Vind ik ook.. niks mis met haar ..dat ze zware stem heeft kan ze niks aan doen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:21 schreef Beach het volgende:
Ik vind Hanneke geen verkeerde meid; zij komt wel oprecht en eerlijk over.
Ik vind haar een toffert!quote:@LeeAnn. Ook ik stop en ga kijken als het een dier betreft. Alleen dacht ik in het begin dat het een aangereden hond betrof, aangezien de afstanden hier groot zijn en de hond zich overal kan bevinden en het gejank niet constant aanhield, slaap je weer in.
Ik was dan ook de enige (met een overbuurman die helaas geen hondje gezien heeft) die reageerde op het janken. Helaas hebben de overige omwonende mensen die het hondje ook moeten hebben gehoord, totaal niets gedaan. Daar heb ik me wel over verbaasd. Enige buren hebben mij zelfs zien lopen, maar bleven gewoon kijken achter de ramen!!! Het betreffende kanaal is zeker 10 meter breed, optie om erin te springen was er niet steile glade kade, was er zelf nooit alleen uitgekomen (tuurlijk is het wel door mijn hoofd geschoten om erin te springen). Hondje Teddy was na het horen van mijn stem naar het midden van dat kanaal gezwommen, vandaar mijn actie op een ladder te halen. Helaas zoals je hebt gelezen/gehoord kwam ik terug en dreef het hondje met alleen een deel van zijn ruggetje nog boven het water in het midden van het kanaal, heb nog met de ladder op het water geslagen om te kijken of er nog een reactie kwam. Op dat moment voelde ik me zo machteloos, geen hulp van omwonende enz. Daarna proberen om de eigenaar wakker te krijgen. Ook dit niet gelukt. Toen ik daarop terug liep naar huis, was het hondje inmiddels gezonken, vandaar dat ik enkele uren later toen ik naar mijn buurman liep nog eens in het water ben gaan kijken of het hondje inmiddels al weer boven was komen drijven.
Kon het niet laten om op je bericht te reageren. Als ik dit type schiet ik nog vol. Wat ik wil zeggen is dat je niet moet oordelen als je niet alle feiten weet.
Ja dat is ze zeker Dude een toffe vrouw.. Dus ze kreeg kritiek op het BZV forum? vreemd van de mensen..quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:10 schreef Duderella het volgende:
Een reactie van Cynthia op het verdrinken van buurman en hond, nav. kritiek op het BZV-forum:
[..]
Ik vind haar een toffert!
Ja dat ze niet in het water was gesprongen. Maar dat kon dus niet, omdat het een hele steile kade was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor kritiek heeft ze dan gekregen, dat ze het niet goed gedaan had ofzo?
Dan had ze 112 wel kunnen bellen tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat ze niet in het water was gesprongen. Maar dat kon dus niet, omdat het een hele stijle kade was.
Voor een hondquote:Op maandag 17 november 2009 15:20 schreef berney het volgende:
[..]
Dan had ze 112 wel kunnen bellen toch
Grote kans dat die niet komen hoor! Die moeten paraat blijven voor mensen (Cynthia wist toen nog niet dat haar buurman er bij onder gedompeld lag). Bovendien leek het haar vast sneller om die ladder te gaan halen, want dat hondje was al haar kant op gezwommen. Even later was hij toch dood.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef berney het volgende:
[..]
Dan had ze 112 wel kunnen bellen toch
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Duderella het volgende:
Ik denk zelf dat zijn baasje het riempje nog vasthad. En zwem als hondje maar eens op tegen het gewicht van zo'n dode arm.
Nee voor de buurman, als je die niet te pakken kunt krijgen om die tijd ga je toch niet lekker naar je bed.quote:
Begreep eerst uit je regel tekst dat het ging over verdrinken van buurman en hond,quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:10 schreef Duderella het volgende:
Een reactie van Cynthia op het verdrinken van buurman en hond,
nav. kritiek op het BZV-forum:
Ik vind haar een toffert!
De buurman bleek er ook in te liggen (ontdekten de hulpdiensten de volgende dag pas). Man en hond zijn waarschijnlijk uitgegleden.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Begreep eerst uit je regel tekst dat het ging over verdrinken van buurman en hond,
maar na twee keer Cynthia's verhaal te lezen gaat het over verdrinken van de hond.
Sneu zeg, buurhondje van Cynthia dat niet uit het kanaal en steile gladde kade kon komen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 07:57 schreef berney het volgende:
[..]
Nee voor de buurman, als je die niet te pakken kunt krijgen om die tijd ga je toch niet lekker naar je bed.![]()
Maar dan ga je iets ondernemen.
quote:Uitz. 12 - Citytrip (22 nov 2009)
De boeren en hun vrouwen gaan op Citytrip. Peter en Hanneke maken Riga onveilig, zoals alleen twee echte Brabanders dat kunnen. Jos en Dycke dompelen zich smoorverliefd onder in het zonnige Porto.
Wietse en Neeltje zijn er nog niet helemaal uit. De samenwoon-plannen van Neeltje zijn onderwerp van discussie. Houdt Wietse in Belfast voet bij stuk?
Als extraverte Limburger heeft Hans, in Brugge, toch wat problemen met de stille Audrey, gooit dit roet in het eten van deze prille liefde?
En hoe het gaat met de vlinders nu Wim en Astrid in Stockholm zijn?
Zondag 22 september, om 20.20 uur op Nederland 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |