweeling zijn bedoel je?
Zo iets ja, alleen ben je wel pas meer dan 21 uur en 50 min later er uit gekomen

hihi ik zei komen
pi_74769135
Na deze post druk ik gelijk op kruisje zodat ik niet weer in de verleiding kom.
  maandag 16 november 2009 @ 23:53:41 #43
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769147
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:
Na deze post druk ik gelijk op kruisje zodat ik niet weer in de verleiding kom.
En is je dat gelukt?
pi_74769148
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:
Na deze post druk ik gelijk op kruisje zodat ik niet weer in de verleiding kom.
hihi kruisje..

hihi komen..

pi_74769152
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Trevland het volgende:

[..]

En is je dat gelukt?
Neen.
  maandag 16 november 2009 @ 23:54:01 #46
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769157
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

hihi kruisje..

hihi komen..

Master FAIL
pi_74769162
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Trevland het volgende:

[..]

Zo iets ja, alleen ben je wel pas meer dan 21 uur en 50 min later er uit gekomen

hihi ik zei komen
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

hihi kruisje..

hihi komen..



tweeling!
pi_74769168
Nou nu ga ik echt echt echt..
  maandag 16 november 2009 @ 23:54:42 #49
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_74769175
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:54 schreef c0nd0r het volgende:

[..]


[..]



tweeling!
Zo iets wel he
pi_74769176
Tot morgen kl00nbroertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')