Dat bedoel ik over de OV kaart, maar het kruidvatkaartje ja is al betaald en voor die prijs ga je niet van arnhem naar nijmegen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Bewust reizen op een verkeerd kaartje is te vergelijken met het tanken zonder te betalen. Beide niet te accepteren.
Voorlopig komt er niets, dat verandert pas als er 5 Fyra's per uur tussen Amsterdam en Rotterdam rijden. Komt er vast niet meer van vóór dienstregeling 2011. Dan krijg je dus 2x/u Den Haag-Amsterdam en 2x/u Den Haag-NoordOost (pimpel incluis).quote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Peter het volgende:
En hoe zit het nu met de treinen vanaf Den Haag centraal ri noord/oost? Komt daar nu een internationale bij, extra of in plaats van?
Als je met Fyra de V250 bedoelt: no way.quote:Op maandag 16 november 2009 14:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Twitter / @NSHispeed
Hopelijk een heel stuk beter, met minder uitval en vertraging enzo. Medio 2010 is juni, dus rond de jaarlijkse wijziging van 14 juni kan het zijn dat IC Brussel komt te vervallen en er alleen maar met Fyra gereden wordt? Slechte zaak.
Je laat het van het traject afhangen of je bekeurt of niet?quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik over de OV kaart, maar het kruidvatkaartje ja is al betaald en voor die prijs ga je niet van arnhem naar nijmegen.
Ik bedoelde het merk Fyra, niet de V250-treinen. Die verwacht ik sowieso lange tijd nog niet in dienst.quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef ReisT het volgende:
Als je met Fyra de V250 bedoelt: no way.
Je kan hoogstens verwachten dat tegen juni de TRAXX eindelijke eens goedgekeurd is voor ETCS level 2 en dat dus de Benlux dan over de HSL kan gaan rijden.
En dat weet je broer natuurlijk nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef Socios het volgende:
Met DB Niederlande Spezial met ICE over Arnhem en Duisburg naar Dortmund voor 19 euro.
Ha! Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Koop dan gewoon ICE High Flex 1e klas voor een paar meijer.quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef ewyb het volgende:
Ik ben geen pauper die zijn reisje maanden van te voren kan plannen tegen Niederlande Spezial tarief
Nice, I likequote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vond daarnet in mijn treinenmap nog wat speciale foto's uit de goede oude tijd ! Die wil ik jullie niet onthouden.![]()
Minder treinen, meer overstappen en langere reistijden.quote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef James1988 het volgende:
Dat per juni 2010 de Benelux dan onder de Fyra-naam over de HSL gaat, met de bijbehorende tarieven, is dan te verwachten. NS Hispeed en NMBS willen van de huidige Benelux af, dat is al jaren bekend. Het is de vraag, wat ervoor in de plaats gaat komen.
Nicequote:Op maandag 16 november 2009 22:34 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
De Glacier Express.
Rijdende in Zwitsersland tussen St.Moritz en Zermatt e.d. of Piz Bernina tot the Matterhorn.
Je ziet er veel, je komt over 291 bruggen, door 91 tunnels en door het Oberalpen.
Hey als jij nou is gewoon lekker gaat studeren waarvoor je student bent, laat ik de treintjes wel rijdenquote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je laat het van het traject afhangen of je bekeurt of niet?
Lekker gaar font welquote:
LOL zei is van mijn selectie, maar meteen doorgegaan naar service en veiligheid.quote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker gaar font welEN dan die duct tape
Die 1200quote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vond daarnet in mijn treinenmap nog wat speciale foto's uit de goede oude tijd ! Die wil ik jullie niet onthouden.![]()
Die in Groningen (of was het Loppersum) heeft enkele dagen tot iets meer dan een week geduurdquote:Op maandag 16 november 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch is het wel raar dat die in Hilversum er maar een paar uur gehangen heeft.
Deze situatie heeft serieus een volle werkweek geduurd namelijk.
[ afbeelding ]
Geweldig.....quote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Den Helder - Köln
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op maandag 16 november 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze heeft wel meerdere weken zo gehangen geloof ik
Haha, ik geloof dat ze een stuk of 3 dingen door elkaar halen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Koen66 het volgende:
rofl![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)_dreigen_met_rechter
" In de toekomst moeten treinen met zo'n 300 kilometer per uur over de lijn gaan razen. Door technische problemen met het beveiligingssysteem worden de eerste hogesnelheidstreinen van het type Thalys pas in de tweede helft van volgend jaar geleverd. "
Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:47 schreef sander89 het volgende:
Ben nu echt beetje serieus begonnen voor mijn wintersport/trein vakantie te plannen voor december.
Via Innsbruck Hbf is eigenlijk de enige echte verbinding tussen Zwitserland en Oostenrijk. Is af te leggen in een Eurocity of een Railjet. Over evt. zijtakken of verblijfplaatsen heb ik niet echt tips.quote:3 dagen reizen
Zurich - Salzburg
Route welke treinen?
München Hbf - Frankfurt (Main) Hbf kan via Nürnberg Hbf met ICE-3 of Stuttgart Hbf met ICE-1 of tot Frankfurt Flughafen met ICE-3. Via Nürnberg Hbf geniet mijn voorkeur om de mindere stops, de kortere reistijd, de ICE-3 en het stukje over de Neubaustrecke Ingolstadt - Nürnberg Hbf met 300 km/u.quote:1 Dag reizen
Salzburg - Munchen Railjet.![]()
Munchen - Frankfurt ICE?
Frankfurt - Amsterdam ICE3
... en struikelde bij het weglopen over de rails en kwam met z'n hoofd op de tussenliggers terecht. Traumatische hersenbloeding leidde binnen enkele minuten tot de doodquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:47 schreef greavy het volgende:
Man word bijna 2keer door trein geraakt (Video)
![]()
Zo kan het dus ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |