quote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat haar van Hans plat een stuk beter dan recht omhoog
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mensen die het hele verhaal niet kennen, maar wel via internet gaan vertellen hoe het moet...
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef evelien89 het volgende:
Wie de status van de relatie van Hanneke en Peter wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door berney op 19-11-2009 13:40:48 ]
Niet dat het mij veel uitmaakt (in dit geval), maar een reactie op een spoiler kun je misschien ook beter tussen spoilertags zetten.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef evelien89 het volgende:
Wie de status van de relatie van Hanneke en Peter wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:16 schreef onderscheid het volgende:
In de volgende aflevering zie je Wietse en Neeltje kussen![]()
En Wietse praat echt in het BZV journaalquote:Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Ik zag het net in een voorstukje op tv
!
Gewoon gemiddeld, make-up maakt veel goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef SonicVolcano het volgende:\
Neeltje is wel echt een mooie vrouw
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
nu komt alles eruit met liters tegelijk.
Meen je dat? Bron!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:03 schreef antartica het volgende:
Wietse en Neeltje zijn nog steeds samen hooor!![]()
![]()
Zeer zinvolle bijdrage.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:51 schreef Hesitater het volgende:
ehmm... Boer zoekt vrouw.. NOOIT langer dan 2 minuten gekeken en zal ook nooit gebeuren. Ik snap niet dat iedereen het zo leuk vind! Zelfs als ik zelf een programma niet leuk vind, kan ik vaak wel begrijpen dat het anderen aanspreekt.. Maar boer zoekt vrouw... Neeheeeeeeeeeeeeeeee!!!
quote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Poeke het volgende:
* Poeke heeft de chips en cola al klaar staan
Lekker.quote:Op zondag 22 november 2009 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik trek net een gebakje voor vanavond uit de vriezer
Niet waar!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat haar van Hans plat een stuk beter dan recht omhoog
Haha dat is mooi op tijd Poeke!quote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Poeke het volgende:
Ik lees het altijd pas op zondagavond, dan kom ik er weer een beetje in, zeg maar.quote:Op zondag 22 november 2009 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Fok vanavond niet plat gaat, dit topic is veel te leuk om te moeten missen tijdens / na de uitzending
Kut. Dat wil ik ookquote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Poeke het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |