jaquote:
jij nietquote:
corectomudnoquote:
avondquote:
het moet toch niet gekker wordenquote:
leuke avond gehad?quote:
quote:
Ja en neequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij zeker ook met de sleptop op bed
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nope, ik zit achter de laptop aan de eettafel
aah ok duudeluuk.quote:
ik ben ook niet lamquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet iedereen ligt dus lam in bed
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet iedereen ligt dus lam in bed
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee, ik ben nuchter en chagrijnigDoe eens iets leuks alsjeblieft
Bij Nienke was het leuk, verder is het even prutquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ok duudeluuk.
ik heb mijn boek uit gelezen![]()
dus ja, goed boek
oow, dat scheeltquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee, ik ben nuchter en chagrijnigDoe eens iets leuks alsjeblieft
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath probeert op de kop te staan en dubbeltjes te poepen
dat snap ik tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij Nienke was het leuk, verder is het even prut
Welk boek heb je uitgelezen?
nee, misschien moet ik mijn broek eens uitdoen voordat ik begin met het 2e deelquote:
Ken ik niet, wat voor boek is dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snap ik toch![]()
de verdenking van michael robotham
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, misschien moet ik mijn broek eens uitdoen voordat ik begin met het 2e deel
thrillerquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ken ik niet, wat voor boek is dat?
Volgens mij wil het niet echt lukkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien wel, maak je foto's?
wil je het nog moeilijker maken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien wel, maak je foto's?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je het nog moeilijker maken?
weltrustenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ben pitten
doot henig an hier![]()
Nee, ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:08 schreef Cunani het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die geen zin heeft om te gaan slapen.
quote:
Slaap lekker snoepiedoepie!quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu ga ik wel slapen
Weltrusten snuitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |