Beide nog niet gezien maar die 500 days of summer sla ik dus mooi over, bedankt.quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dan ook vaak de comments, maar een cijfer boven de 8 voor een comedy. Tja dan word ik nieuwsgierig maar gadverdamme zeg. En in het begin nog veel belovend "This is not a love story" Nee hahahahahahahaha tis een kleffe teringzooi die op niks uit draaid. En die zogenaamde horror film daar kreeg ik min of meer een lach kick vanGodver nou ja mijn hoop staat op 2012 en dan met beamer GROOT DUS
waar gaat het over?quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om half 10 een ingelaste uncercover in Nederland.
Veiligheid omtrent 't koningshuis. Hij is er met een busje heengegaan ofzoquote:
20:21 Soury's lapoquote:Op zondag 15 november 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar heb niet meegeteld
Nu maar hopen dat er ook een 5minutenregel bestaatquote:Op zondag 15 november 2009 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
20:21 Soury's lapo
20:26 mijn topique.
Lijkt me vakmanschap.
Que?quote:Op zondag 15 november 2009 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er ook een 5minutenregel bestaat.
quote:
Jij laat je in de war brengenquote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat als degene met de lapo na 5 minuten nog geen topique geopend had dat dan iemand anders het mocht doen?![]()
Je zit me nou gewoon expres in de war te brengen
quote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wel weer gewoon at random tegen mensen zitten schelden
dat wil ik wel even zienquote:Op zondag 15 november 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veiligheid omtrent 't koningshuis. Hij is er met een busje heengegaan ofzo.
Goffer, en wat moet ik dan doenquote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al die mensen verdedigen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, en wat moet ik dan doen
Makkelijk slachtoffer meldt zichquote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn V'tjes?quote:Op zondag 15 november 2009 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Makkelijk slachtoffer meldt zich
Dat lijkt me niets om je voor te verontschuldigenquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Kally het volgende:
Sorry maar ik vind dit zo'n geweldige clip
Vandaag over 3 wekenquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Kally het volgende:
Sorry maar ik vind dit zo'n geweldige clip
quote:
Bijna klaarquote:
Whoeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeequote:
Black/silverquote:
Het heeft verder geen haast, als ze er maar hangen als de streams live gaan.quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bijna klaarAls ik van t weekend eerder had geweten dat ik erheen zou gaan had ik t meegenomen, moest alleen nog een finishing touch doen en de lijst erbij kopen. En dat kan nu dinsdag pas op z'n vroegst
Ja, ben er ook net achter, mijn moeder had er een single vanquote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef Anniebab het volgende:
Lavender, t was Mac Kissoon , van t liedje.
Speciaal voor jouquote:Op zondag 15 november 2009 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ben er ook net achter, mijn moeder had er een single van
Ga zo eens kijken of hij op YouTube staat, zal wel niet.
Wat leuk! Bedanktquote:
Ja ligt goed in het gehoorquote:Op zondag 15 november 2009 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Bedankt![]()
Nog best een lekker liedje ook, zong het zo mee
Mooi ik wou hem graag zien dus nu kan ik er met een gerust hart naartoequote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Terug naar de kust was zeker de moeite waard, spannende nederlandse film met goed acteerwerk van Linda de Mol![]()
Ik las dat Linda bijna onherkenbaar is in deze film, is dat zo?quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Terug naar de kust was zeker de moeite waard, spannende nederlandse film met goed acteerwerk van Linda de Mol![]()
Nee dat is Wendy van Dijk, in ushi en dushiquote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las dat Linda bijna onherkenbaar is in deze film, is dat zo?
Ja, die ziet er echt heel raar uit, net alsof dat gezicht van plastic is. Wel knap gedaan, en die stem doet ze ook goed.quote:Op zondag 15 november 2009 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat is Wendy van Dijk, in ushi en dushi
Prachtig, een uur uitzending over een filmpje van amper 10min.quote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Undercover was dan misschien een ingelaste uitzending, Peter R. zei vorige week zondag graag plaats te maken voor zijn collega.
Dus zo nieuw was dat niet.
Tja beveiliging
Wij lullen dagenlang over filmpjes van 10 minutenquote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prachtig, een uur uitzending over een filmpje van amper 10min.
Ja, het is echt bar met al die onderbrekingen voor reclame en andere troep.quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ingelast klinkt spannend, typisch SBSquote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Undercover was dan misschien een ingelaste uitzending, Peter R. zei vorige week zondag graag plaats te maken voor zijn collega.
Dus zo nieuw was dat niet.
Tja beveiliging
Ja, veel teruggrijpen op zaken waar hij ook mee gescoord heeft, Havelte, Schiphol etc.quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las dat Linda bijna onherkenbaar is in deze film, is dat zo?
Dat de beveiliging van de koninklijke paleizen zo lek is als een mandjequote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
Waar ging die ingelaste shit over dan?
Ik kreeg niet mee dat ze ook koffie gekregen haddenquote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ben jaaaaaren geleden er voor mijn werk vaak langs gekomen, wist niet dat ik er zo op de koffie kon
Thee dan?... of een borrelquote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg niet mee dat ze ook koffie gekregen hadden
Wat zonde! Had je lekker een kapje kaffie met Hare Majesteit kunnen drinkenquote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ben jaaaaaren geleden er voor mijn werk vaak langs gekomen, wist niet dat ik er zo op de koffie kon
Gemiste kans, tja wist niet dat het zo gemakkelijk gingquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zonde! Had je lekker een kapje kaffie met Hare Majesteit kunnen drinken
Misschien als je het heel lief vraagt en de situatie uitlegt mag je alsnog een keertje komen buurtenquote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef Chanel5 het volgende:
Gewoon ff die poort door en zeggen, "bakkie leut"? dat was toen zo. Shit hoor, had ik mijn kans...
Verbaast me niets. Het werkpaleis, midden in de stad. Je loopt er nog net niet zo binnen. Het park achter het paleis is overdag gewoon toegankelijk voor iedereen (en da's prima op zich, vind ik). 's Avonds gaat het op slot met een wacht ervoor. Maar dan is de koningin óf aan het overwerken óf naar haar slaap-paleis, Huis Ten Bosch.quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Beveiliging koninklijke gebouwen, in dit geval, Paleis Noordeinde.
Op Jaap zijn buikquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
Waar ging die ingelaste shit over dan?
Voor jou een hele dikke lieve knuffel deze ochtend.quote:Op maandag 16 november 2009 04:33 schreef remlof het volgende:
Niet klikken als je geen herrie wil horen: Voordat ik ga slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 16-11-2009 08:00:31 ]
Vervelend is dat. Heb je liggen malen of kreeg je gewoon de slaap niet te pakken?quote:Op maandag 16 november 2009 09:22 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht tot 3 uur wakker gelegen, dan is het heel vroeg als de wekker om half 7 afgaat
Ik voel je, hier van 't zelfde laken een pakquote:Op maandag 16 november 2009 09:22 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht tot 3 uur wakker gelegen, dan is het heel vroeg als de wekker om half 7 afgaat
10 voor 8quote:Op maandag 16 november 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vervelend is dat. Heb je liggen malen of kreeg je gewoon de slaap niet te pakken?
Ik was gisteravond doodop, lag al om 11 uur te slapen, geloof ik. En dan nog moeite hebben met een wekker om 10 voor 8.
eeuhhh, je laat een nieuw dak op je auto zetten? Gewoon omdat 't kan?quote:
Heb jij jezelf vanmorgen ook voorgenomen vanavond bijtijds naar bed te gaan?quote:Op maandag 16 november 2009 09:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voel je, hier van 't zelfde laken een pak
Zo! Jij bent dus lekker uitgeslapen.quote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Dat is weinig, heb 11 uur geslapen,,,Dees, was eerst op de bank in slaap gevallen,en toen verder
in mijn bed...tot negen uur..
Ga nu eerst de garage bellen of mijn auto klaar is,,mijn nieuwe dak erop zit..
Neun Pietje..quote:Op maandag 16 november 2009 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
eeuhhh, je laat een nieuw dak op je auto zetten? Gewoon omdat 't kan?
Oh gemistquote:Op maandag 16 november 2009 09:41 schreef hondjes het volgende:
Neun Pietje..
Dat dak hadden ze toch open gesneden, die rot jochies..
Dus de verzekering betaald, alhoewel die rotjochies eigenlijk de rekening moeten krijgen,,,maar wie zijn het...
Ik weet zeker dat ik vanavond na het eten en bij de kachel in slaap tief om vervolgens rond een uur of negen wakker te worden om wederom niet in slaap te kunnen vallen.quote:Op maandag 16 november 2009 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij jezelf vanmorgen ook voorgenomen vanavond bijtijds naar bed te gaan?
Dat houdt mij dan op de been en vaak doe ik het dan toch niet.
Op die manier kom je natuurjik in een vicieuze cirkel terecht en zit je morgenochtend weer te klagenquote:Op maandag 16 november 2009 09:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik vanavond na het eten en bij de kachel in slaap tief om vervolgens rond een uur of negen wakker te worden om wederom niet in slaap te kunnen vallen.
Ik zou zeggen een kloonquote:Op maandag 16 november 2009 10:02 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Mag ik hier ook met m'n eigen naam posten of moet ik een kloon gebruiken??
Je lijkt Liesje welquote:Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef CarOnline het volgende:
Als een roosje![]()
Mogge![]()
Net even boodschappies gedaan voor in de auto, nog een paar uurtjes!![]()
Kan ik mooi even puinruimen en strijken met mn nieuwe bout![]()
Zat van de week ineens in het donker![]()
Boel smilies he
Vertel me alsjeblieft dat jij wel Pietje heetquote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof Marrije en Leandra jullie echt namen zijn. Jullie heten gewoon Beppie en Annette
.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt Liesje wel![]()
Wat gaat er over een paar uurtjes gebeuren?
Wat ga je voor iets ingewikkelds koken dat je al om acht uur 's ochtends aan het voorbereiden slaat?quote:Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Vanmorgen om 8 uur begonnen met schoonmaken en t eten voorbereiden, nu tied veur een bakkie leut.
Nu al met het eten bezig?quote:Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Vanmorgen om 8 uur begonnen met schoonmaken en t eten voorbereiden, nu tied veur een bakkie leut.
Oh, gelukkigquote:
Je moest eens weten.... m'n echte naam was trouwens ruim 2 jaar geleden nog wel vrij, dus die heb ik toen maar als kloon aangemaakt.quote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof Marrije en Leandra jullie echt namen zijn. Jullie heten gewoon Beppie en Annette
.
Sorryquote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef Deisyy het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat jij wel Pietje heet
Ik weet, ik weet, hoe Pietje IRL heet.quote:
Ja, tof he.quote:
Ding ik hiermee trouwens mee naar de dichtprijs?quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
Ik weet, ik weet, hoe Pietje IRL heet.
Je gaat naar Muse!quote:
Ik ook! Ik ook!quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij eten vaak om 12 uur al warm....Kalfsvlees moet sudderen ...met bloemkool en aardappels, simpel maar lekker.Savonds een broodje ,weet jij hoe makkelijk?quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu al met het eten bezig?
Wat eten we vandaag?(ik lijk d. wel)
Ik zal niemand vertellen dat je in 't echt ook graag met Cc aangesproken dient te wordenquote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik serieus zo'n hekel aan.quote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zal niemand vertellen dat je in 't echt ook graag met Cc aangesproken dient te worden.
Wrong topic. Zhe fail is with ya, my dear.quote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ding ik hiermee trouwens mee naar de dichtprijs?
Weet ik.quote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus zo'n hekel aan.
Dank je! Hoorde van Peter dat als ik Coldplay al goed vond, ik Muse helemaal geweldig zou vindenquote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat naar Muse!![]()
Wat Cc zegt, geweldig podium! Veel plezier.
Ik weet inderdaad hoe makkelijk het is. Ik liep met mijn kinderen altijd de mini-4-daagse en dan at ik ook altijd tussen de middag warm, dat was makkelijk en warm eten smaakte me prima tussen de middagquote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wij eten vaak om 12 uur al warm....Kalfsvlees moet sudderen ...met bloemkool en aardappels, simpel maar lekker.Savonds een broodje ,weet jij hoe makkelijk?Kan om de week , ivm werk.
Als ik dit hoor krijg ik spijt dat ik niet naar Muse ben geweestquote:Op maandag 16 november 2009 10:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je! Hoorde van Peter dat als ik Coldplay al goed vond, ik Muse helemaal geweldig zou vinden![]()
En hij was nieteens fan, kan je nagaan. En ik vond Coldplay al geweldig
Heb jij nog van die vlinders meegenomen trouwens? Mn zusje en ik wel, wilde ze ze even gladstrijken op de laagste stand, nu zitten ze vast aan dr bout. Heeft ze lang plezier van![]()
Ik weet t niet meer, das ook erg. Ik ben nog wel zo goed in namen, roep ik altijd...quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
[..]
Je moest eens weten.... m'n echte naam was trouwens ruim 2 jaar geleden nog wel vrij, dus die heb ik toen maar als kloon aangemaakt.
Maar je begrijpt dat als hij toen nog vrij was, dat hij waarschijnlijk minimaal net zo apart is als Leandra
Kan nog, staan vanavond in Keulen.quote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit hoor krijg ik spijt dat ik niet naar Muse ben geweest![]()
Ik heb geen vlinders meegenomen. Gewoon helemaal niet aan gedacht![]()
Maar het heeft jouw zus niet echt veel plezier gebracht, vlinders gesmolten en strijkbout aangekoekt.
Ik heb hier al wel eens bijna per ongeluk jouw echte naam getikt. Als wij t wel eens over jou hebben gebuiken we afwisselend Cc en je eigen naam, das ook wel raar eigenlijk...quote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus zo'n hekel aan.
Volgens mij heb ik het daar gewoon op "Leandra" gehouden....quote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik weet t niet meer, das ook erg. Ik ben nog wel zo goed in namen, roep ik altijd...
Ik heb inderdaad van niemand anders gehoord dan 'Leandra was er net, jammer dat je haar gemist hebt!'quote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heb ik het daar gewoon op "Leandra" gehouden....
Gewoon omdat dat makkelijker was.
Thanks.quote:
Gelukkig stond Amigo er niet, stel je voor zegquote:Op maandag 16 november 2009 10:54 schreef Gert het volgende:
Wat een ronkend en opgeklopt sensatiegedoe zeg. Ze zijn in de stal geweest.
dat heb ik ook nooit gezegd?quote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig stond Amigo er niet, stel je voor zeg.
Ook daar horen ze natuurlijk niet te komen.quote:Op maandag 16 november 2009 10:54 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
[..]
Thanks.
Wat een ronkend en opgeklopt sensatiegedoe zeg. Ze zijn in de stal geweest.
Ja duh, tuurlijk, alsof er ook vervelend dingen over jou te bepraten zijnquote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad van niemand anders gehoord dan 'Leandra was er net, jammer dat je haar gemist hebt!'
Enne Juud: alleen leuke dingen over mij, mag ik hopen.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:51 schreef Dementor het volgende:
Oh en van mij mogen ze direct de kalender afscheuren tot en met 25 december, wat is dit een loze periode zeg.
Niet? Ian, werk je archief eens bijquote:
ik heb ook nooit gezegd dat het niet zo is volgens mijquote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Heet jij geen Marrije??
Wat een dag![]()
Hoe? Waar?quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoi, wat is de tettenscore van afgelopen weekend?
I'm on itquote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet? Ian, werk je archief eens bij!
De laatste twee weken kunnen mij niet lang genoeg durenquote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh! de decembermaand mag wel lekker lang duren alleen de aanloop er naar toe is zo boring.
Mij ook niet, want dan ben ik vrij. Maar verder kan die hele feestmaand me gestolen worden. Had er niks mee, heb er niks mee en zal er waarschijnlijk ook nooit iets mee krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De laatste twee weken kunnen mij niet lang genoeg duren
Idemquote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook niet, want dan ben ik vrij. Maar verder kan die hele feestmaand me gestolen worden. Had er niks mee, heb er niks mee en zal er waarschijnlijk ook nooit iets mee krijgen.
Ik dacht meer aan een romantische foto, heb vandaag al gepaintquote:Op maandag 16 november 2009 12:04 schreef Leandra het volgende:
Dan heb je straks iig een reden voor wederom een kekke paint
Nee, dat was "maak eens een geluidje"quote:Op zondag 15 november 2009 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
*piep* terug, is dit communicatie 2.0?
Daar heb je handige rekken voorquote:Op maandag 16 november 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Valt er opeens een server om waardoor ik niet verder kan.
Die kunnen ook omvallen en zo niet dan valt het gebouw gewoon om.quote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb je handige rekken voor![]()
[ afbeelding ]
En anders is er wel een lullo die een verkeerd kabeltje eruit trektquote:Op maandag 16 november 2009 14:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kunnen ook omvallen en zo niet dan valt het gebouw gewoon om.
Het kan.
Ik wil een wireless-n router hebben, het is dat er andere dingen hoger op de prio lijst staan.quote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders is er wel een lullo die een verkeerd kabeltje eruit trekt
btw, mijn server is nu draadloos. fingers crossed![]()
Wat leuk, was dat voor die juf die altijd verhaaltjes over een heksje vertelde?quote:Op maandag 16 november 2009 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
snorry.
Oh! ik heb zulke mooie foto's gemaakt vanmorgen.ik ben helemaal blij met mijn nieuwe toestel.
![]()
Op school vierden ze het 25 jarig jubileum van de juf. allemaal als heks verkleedde kinderen. écht leuk.
Nee geen single.quote:Op maandag 16 november 2009 08:21 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen!
Haha, Lies, dat dacht ik niet meteen, ben je single dan?
Jups. En nog doet hè, die verhalen. En dat is voor alle kinderen die van school gaan een van de mooiste herinneringen. Echt bijzonder.quote:Op maandag 16 november 2009 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk, was dat voor die juf die altijd verhaaltjes over een heksje vertelde?![]()
En je hebt het weekend weer overleefd.
nee hoorquote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie hebben allemaal 40 vrije dagen?
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb er 25 p jaar, als je er dan 2 / 3 weken in de zomer neemt gaat 't heul hard.quote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Middag![]()
Piet, ik heb helemaal geen vrij
Nee, maar 26.quote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij maar één ouwelullendag?quote:
Geen!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jups. En nog doet hè, die verhalen. En dat is voor alle kinderen die van school gaan een van de mooiste herinneringen. Echt bijzonder.
Ja, ik moet gewoon wennen aan het idee niets te moeten. al is dat relatief want vanavond tienminuten gesprekken en morgen de eerste oudercontactavond voor het uitzoeken van een middelbare school.Weird man! kreeg gewoon een uitnodiging van mijn eigen middelbare school. Dat kán niet voor mijn kind zijn, ik was er immers gister nog zelf.
Maar dan vergooi je er nu een stuk of 8 aan een periode die je kut vindt.quote:
Vakantie is nooit kut en Kerst kan je buiten de deur houden.quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dan vergooi je er nu een stuk of 8 aan een periode die je kut vindt.
Nah, gaat niet gebeuren, het is voor ons nu een beetje uit de richting, en slecht bereikbaar met openbaar vervoer in nood en bij slecht weer. Maar raar is het wel. Want er zijn nog héél veel leraren van toen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daardoor had ik het ook onthouden, vond dat zo mooi dat al die kinderen dat als mooiste herinnering hadden.
Ja dat lijkt mij ook stom, maar wel leuk dat hij dan naar dezelfde school gaat als jij, misschien zijn er nog wel wat leraren over van toen
Mocht ik ooit onverwachts tóch nog kinderen krijgen, lijkt het mij helemaal ook niet zo gunstig voor ze als ze dezelfde leraren krijgen als ik.quote:Op maandag 16 november 2009 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, gaat niet gebeuren, het is voor ons nu een beetje uit de richting, en slecht bereikbaar met openbaar vervoer in nood en bij slecht weer. Maar raar is het wel. Want er zijn nog héél veel leraren van toen.
Die heb ik bij mijn laptop gekocht, ik moest natuurlijk wel zijn volledige snelheid gebruikenquote:Op maandag 16 november 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil een wireless-n router hebben, het is dat er andere dingen hoger op de prio lijst staan.
quote:Op maandag 16 november 2009 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heb ik bij mijn laptop gekocht, ik moest natuurlijk wel zijn volledige snelheid gebruiken![]()
Ik zit nu op zolder met mijn laptop en ben nu aan het instellen dat schreenshots direct naar mijn server gaan bij het indrukken van PrtSC toets
test !!
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Waarom krijg je hem er niet op?quote:Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Als we toch techniek aan het uittesten zijn, ik heb een schokkende repo over mijn Koe gemaakt, maar ik krijg 'm niet geupload![]()
Iemand ideeën?
Kun je 3GPP niet direct uploaden naar youtube?quote:Op maandag 16 november 2009 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihi, omdat ik dom ben![]()
het was een 3GPP bestandje ofzo...
Moet ik even naar AVI converten
Ik kreeg alleen geluid, geen beeld.quote:Op maandag 16 november 2009 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je 3GPP niet direct uploaden naar youtube?
Okee, als het met gevaar voor eigen leven was dan wil ik het wel zienquote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik zal nog 's in een veld gaan staan filmen voor jullie vermaeck
+1quote:Op maandag 16 november 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, als het met gevaar voor eigen leven was dan wil ik het wel zien
ala Jackassquote:Op maandag 16 november 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, als het met gevaar voor eigen leven was dan wil ik het wel zien
Eet smakelijkquote:Op maandag 16 november 2009 17:00 schreef hondjes het volgende:
Boerenkool met Unox rookworst..
En nieuwe tandenborstels,bij Kruidvat, zag daar trouwens ook de nieuwe Dan Brown..
En mijn auto is weer mooi met zijn nieuwe dak
Had die koe geen hoorns?quote:Op maandag 16 november 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
Euh, zo ruig was het nou ook weer niet
Ja, je heb ons nu al lekker gemaakt,quote:Op maandag 16 november 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
Das mooi!!!quote:Op maandag 16 november 2009 17:00 schreef hondjes het volgende:
Boerenkool met Unox rookworst..
En nieuwe tandenborstels,bij Kruidvat, zag daar trouwens ook de nieuwe Dan Brown..
En mijn auto is weer mooi met zijn nieuwe dak
Ik heb al een broodje shoarma opquote:
Ik heb nergens gezegd dat het levensbedreigend was!quote:Op maandag 16 november 2009 17:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je heb ons nu al lekker gemaakt,we willu spectakel
ja hier op Fok zijn er ook meerdere maar dan met een andere toevoeging....ik heb dan ook telkens een huh? reactiequote:Op maandag 16 november 2009 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit discovery te kijken, daar heet iemand Manu
Filmpje van zijn bord met een biefstukje, de heldquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
Wat moet ik me dan voorstellen bij "schokkende repo"quote:Op maandag 16 november 2009 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het levensbedreigend was!
Onthullend en vernieuwendquote:Op maandag 16 november 2009 17:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet ik me dan voorstellen bij "schokkende repo"Ik verwacht Steve Irwin taferelen
Als het dan maar wel een taaie biefstuk isquote:Op maandag 16 november 2009 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Filmpje van zijn bord met een biefstukje, de held
[..]
't kleine huis op de prairie is beter als Studio Vlemmix Streamsquote:Op maandag 16 november 2009 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onthullend en vernieuwend![]()
In ieder geval beter dan de Studio Vlemmix Streams
Of al heeeeel lang doodquote:Op maandag 16 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het dan maar wel een taaie biefstuk is
OmGquote:Op maandag 16 november 2009 17:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet ik me dan voorstellen bij "schokkende repo"Ik verwacht Steve Irwin taferelen
quote:Op maandag 16 november 2009 07:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jou een hele dikke lieve knuffel deze ochtend.![]()
Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
OmGdie arme koe....die stond daar natuurlijk niets vermoedend voor de 3e keer dr gras te herkauwen...hoorde wat geritsel achter dr...zag een vreemd struikje naar dr toe schuiven en voordat ze
![]()
kon denken lag ze al gevloerd op de grond met touwen om dr heen en een dolgedraaide Ian
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef remlof het volgende:
Ow en gefeli NMNS!
Koe-tjie, Koe-tjie, Koe-tjiequote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Of heb je een braintje gedaan, ouwe koeie rukke!r
Nu je het zegt, ik verdenk Jensen er ook vanquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef Jian het volgende:
[..]
..... en jij denkt dat ie zo dicht bij die Koe in de buurt durft te komen
Hey Mate....Ian is a real stoere Dude...They do not walk away van een of andere loeigevaarlijk Koequote:Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef Jian het volgende:
[..]
..... en jij denkt dat ie zo dicht bij die Koe in de buurt durft te komen
quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik feliciteerde je met je verlofdagen.
Wie ziet het verschil?quote:
dus je bent niet jarigquote:
ik kan niet wachten....zal dr al een werktitel zijn? ik, Ian the Cowhunter en de doldwazeloeigevaarlijketotdehoevenbewapende....Koequote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dus je bent niet jarigGeeft niks, we hebben zo meteen toch film, ..... Ian heb een spannende, spectaculaire repo gemaakt .......... met een hondsdolle koe geloof ik
Ian, de moviequote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dus je bent niet jarigGeeft niks, we hebben zo meteen toch film, ..... Ian heb een spannende, spectaculaire repo gemaakt .......... met een hondsdolle koe geloof ik
Dat wijst op een heel ander soort natuurfilmpjequote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian, de movie![]()
![]()
Koe Clara en de Duitsert in Tirol
Dat kon ik je ook wel vertellen, wat is je postcount ?quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
http://www.adhdenik.nl/index.php?sub=diagnosebehandeling&pag=screeningslijst
Volgens deze test is er een vermoeden dat u ADHD heeft, en wel het gecombineerde subtype.
NONSENS!
Het lijkt mij eigenlijk nog maar een klein onderdeel van je compleet ziektebeeldquote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
Volgens deze test is er een vermoeden dat u ADHD heeft, en wel het gecombineerde subtype.
NONSENS!
Een echte Bollywood film ?quote:
Wedden dattie z'n zusje weer nodig heeft?quote:Op maandag 16 november 2009 17:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Met zo'n titel kan het alleen maar meevallen
Volgens deze test is er geen directe aanleiding aan te nemen dat u ADHD heeft.quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
NONSENS!
Hij valt ook alleen maar over dat woordje "vermoeden"quote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk nog maar een klein onderdeel van je compleet ziektebeeld
quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij valt ook alleen maar over dat woordje "vermoeden"
Dus dat de ambulance komt, staat er niet op?quote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat het ongeveer 14 seconden beeld is.
Die moest zorgen dat die koe op afstand bleefquote:Op maandag 16 november 2009 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wedden dattie z'n zusje weer nodig heeft?
Dierenambulance.quote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus dat de ambulance komt, staat er niet op?
Whehe, en hij op afstand, in de sprinthouding en met bolle ogen van angst, die Duitse koe maar uitschelden, Ian de dapperequote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Die moest zorgen dat die koe op afstand bleef
Upload anders gewoon het bestand naar http://www.megaupload.com/ ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht maar tot jullie mijn helden epos zien!
Dan piepen jullie wel anders!![]()
Het is dat ik even ruzie heb met Youtube die de kwaliteit zo verneukt dat ik mezelf niet meer zie anders hadden jullie allemaal aan mijn voeten gelegen nu!
Probeer het nu bij tinypicquote:Op maandag 16 november 2009 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Upload anders gewoon het bestand naar fileupload.com ofzo
Psies! Schoften!quote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Die moest zorgen dat die koe op afstand bleef
quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
NONSENS!
Nogmaals: psies! Schoften!quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij valt ook alleen maar over dat woordje "vermoeden"
quote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verrassend
Ow, er komt nog een 3e deel ook, Cow Wars III, Revenge of the Bullquote:Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was een grote inspiratie bron voor mijn Trilogie, ja.
Cow Wars IIIquote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, er komt nog een 3e deel ook, Cow Wars III, Revenge of the Bull
Z'n laarzen zijn gejatquote:Op maandag 16 november 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uploaden is gelukt![]()
Ian, z'n zusje en de koe![]()
+ zusquote:Op maandag 16 november 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uploaden is gelukt![]()
Ian, z'n zusje en de koe![]()
Beschuit met muisjesquote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef hondjes het volgende:
Tijdens de boerenkool belt dochter, dat ze 12 keer heeft overgegeven..
En nu heb ik het gevoel dat de rookworst er zo uitkomt....![]()
En ik wil wel eerst nog de film met de koe zien..
quote:Volgens deze test is er een vermoeden dat u enige aanleg voor overgewicht heeft, en wel het onoplettende snackbartype.
De oscar hou je wel zelf?quote:Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
De opbrengsten van mijn Documentaire gaan overigens naar het Wereld Natuur Fonds.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |