Zouden die allemaal standby staan of gewoon dood ?quote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef dennistd het volgende:
Wat een lekker gevarieerd aantal treinen staan daar toch
Vorige week stond er naast de VIRM een setje DDM-1 en een SGMm-IIquote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef dennistd het volgende:
Wat een lekker gevarieerd aantal treinen staan daar toch
allemaal standby. In de spits is het daar vrij leeg normaal gesprokenquote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Zouden die allemaal standby staan of gewoon dood ?
Afgelopen week ook voor het eerst gezien ja. Het was al donker toen ik het ding zag, maar de glazen van mijn bril knapten er toch bijna van. Zo lelijk is het gedrochtquote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zag de Fyra vorige week voor het eerst maar werkelijk wat een verschrikkelijk lelijk gedrocht is dat toch
foto?quote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef Crientj het volgende:
De CTA hier is kapot ;o Flapje losgelaten. ;{
In ieder geval 2 (die in ons land zijn), hoeveel er in Italië staan weet ik niet, daarvoor moet je 'even' in Pistoia gaan kijken bij de fabriek.quote:Op maandag 16 november 2009 07:08 schreef Brembo het volgende:
[..]
Hoeveel van die V250's zijn er ondertussen al geproduceerd, want als het aantal nu nog op twee staat vrees ik dat we beter voor een alternatief kunnen zoeken. Ik denk trouwens wel dat er een significant verschil zit tussen de ICE en de V250 qua kosten, alleem al om de snelheid.
Dat worden mislukte treinstellenquote:Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef James1988 het volgende:
AnsaldoBreda schrijft dat ze samen met Stadler een aanbesteding hebben gewonnen. Het gaat om 32 FLIRTs en 2 GTWs, Stadler zal de tractieverzorgende rijtuigen leveren, AnsaldoBreda het overige dood gewicht.
Twitter / @NSHispeedquote:NSHispeed:
De planning is, dat IC Brussel tot medio 2010 blijft rijden zoals ie nu rijdt.
Rommel genoeg op dat terein , helaas valt er weinig te herkennen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
In ieder geval 2 (die in ons land zijn), hoeveel er in Italië staan weet ik niet, daarvoor moet je 'even' in Pistoia gaan kijken bij de fabriek.
Koploperquote:
Klopt foto is gemaakt in 2005quote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Wauw, en geen ICMm te bekennen!
Uhmzz dat kaartje had me idd niet zo geboeid toch al betaald, alleen vals OV volgens mij betalen we dat met zijn allen?quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Vandaag in trein 12561 vlak voor Heerenveen had het jonge HC-corps beet. Een meisje met een kruidvatkaartje op maandag. Dat werd natuurlijk niet geaccepteerd. Afijn, boete 35 euro plus ritprijs werd uitgeschreven. Aangezien hetgene een flink aantal stoelen achter mij gebeurde heb ik er verder niet opgelet. Maar vlak na vertrek uit Heerenveen begon de HC zijn stem te verheffen. Opeens was er een OV-studentenkaart in het spel gekomen. De HC wilde graag weten wat de geboortedatum was, maar keer op keer was het enige wat het meisje wist te vertellen, dat die datum op de ov studentenkaart staat. Dat hield ze een minuut of 2 vol, maar daarna kwam al snel de bekentenis, niet haar eigen ov-kaart... In Leeuwarden mocht ze mee met de politie.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Vandaag in trein 12561 vlak voor Heerenveen had het jonge HC-corps beet. Een meisje met een kruidvatkaartje op maandag. Dat werd natuurlijk niet geaccepteerd. Afijn, boete 35 euro plus ritprijs werd uitgeschreven. Aangezien hetgene een flink aantal stoelen achter mij gebeurde heb ik er verder niet opgelet. Maar vlak na vertrek uit Heerenveen begon de HC zijn stem te verheffen. Opeens was er een OV-studentenkaart in het spel gekomen. De HC wilde graag weten wat de geboortedatum was, maar keer op keer was het enige wat het meisje wist te vertellen, dat die datum op de ov studentenkaart staat. Dat hield ze een minuut of 2 vol, maar daarna kwam al snel de bekentenis, niet haar eigen ov-kaart... In Leeuwarden mocht ze mee met de politie.
Ben jij een conducteur?quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Enja soms denk ik, collega's wil je nou de mensen uit of in de treinen hebben?
quote:Station Hilversum Noord was even naam kwijt
maandag 16 november 2009
HILVERSUM (ANP) – Treinreizigers richting Hilversum konden maandag niet uitstappen op station Hilversum Noord, maar op station Hilversum Media Park. Vastgoedontwikkelaar TCN Media Park van het bedrijventerrein had de borden vervangen door nieuwe, officieel uitziende borden. Dat meldde de initiatiefnemer maandag.
Veel gebruikers zouden het station al Media Park noemen en de nieuwe naam past mooi bij station Hilversum Sportpark, zo stelt TCN.
De NS heeft de borden zo snel mogelijk laten verwijderen. „We staan best open voor een dergelijke naamsverandering, maar daar moet een officieel verzoek voor worden ingediend", aldus een woordvoerster.
Er zijn binnen de gemeente Hilversum ambities om de naam te veranderen, maar dat proces loopt flink in de kosten. „De aanvrager moet de aanpassing van alle borden en spoorboekjes zelf betalen", aldus de zegsvrouw van de NS.
Reformatorisch Dagblad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |