Strakker, alsmaar strakker worden die treinen. AGV, Zefiro. Het is net of je Marijke van Helwegen (wordt ook alsmaar strakker) vergelijkt met een Ferrari (V250)quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef greavy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigelijk.. Liever een andere..De Zefiro
[ afbeelding ]
Veel strakker en mooier uiterlijk![]()
Hoeveel betaalt AnsaldoBreda jou per maand?quote:Op zondag 15 november 2009 23:36 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Bovendien is de V250 als een speciaalbier. Dat moet je leren waarderen
Ik doe het geheel vrijwillig voor zo'n mooie trein.quote:Op zondag 15 november 2009 23:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoeveel betaalt AnsaldoBreda jou per maand?
Dat is zuidquote:Op maandag 16 november 2009 00:07 schreef Socios het volgende:
Den Haag krijgt een shuttle naar Breda en Brussel.
De pimpel bedoelde ik jah. Als die gaat rijden ga ik met m'n OV-kaart daar lekker in naar deventerquote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef James1988 het volgende:
Maar verliest de Thalys. Er is sprake van de pimpel door te trekken naar Den Haag, maar of dat al zeker is?
Hoeveel van die V250's zijn er ondertussen al geproduceerd, want als het aantal nu nog op twee staat vrees ik dat we beter voor een alternatief kunnen zoeken. Ik denk trouwens wel dat er een significant verschil zit tussen de ICE en de V250 qua kosten, alleem al om de snelheid.quote:Op zondag 15 november 2009 23:22 schreef NikkelCobalt het volgende:
Doe mij ook maar een V250
Denk dat de ontwerper van de V250 ook een stuk goedkoper was dan die van de ICE.quote:Op maandag 16 november 2009 07:08 schreef Brembo het volgende:
Hoeveel van die V250's zijn er ondertussen al geproduceerd, want als het aantal nu nog op twee staat vrees ik dat we beter voor een alternatief kunnen zoeken. Ik denk trouwens wel dat er een significant verschil zit tussen de ICE en de V250 qua kosten, alleem al om de snelheid.
Zouden die allemaal standby staan of gewoon dood ?quote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef dennistd het volgende:
Wat een lekker gevarieerd aantal treinen staan daar toch
Vorige week stond er naast de VIRM een setje DDM-1 en een SGMm-IIquote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef dennistd het volgende:
Wat een lekker gevarieerd aantal treinen staan daar toch
allemaal standby. In de spits is het daar vrij leeg normaal gesprokenquote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Zouden die allemaal standby staan of gewoon dood ?
Afgelopen week ook voor het eerst gezien ja. Het was al donker toen ik het ding zag, maar de glazen van mijn bril knapten er toch bijna van. Zo lelijk is het gedrochtquote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zag de Fyra vorige week voor het eerst maar werkelijk wat een verschrikkelijk lelijk gedrocht is dat toch
foto?quote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef Crientj het volgende:
De CTA hier is kapot ;o Flapje losgelaten. ;{
In ieder geval 2 (die in ons land zijn), hoeveel er in Italië staan weet ik niet, daarvoor moet je 'even' in Pistoia gaan kijken bij de fabriek.quote:Op maandag 16 november 2009 07:08 schreef Brembo het volgende:
[..]
Hoeveel van die V250's zijn er ondertussen al geproduceerd, want als het aantal nu nog op twee staat vrees ik dat we beter voor een alternatief kunnen zoeken. Ik denk trouwens wel dat er een significant verschil zit tussen de ICE en de V250 qua kosten, alleem al om de snelheid.
Dat worden mislukte treinstellenquote:Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef James1988 het volgende:
AnsaldoBreda schrijft dat ze samen met Stadler een aanbesteding hebben gewonnen. Het gaat om 32 FLIRTs en 2 GTWs, Stadler zal de tractieverzorgende rijtuigen leveren, AnsaldoBreda het overige dood gewicht.
Twitter / @NSHispeedquote:NSHispeed:
De planning is, dat IC Brussel tot medio 2010 blijft rijden zoals ie nu rijdt.
Rommel genoeg op dat terein , helaas valt er weinig te herkennen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
In ieder geval 2 (die in ons land zijn), hoeveel er in Italië staan weet ik niet, daarvoor moet je 'even' in Pistoia gaan kijken bij de fabriek.
Koploperquote:
Klopt foto is gemaakt in 2005quote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Wauw, en geen ICMm te bekennen!
Uhmzz dat kaartje had me idd niet zo geboeid toch al betaald, alleen vals OV volgens mij betalen we dat met zijn allen?quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Vandaag in trein 12561 vlak voor Heerenveen had het jonge HC-corps beet. Een meisje met een kruidvatkaartje op maandag. Dat werd natuurlijk niet geaccepteerd. Afijn, boete 35 euro plus ritprijs werd uitgeschreven. Aangezien hetgene een flink aantal stoelen achter mij gebeurde heb ik er verder niet opgelet. Maar vlak na vertrek uit Heerenveen begon de HC zijn stem te verheffen. Opeens was er een OV-studentenkaart in het spel gekomen. De HC wilde graag weten wat de geboortedatum was, maar keer op keer was het enige wat het meisje wist te vertellen, dat die datum op de ov studentenkaart staat. Dat hield ze een minuut of 2 vol, maar daarna kwam al snel de bekentenis, niet haar eigen ov-kaart... In Leeuwarden mocht ze mee met de politie.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Vandaag in trein 12561 vlak voor Heerenveen had het jonge HC-corps beet. Een meisje met een kruidvatkaartje op maandag. Dat werd natuurlijk niet geaccepteerd. Afijn, boete 35 euro plus ritprijs werd uitgeschreven. Aangezien hetgene een flink aantal stoelen achter mij gebeurde heb ik er verder niet opgelet. Maar vlak na vertrek uit Heerenveen begon de HC zijn stem te verheffen. Opeens was er een OV-studentenkaart in het spel gekomen. De HC wilde graag weten wat de geboortedatum was, maar keer op keer was het enige wat het meisje wist te vertellen, dat die datum op de ov studentenkaart staat. Dat hield ze een minuut of 2 vol, maar daarna kwam al snel de bekentenis, niet haar eigen ov-kaart... In Leeuwarden mocht ze mee met de politie.
Ben jij een conducteur?quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Enja soms denk ik, collega's wil je nou de mensen uit of in de treinen hebben?
quote:Station Hilversum Noord was even naam kwijt
maandag 16 november 2009
HILVERSUM (ANP) – Treinreizigers richting Hilversum konden maandag niet uitstappen op station Hilversum Noord, maar op station Hilversum Media Park. Vastgoedontwikkelaar TCN Media Park van het bedrijventerrein had de borden vervangen door nieuwe, officieel uitziende borden. Dat meldde de initiatiefnemer maandag.
Veel gebruikers zouden het station al Media Park noemen en de nieuwe naam past mooi bij station Hilversum Sportpark, zo stelt TCN.
De NS heeft de borden zo snel mogelijk laten verwijderen. „We staan best open voor een dergelijke naamsverandering, maar daar moet een officieel verzoek voor worden ingediend", aldus een woordvoerster.
Er zijn binnen de gemeente Hilversum ambities om de naam te veranderen, maar dat proces loopt flink in de kosten. „De aanvrager moet de aanpassing van alle borden en spoorboekjes zelf betalen", aldus de zegsvrouw van de NS.
Reformatorisch Dagblad
Dat bedoel ik over de OV kaart, maar het kruidvatkaartje ja is al betaald en voor die prijs ga je niet van arnhem naar nijmegen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Bewust reizen op een verkeerd kaartje is te vergelijken met het tanken zonder te betalen. Beide niet te accepteren.
Voorlopig komt er niets, dat verandert pas als er 5 Fyra's per uur tussen Amsterdam en Rotterdam rijden. Komt er vast niet meer van vóór dienstregeling 2011. Dan krijg je dus 2x/u Den Haag-Amsterdam en 2x/u Den Haag-NoordOost (pimpel incluis).quote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Peter het volgende:
En hoe zit het nu met de treinen vanaf Den Haag centraal ri noord/oost? Komt daar nu een internationale bij, extra of in plaats van?
Als je met Fyra de V250 bedoelt: no way.quote:Op maandag 16 november 2009 14:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Twitter / @NSHispeed
Hopelijk een heel stuk beter, met minder uitval en vertraging enzo. Medio 2010 is juni, dus rond de jaarlijkse wijziging van 14 juni kan het zijn dat IC Brussel komt te vervallen en er alleen maar met Fyra gereden wordt? Slechte zaak.
Je laat het van het traject afhangen of je bekeurt of niet?quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik over de OV kaart, maar het kruidvatkaartje ja is al betaald en voor die prijs ga je niet van arnhem naar nijmegen.
Ik bedoelde het merk Fyra, niet de V250-treinen. Die verwacht ik sowieso lange tijd nog niet in dienst.quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef ReisT het volgende:
Als je met Fyra de V250 bedoelt: no way.
Je kan hoogstens verwachten dat tegen juni de TRAXX eindelijke eens goedgekeurd is voor ETCS level 2 en dat dus de Benlux dan over de HSL kan gaan rijden.
En dat weet je broer natuurlijk nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef Socios het volgende:
Met DB Niederlande Spezial met ICE over Arnhem en Duisburg naar Dortmund voor 19 euro.
Ha! Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Koop dan gewoon ICE High Flex 1e klas voor een paar meijer.quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef ewyb het volgende:
Ik ben geen pauper die zijn reisje maanden van te voren kan plannen tegen Niederlande Spezial tarief
Nice, I likequote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vond daarnet in mijn treinenmap nog wat speciale foto's uit de goede oude tijd ! Die wil ik jullie niet onthouden.![]()
Minder treinen, meer overstappen en langere reistijden.quote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef James1988 het volgende:
Dat per juni 2010 de Benelux dan onder de Fyra-naam over de HSL gaat, met de bijbehorende tarieven, is dan te verwachten. NS Hispeed en NMBS willen van de huidige Benelux af, dat is al jaren bekend. Het is de vraag, wat ervoor in de plaats gaat komen.
Nicequote:Op maandag 16 november 2009 22:34 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
De Glacier Express.
Rijdende in Zwitsersland tussen St.Moritz en Zermatt e.d. of Piz Bernina tot the Matterhorn.
Je ziet er veel, je komt over 291 bruggen, door 91 tunnels en door het Oberalpen.
Hey als jij nou is gewoon lekker gaat studeren waarvoor je student bent, laat ik de treintjes wel rijdenquote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je laat het van het traject afhangen of je bekeurt of niet?
Lekker gaar font welquote:
LOL zei is van mijn selectie, maar meteen doorgegaan naar service en veiligheid.quote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker gaar font welEN dan die duct tape
Die 1200quote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vond daarnet in mijn treinenmap nog wat speciale foto's uit de goede oude tijd ! Die wil ik jullie niet onthouden.![]()
Die in Groningen (of was het Loppersum) heeft enkele dagen tot iets meer dan een week geduurdquote:Op maandag 16 november 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch is het wel raar dat die in Hilversum er maar een paar uur gehangen heeft.
Deze situatie heeft serieus een volle werkweek geduurd namelijk.
[ afbeelding ]
Geweldig.....quote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vond daarnet in mijn treinenmap nog wat speciale foto's uit de goede oude tijd ! Die wil ik jullie niet onthouden.![]()
Den Helder - Köln
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op maandag 16 november 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze heeft wel meerdere weken zo gehangen geloof ik
Haha, ik geloof dat ze een stuk of 3 dingen door elkaar halen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Koen66 het volgende:
rofl![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)_dreigen_met_rechter
" In de toekomst moeten treinen met zo'n 300 kilometer per uur over de lijn gaan razen. Door technische problemen met het beveiligingssysteem worden de eerste hogesnelheidstreinen van het type Thalys pas in de tweede helft van volgend jaar geleverd. "
Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:47 schreef sander89 het volgende:
Ben nu echt beetje serieus begonnen voor mijn wintersport/trein vakantie te plannen voor december.
Via Innsbruck Hbf is eigenlijk de enige echte verbinding tussen Zwitserland en Oostenrijk. Is af te leggen in een Eurocity of een Railjet. Over evt. zijtakken of verblijfplaatsen heb ik niet echt tips.quote:3 dagen reizen
Zurich - Salzburg
Route welke treinen?
München Hbf - Frankfurt (Main) Hbf kan via Nürnberg Hbf met ICE-3 of Stuttgart Hbf met ICE-1 of tot Frankfurt Flughafen met ICE-3. Via Nürnberg Hbf geniet mijn voorkeur om de mindere stops, de kortere reistijd, de ICE-3 en het stukje over de Neubaustrecke Ingolstadt - Nürnberg Hbf met 300 km/u.quote:1 Dag reizen
Salzburg - Munchen Railjet.![]()
Munchen - Frankfurt ICE?
Frankfurt - Amsterdam ICE3
... en struikelde bij het weglopen over de rails en kwam met z'n hoofd op de tussenliggers terecht. Traumatische hersenbloeding leidde binnen enkele minuten tot de doodquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:47 schreef greavy het volgende:
Man word bijna 2keer door trein geraakt (Video)
![]()
Zo kan het dus ook![]()
Vraag me of in Moskwa ook Duivendrecht op het bord staat of er toch maar Amsterdam opzettenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef Yreal het volgende:
[ link | afbeelding ]
Duivendrecht is natuurlijk een wereldstation![]()
[ link | afbeelding ]
Het gaat even om het idee, de foto is waardeloos. Een ice tegenover een thally's![]()
![]()
![]()
Als je zo'n nieuwe CTA hebben dan staat er En verder ...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vraag me of in Moskwa ook Duivendrecht op het bord staat of er toch maar Amsterdam opzetten.
Ze zijn laks daarmee dus..quote:Boete voor spoorvervoerder DB Schenker
17 november 2009
De rechtbank in Dordrecht heeft een boete van 100 duizend euro opgelegd aan spoorvervoerbedrijf DB Schenker. Het bedrijf heeft dit jaar minstens acht keer verzuimd melding te maken van het langer dan drie uur aanwezig zijn van gevaarlijke stoffen op rangeerterrein Kijfhoek bij Zwijndrecht.
In alle gevallen ging het om vuurwerktransporten naar Italië. In 2006 en 2007 kreeg het bedrijf ook al boetes. Toen ging het om Britse munitie.
De helft van de nieuw opgelegde boete is voorwaardelijk. Tijdens de rechtzaak twee weken geleden bleek al dat DB Schenker en andere spoorvervoerders binnenkort opnieuw moeten voorkomen.
Kon je geen grotere foto's plaatsen? Ze zijn 2x zo groot als m'n schermquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef Yreal het volgende:
[ link | afbeelding ]
Duivendrecht is natuurlijk een wereldstation![]()
[ link | afbeelding ]
Het gaat even om het idee, de foto is waardeloos. Een ice tegenover een thally's![]()
![]()
![]()
Thalys mag niet voor binnenlands vervoer gebruikt worden, in de richting van Amsterdam is het dus niet de bedoeling dat er in Rotterdam of Schiphol nog reizigers instappen... vandaar de 'niet instappen'.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef greavy het volgende:
Gaat lekker met die internationale treinen![]()
Thalys naar Amsterdam van 18.?? mag je te Rotterdam Centraal niet instappen, ook al heb je een ticket.. Tevens heeft ie +17 ...
Wat beleven we nu?
Tevens rijd de IC naar Brussel(18.55 uit Rotterdam) vandaag niet.
Zo zijn er nog meer vertragingen te vinden..
Ik denk 10quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Proficiat!
Hoeveel moet je er nu nog in België?
Deze was niet echt moeilijk trouwensquote:
En dat voor iphone foto'squote:Op dinsdag 17 november 2009 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Kon je geen grotere foto's plaatsen? Ze zijn 2x zo groot als m'n scherm
Dat wist ik niet. Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Thalys mag niet voor binnenlands vervoer gebruikt worden, in de richting van Amsterdam is het dus niet de bedoeling dat er in Rotterdam of Schiphol nog reizigers instappen... vandaar de 'niet instappen'.
Je kunt ook geen ticket Rotterdam - Amsterdam kopen voor Thalys.
"rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring."quote:
Ja, dat kan ook wel eens:Dquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef dennistd het volgende:
Ze repareren het ook niet volgens mij, ze wachten gewoon tot de storing weer verdwijnt
'k Kwam er afgelopen weekend langs met de auto, moet zeggen dat het er (voor een Belgisch station) erg netjes uitzietquote:
Dat is de Shinkansen 500 idd, de vetste trein ooitquote:Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit is als ik me niet vergis de JR500.
Deze rijd op het Shinkansen netwerk, in Japan.
Het is ook nog eens de snelste (?) trein.
Die trein is beter dan de V250![]()
Die kan ik zeker aanbevelen! Vooral de Bernina is erg mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef sander89 het volgende:
Zelf ook verder gezocht naar een mooie spoorlijnen die ik kan nemen op mijn treinreis van Zurich naar Innsbruck.
Als er nog tips zijn hoor ik ze graag.
Voorlopig is het geworden in een dag Zurich - Tirano, Tirano via Klosters naar Feldkirch
De Albulabahn en de Bernina-Bahn schijnen super te zijn.
Moet nog wel een aantal dingen uitzoeken, maar ik heb er al erg zin in.
Info @ WIKI
Klopt. De Shinkansen 700 / N700 vind ik dan wel wat minder strak uiterlijk.. Vooral de voorkant. Oordeel zelf.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de Shinkansen 500 idd, de vetste trein ooitAlleen inmiddels steeds meer verdrongen door de Shinkansen 700 en N700, die even hard gaan en de helft minder kosten
En de Fastech 360 natuurlijk, maar die rtijdt nog niet commercieel.
Hij was er vandaag alweer!quote:
Binnen 24uur al de 2e keerquote:Winterswijk-Arnhem
Woensdag 18 November 15:47Oorzaak De beperkingen tussen Zevenaar en Doetinchem als gevolg van een seinstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Ging echt nergens over die vertraging. Eerst 20 minuten wachten in wehl. Kom je op doetinchem kun je ook nog 30 minuten wachten omdat er geen trein naar winterswijk gaatquote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef greavy het volgende:
[..]
Hij was er vandaag alweer!
[..]
Binnen 24uur al de 2e keer
Tja.. Ik zou dr alsnog niet onderdoor zijn gegaan dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:41 schreef dennistd het volgende:
Nou, ik had het wel geweten (als ik met de fiets zou zijn dan he)
Ik had er geen last vanquote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Crientj het volgende:
Zo dat was even lekker.
Damn. 3 kwartier gewacht voor beide overgangen hier vanwege deze storing;
Tussen Den Dolder en Bilthoven rijden minder treinen door een sein- en overwegstoring.
Als der geen trein was, had ik dus wel doorgefietst of gelopen.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Tja.. Ik zou dr alsnog niet onderdoor zijn gegaan dan.
WAT DE NEUKquote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef Socios het volgende:
Lachen hoor, maar dan vind ik zelfs de V250 mooier.
Ja, dat zou ik ook denkenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
WAT DE NEUK![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft de mooiste trein ooit.
Dan zat je, als ik mij niet vergis, in de voormalige 4444. Dit was de 'ambtenaren trein' met extra 1e klas en stopcontacten in die 1e klas. Inmiddels is de extra 1e klas weer 2e klas, maar de stopcontacten zitten er nog. Helaas is dit maar 1 trein die dit heeft.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat laatst in een ICM van Ut naar Rtd, zitten er gewoon stopcontacten in
Voortaan toch de laptop mee als ik weer in die buurt moet werken
Was idd de 4444quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dat zat je, als ik mij niet vergis, in de voormalige 4444. Dit was de 'ambtenaren trein' met extra 1e klas en stopcontacten in die 1e klas. Inmiddels is de extra 1e klas weer 2e klas, maar de stopcontacten zitten er nog. Helaas is dit maar 1 trein die dit heeft.
Dat was vroegah. Tegenwoordig rijdt in de ambtenarentrein 2x VIRM. Elke dag dus 8 tot 12 bakken dubbeldeksquote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef Fixers het volgende:
Dan is 'ie wel verdwaald. Hij hoort namelijk naar Den Haag te rijden. Voor al die hoge ambtenaren die eerste klas mogen reizen.
uhmmm inderdaad dat was vroegâh, tegenwoordig is die tA bak, gewoon weer een mB bakquote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef Fixers het volgende:
Dan is 'ie wel verdwaald. Hij hoort namelijk naar Den Haag te rijden. Voor al die hoge ambtenaren die eerste klas mogen reizen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is de Shinkansen 500 idd, de vetste trein ooit![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Ireyon het volgende:
Wat mij betreft de mooiste trein ooit.
Helaas zal je die lange sets minder zien, de meeste zijn verkort om Kodama's te rijden vanuit Fukuoka ter vervanging van de afgevoerde serie 0. Daar rijden ze 285, al is dat altijd nog beter dan de 220 die de ouwe serie 0 kon halenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
WAT DE NEUK![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft de mooiste trein ooit.
ze kunnen beter de meldingen aanpassen...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef greavy het volgende:
[..]
Hij was er vandaag alweer!
[..]
Binnen 24uur al de 2e keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |