Ook ik begrijp weinig tot niets van Nee-ltje (zoals de pappa van Wietse het uitsprak). Ze is (nog) niet verliefd, maar wil wel zo snel mogelijk bij hem intrekken. En ze heeft er (in de meest recente opname, waarbij iedereen aan tafel zit met Yvon) geslapen, betekent dat dan dat Wietse seks heeft gehad? Ik kan me dat ook echt niet voorstellen, seks met 'zo iemand'. Lijkt me eng. Ik vraag me af hoe mensen als Wietse seks hebben. Ik ken zelf iemand die echt nèt Wietse is qua karakter (en nog een boer ook), wat een herkenning! Ik heb ook tegen de televisie geschreeuwd: "zeg iets, Wietse!
Man up!" Sowieso moet het gezegd, lelijk is-ie niet. Hij heeft een heel mannelijk hoofd. Zonde. Ik ben zo benieuwd naar de volgende afleveringen, vooral de 'hoe gaat het nu?'-aflevering. Overigens is Neeltje wel een soort mannelijke Wietse

. Ze is blond en kleedt zich vrij hip èn ze is een vrouw, dus dat maakt het bij haar charmant, maar ik zie een hoop gelijkenissen en dus zou het zomaar kunnen dat het wèl iets wordt.
Wim is een schatje, net een stoere kabouter

. En mijn moeder heeft met Astrid in het ziekenhuis gelegen. Volgens haar is ze 'vrij dominant' maar een schat.
Hanneke lijkt me ook erg lief, ondanks 'de stem'. En ze past echt precies bij Peter! Wat een match! Ik ben benieuwd of het voordelig werkt.
Jos & Dycke zullen ongetwijfeld erg verliefd zijn. Voor hoe lang kan ik niet inschatten. Ik heb eigenlijk niet echt een mening over ze, behalve dan dat Dycke best wel een MILF is.
En Cynthia, wat een heldin! Zonde dat ze zichzelf haar hele leven al op de achtergrond plaatst.
Het meest zeker ben ik over Hans & Audrey. Ik denk dat die sowieso voor 'veilig' gaan en zie ze over een paar jaar wel trouwen en kindjes krijgen.
Zo, op naar de zondag

.