quote:Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef bloodymary het volgende:
Misschien wordt het beter als je een cursus Brabants gaat volgen, misschien die van:
“heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijda
hoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.br Punt br he.
Ik had geen moeite met de stem (kan zij toch niks aan doen) en met het dialect ook nietquote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef bloodymary het volgende:
Wel grappig dat iedereen ineens Hanneke leuk vindt, terwijl er tot vorige week alleen maar bagger over haar werd uitgestort. Maar ik begrijp het wel, als je aan die stem en dat Brabantse gekwek gewend bent, dan zie je pas hoe ze echt is.
*hinnik*quote:Op maandag 16 november 2009 15:49 schreef -Mellow- het volgende:
Ik vind het een beetje flauw, dat gebitch op de vrouwen vanwege uiterlijk danwel stem.
"Riga, waar ligt dat?"quote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Koningin het volgende:
Hebben we geen leukere topic titel??
Quote van de laatste aflevering?
Ofquote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Koningin het volgende:
Hebben we geen leukere topic titel??
Quote van de laatste aflevering?
Tja dat iers moeilijk hoorquote:Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef Lov1 het volgende:
Ik had trouwens liever Hans en Audrey naar Porto zien gaan en Jos en Dycke naar BruggeBrugge kun je zo ook al wel een weekend heen, Porto/Riga/Stockholm
of Belfast niet zo snel... Maar ja. Erg benieuwd hoe Neeltje en Wietse het gaan hebben in de Ierse kroeg
Head for the hills, dat is tenminste het eerste wat in mij opkomt wanneer ik net een relatie met iemand zou hebben en dit werd tegen me gezegd.quote:Op maandag 16 november 2009 16:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
"ik hoop dat de handdoeken binnenkort samen in de kast liggen"
Dat viel wel mee, vond ik. Ze vond hem ook stoer en lekkerquote:Op maandag 16 november 2009 16:49 schreef evelien89 het volgende:
Viel het jullie ook op dat Neeltje weinig persoonlijke antwoorden gaf op de vraag 'en wat zie jij in Wietse?'. Ze vond het geloof ik stoer dattie een eigen bedrijf heeft, en dattie zn centjes zo goed spaart en hij kan goed koffie zetten. Normaal gesproken zou ik gelijk Golddiggerrrrr roepen.
ik kijk dan op RTLgemist ! Ik ben benieuwd of ze al getrouwd zijn Jan en Paulien..quote:Op maandag 16 november 2009 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zaterdag is boer Jan van vorig seizoen in een stukje bij Ushi & Dushi te zien op RTL 4.
quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Quod the fuck was trouwens dat lachen van wietse--> zo'n gezicht trekken
en dan je hoofd naar achteren bewegen betekent ik lig in een deuk?
Dat lag meer aan de continuïteit en de montage van het uitzenden.quote:Op maandag 16 november 2009 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo'n voorgevoel had ik gisteren ook al.. Eerst zei Neeltje dat ze verliefd op Wietse is ..Later zei ze dat ze nog niet weet raar vind ik het.
Vind ik toch raar dat de redactie zo werkt..Dus wij gaan nou denken dat Neeltje Wietse voor de gek houdt. Wat jij hier schrijft kan goed zijn dat ze zo hebben gemonteerd..quote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de continuïteit en de montage van het uitzenden.
Die laatste opmerking had ze een paar weken ervoor gemaakt, maar werd pas tussendoor gesneden na haar gesprek bij die gezamenlijke bijeenkomst met de presentatrice waarin ze wel aangaf verliefd te zijn.
in de uitzending van vorige week viel genadeloos door de mand, op geen enkele vraag van Yvonne hoe ze de toekomst zag met Wietse kon ze een antwoord geven. Uiteindelijk, na flink aandringen van Yvonne, was het dan dat ze wel de administratie kon doen, zoals zijn moeder. Neeltje wil blijkbaar niet keihard liegen 'dat ze verliefd is', maar dat ze hem niet moet is ook wel duidelijk. Waarom zegt ze dat niet gewoon? Er moet nog even wat cash binnen gehengeld worden wat ze heeft gewonnen met een weddenschap. Ik kan er niks anders van maken.quote:Op maandag 16 november 2009 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo'n voorgevoel had ik gisteren ook al.. Eerst zei Neeltje dat ze verliefd op Wietse is ..Later zei ze dat ze nog niet weet raar vind ik het.
Anders lijkt me het onwaarschijnlijk dat ie zich voortplantquote:
Ja! Vond ik ook zo raar!quote:Op maandag 16 november 2009 18:03 schreef PieterOrno het volgende:
Gister gaf Audrey aan 'toen het andere meisje weg was' ze lekker met z'n tweeen waren.
Ik vond dat een beetje laagdunkend overkomen, tov Jo. Ze hebben toch een aantal dagen samen op een kamer geslapen..
O nee, ze is smoorverliefd. Hij niet, maar af toe reflecteert hij het wel een beetje verbaasd als ze erg verliefd naar hem lacht. Ik vind ze steeds minder bij elkaar passen. Of eigenlijk: het is net of hij helemaal niet een nieuwe vrouw zocht.quote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen?
Ik walg nog steeds van dat pratende pêrd met haar domme Brabantse accent. Die is alleen maar uit op een fusie van de twee pêrdenbedrijven nu haar Pa er niet meer is..
Verwacht eigenlijk dat ze na elke zin ook nog gaat hinniken.![]()
Ja van die oma'tjes achter een rollatorquote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef Teslynd het volgende:
Als ze zichzelf en elkaar meisjes vinden, is er niets aan de hand. Sommigen noemen zichzelf en hun vriendinnen nog steeds meisjes als ze al in de tachtig zijn.
Daar zou iemand een smiley van moeten makenquote:
Dat dus, lijkt me dat ze eerst die bijeenkomst bij de ouders hebben gehad en daarna pas dat gedoe met al die boeren bij elkaar. Dan kan ze de eerste keer zeggen dat ze (nog) niet verliefd is en dat ze dat later wel is geworden.quote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef Honeymooner het volgende:
Ik denk dat dat van Neeltje ook gewoon zo gemonteerd is idd.
Tevens tvp..
quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar zou iemand een smiley van moeten maken![]()
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar zou iemand een smiley van moeten maken![]()
Inderdaad, een beetje een naaistreek van de KRO. Alhoewel het voor mij wel duidelijk was zijn er hier toch genoeg mensen die het niet was opgevallen en daardoor een rare indruk kregen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de continuïteit en de montage van het uitzenden.
Die laatste opmerking had ze een paar weken ervoor gemaakt, maar werd pas tussendoor gesneden na haar gesprek bij die gezamenlijke bijeenkomst met de presentatrice waarin ze wel aangaf verliefd te zijn.
Ja best beetje gemeen van de KRO..quote:Op maandag 16 november 2009 23:03 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje een naaistreek van de KRO. Alhoewel het voor mij wel duidelijk was zijn er hier toch genoeg mensen die het niet was opgevallen en daardoor een rare indruk kregen.
Er zit een uitknop op je tv he!quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef NoShitSherlock het volgende:
Mijn grootste irritaties dit keer::
- De Verschrikkelijke familie van die Audrey ( met namen die tante en die nicht van haar ). Die tante zou je gelijk voor het peloton moeten zetten. De absolute nachtmerrie van elke man om dat als schoonmoeder te hebben. ( het type waarvoor je dus een 2 zitters auto koopt )
- De wat mutserige dochters van die vrouw van Jos. Het hele uitje kwam ook wat geforceerd over.
En die Jos is natuurlijk een eerste klas slijmbal. Een ongekend fout type is dat.
- Die tang van een moeder van Hanneke die bijna in hetzelfde tempo en toonhoogte hinnikt als haar dochter.
Peter kan nog eens 10 jaar van zijn echte leeftijd afhalen.
- Die Astrid die ik dus een verschrikkelijke hysterisch mens vind. Alsof er bij haar 1 seconde weg tikt terwijl er dan bij andere mensen 2 seconden weg tikken
- Die Wim die werkelijk in alles de simpelheid van een Staphorster uitstraalt. Het type babyboomer met een muur om zich heen van het type koude oorlog.![]()
- Neeltje die dus een verschrikkelijk besluiteloos mutsje blijkt te zijn. Leuk bekje, maar voor de rest weinig inhoud en van het type die zich normaal gesproken door het hele studenten corps zou laten vol blaffen.
Zo dat waren de irritaties weer.
Hanneke is docent op een onderwijsinstelling. De paarden waren voor haar en haar vader een uit de hand gelopen succesvolle hobby.quote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen?
Ik walg nog steeds van dat pratende pêrd met haar domme Brabantse accent. Die is alleen maar uit op een fusie van de twee pêrdenbedrijven nu haar Pa er niet meer is..
Verwacht eigenlijk dat ze na elke zin ook nog gaat hinniken.
Was dat maar waar, had graag die kwaliteit aan paarden op stal gehad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:23 schreef golfer het volgende:
De zus van Hanneke is dus ook nu ook al in dit topic?
Ja! Dat viel mij ook op. En tja, vrouwen zoeken vaak een evenbeeld van hun vader, toch??quote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
wietse lijkt gewoon op neeltjes vader
Inderdaad en dit kan dan ook de enige verklaring zijn voor deze hele relatie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja! Dat viel mij ook op. En tja, vrouwen zoeken vaak een evenbeeld van hun vader, toch??
Vind ik ook.. niks mis met haar ..dat ze zware stem heeft kan ze niks aan doen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:21 schreef Beach het volgende:
Ik vind Hanneke geen verkeerde meid; zij komt wel oprecht en eerlijk over.
Ik vind haar een toffert!quote:@LeeAnn. Ook ik stop en ga kijken als het een dier betreft. Alleen dacht ik in het begin dat het een aangereden hond betrof, aangezien de afstanden hier groot zijn en de hond zich overal kan bevinden en het gejank niet constant aanhield, slaap je weer in.
Ik was dan ook de enige (met een overbuurman die helaas geen hondje gezien heeft) die reageerde op het janken. Helaas hebben de overige omwonende mensen die het hondje ook moeten hebben gehoord, totaal niets gedaan. Daar heb ik me wel over verbaasd. Enige buren hebben mij zelfs zien lopen, maar bleven gewoon kijken achter de ramen!!! Het betreffende kanaal is zeker 10 meter breed, optie om erin te springen was er niet steile glade kade, was er zelf nooit alleen uitgekomen (tuurlijk is het wel door mijn hoofd geschoten om erin te springen). Hondje Teddy was na het horen van mijn stem naar het midden van dat kanaal gezwommen, vandaar mijn actie op een ladder te halen. Helaas zoals je hebt gelezen/gehoord kwam ik terug en dreef het hondje met alleen een deel van zijn ruggetje nog boven het water in het midden van het kanaal, heb nog met de ladder op het water geslagen om te kijken of er nog een reactie kwam. Op dat moment voelde ik me zo machteloos, geen hulp van omwonende enz. Daarna proberen om de eigenaar wakker te krijgen. Ook dit niet gelukt. Toen ik daarop terug liep naar huis, was het hondje inmiddels gezonken, vandaar dat ik enkele uren later toen ik naar mijn buurman liep nog eens in het water ben gaan kijken of het hondje inmiddels al weer boven was komen drijven.
Kon het niet laten om op je bericht te reageren. Als ik dit type schiet ik nog vol. Wat ik wil zeggen is dat je niet moet oordelen als je niet alle feiten weet.
Ja dat is ze zeker Dude een toffe vrouw.. Dus ze kreeg kritiek op het BZV forum? vreemd van de mensen..quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:10 schreef Duderella het volgende:
Een reactie van Cynthia op het verdrinken van buurman en hond, nav. kritiek op het BZV-forum:
[..]
Ik vind haar een toffert!
Ja dat ze niet in het water was gesprongen. Maar dat kon dus niet, omdat het een hele steile kade was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor kritiek heeft ze dan gekregen, dat ze het niet goed gedaan had ofzo?
Dan had ze 112 wel kunnen bellen tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat ze niet in het water was gesprongen. Maar dat kon dus niet, omdat het een hele stijle kade was.
Voor een hondquote:Op maandag 17 november 2009 15:20 schreef berney het volgende:
[..]
Dan had ze 112 wel kunnen bellen toch
Grote kans dat die niet komen hoor! Die moeten paraat blijven voor mensen (Cynthia wist toen nog niet dat haar buurman er bij onder gedompeld lag). Bovendien leek het haar vast sneller om die ladder te gaan halen, want dat hondje was al haar kant op gezwommen. Even later was hij toch dood.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef berney het volgende:
[..]
Dan had ze 112 wel kunnen bellen toch
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Duderella het volgende:
Ik denk zelf dat zijn baasje het riempje nog vasthad. En zwem als hondje maar eens op tegen het gewicht van zo'n dode arm.
Nee voor de buurman, als je die niet te pakken kunt krijgen om die tijd ga je toch niet lekker naar je bed.quote:
Begreep eerst uit je regel tekst dat het ging over verdrinken van buurman en hond,quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:10 schreef Duderella het volgende:
Een reactie van Cynthia op het verdrinken van buurman en hond,
nav. kritiek op het BZV-forum:
Ik vind haar een toffert!
De buurman bleek er ook in te liggen (ontdekten de hulpdiensten de volgende dag pas). Man en hond zijn waarschijnlijk uitgegleden.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Begreep eerst uit je regel tekst dat het ging over verdrinken van buurman en hond,
maar na twee keer Cynthia's verhaal te lezen gaat het over verdrinken van de hond.
Sneu zeg, buurhondje van Cynthia dat niet uit het kanaal en steile gladde kade kon komen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 07:57 schreef berney het volgende:
[..]
Nee voor de buurman, als je die niet te pakken kunt krijgen om die tijd ga je toch niet lekker naar je bed.![]()
Maar dan ga je iets ondernemen.
quote:Uitz. 12 - Citytrip (22 nov 2009)
De boeren en hun vrouwen gaan op Citytrip. Peter en Hanneke maken Riga onveilig, zoals alleen twee echte Brabanders dat kunnen. Jos en Dycke dompelen zich smoorverliefd onder in het zonnige Porto.
Wietse en Neeltje zijn er nog niet helemaal uit. De samenwoon-plannen van Neeltje zijn onderwerp van discussie. Houdt Wietse in Belfast voet bij stuk?
Als extraverte Limburger heeft Hans, in Brugge, toch wat problemen met de stille Audrey, gooit dit roet in het eten van deze prille liefde?
En hoe het gaat met de vlinders nu Wim en Astrid in Stockholm zijn?
Zondag 22 september, om 20.20 uur op Nederland 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat haar van Hans plat een stuk beter dan recht omhoog
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mensen die het hele verhaal niet kennen, maar wel via internet gaan vertellen hoe het moet...
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef evelien89 het volgende:
Wie de status van de relatie van Hanneke en Peter wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door berney op 19-11-2009 13:40:48 ]
Niet dat het mij veel uitmaakt (in dit geval), maar een reactie op een spoiler kun je misschien ook beter tussen spoilertags zetten.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef evelien89 het volgende:
Wie de status van de relatie van Hanneke en Peter wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:16 schreef onderscheid het volgende:
In de volgende aflevering zie je Wietse en Neeltje kussen![]()
En Wietse praat echt in het BZV journaalquote:Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Ik zag het net in een voorstukje op tv
!
Gewoon gemiddeld, make-up maakt veel goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef SonicVolcano het volgende:\
Neeltje is wel echt een mooie vrouw
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
nu komt alles eruit met liters tegelijk.
Meen je dat? Bron!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:03 schreef antartica het volgende:
Wietse en Neeltje zijn nog steeds samen hooor!![]()
![]()
Zeer zinvolle bijdrage.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:51 schreef Hesitater het volgende:
ehmm... Boer zoekt vrouw.. NOOIT langer dan 2 minuten gekeken en zal ook nooit gebeuren. Ik snap niet dat iedereen het zo leuk vind! Zelfs als ik zelf een programma niet leuk vind, kan ik vaak wel begrijpen dat het anderen aanspreekt.. Maar boer zoekt vrouw... Neeheeeeeeeeeeeeeeee!!!
quote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Poeke het volgende:
* Poeke heeft de chips en cola al klaar staan
Lekker.quote:Op zondag 22 november 2009 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik trek net een gebakje voor vanavond uit de vriezer
Niet waar!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat haar van Hans plat een stuk beter dan recht omhoog
Haha dat is mooi op tijd Poeke!quote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Poeke het volgende:
Ik lees het altijd pas op zondagavond, dan kom ik er weer een beetje in, zeg maar.quote:Op zondag 22 november 2009 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Fok vanavond niet plat gaat, dit topic is veel te leuk om te moeten missen tijdens / na de uitzending
Kut. Dat wil ik ookquote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Poeke het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begreep niet waarom Hans "kom verder zei", ik was vergeten waar ze logeren
Wat de boer niet kent...quote:
'Zo gaat het snellerquote:
ja en sommigen hier maar blijven volhouden dat het aan het knip en plakwerk ligt, nou het is wel duidelijk nuquote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Neeltje is het nog steeds nietWe hadden dus gelijk
quote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef Adelante het volgende:
Die Wietse is gewoon een kind dat begeleid moet worden zo
"Ál die kado'tjes"quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Hetiszover het volgende:
Dycke vraagt zich af of het waar is
Jos is net zo zweverig hoorquote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Hetiszover het volgende:
Dycke is wel zweverig hoor, daar krijg je als man toch de kriebels van
Nee joh, die kasanova heeft alleen het jachtinstinctquote:
30 dacht ik.quote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand hoe oud Neeltje is?
Brugge is mooi hoor, het is alleen niet zo ver weg als de rest.quote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef Adelante het volgende:
Brugge is dan toch wel een beetje een tegenvaller
Meer een vogelnestquote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Audrey's haar, hoe vaak ik het ook zie, het blijft net een vogeltje
Als import Zweed verkies ik toch Stockholmquote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Brugge is mooi hoor, het is alleen niet zo ver weg als de rest.
Vrouwenachterdochtquote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef sheotah het volgende:
Audrey heeft sterke gevoelens en Hans vindt het leuk om samen even weg te zijn?
Pasgeboren vogeltjes hebben ook van dat wilde haarquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef Hetiszover het volgende:
Hans vindt het moeilijk om te 'geven'
quote:Op zondag 22 november 2009 20:43 schreef Hetiszover het volgende:
Wim en Astrid zouden kottbullar moeten eten
Ja, met gravad lax en dille sausquote:Op zondag 22 november 2009 20:43 schreef Hetiszover het volgende:
Wim en Astrid zouden kottbullar moeten eten
quote:
Neeltje valt steeds meer door de mand. Ze speelt met die gozer, ongelooflijk.quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Arme wietse hij denkt echt dat het wat gaat worden met Neeltje
Ze ziet er nog best leuk uit. Alleen moet ze haar mond houdenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ze ziet er nog best leuk uit. Alleen moet ze haar mond houden
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Volgens mij heeft Hans zijn toupetje op zijn borst zitten.. brrrr...
Voor deze serie misschien, maar onwijs lekker vind ik vrij overdreven hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef marcodej het volgende:
Neeltje blijft een rare, maar ook een onwijs lekker ding...
Geniaal jaquote:Op zondag 22 november 2009 20:53 schreef USAnneke het volgende:
Het Hemd zonder hemd!
iddquote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef Barney_Stinson het volgende:
Hans, trek een shirt aan als je gaat ontbijten
Gamlastanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |