Nu je het zegt, ik verdenk Jensen er ook vanquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef Jian het volgende:
[..]
..... en jij denkt dat ie zo dicht bij die Koe in de buurt durft te komen
Hey Mate....Ian is a real stoere Dude...They do not walk away van een of andere loeigevaarlijk Koequote:Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef Jian het volgende:
[..]
..... en jij denkt dat ie zo dicht bij die Koe in de buurt durft te komen
quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik feliciteerde je met je verlofdagen.
Wie ziet het verschil?quote:
dus je bent niet jarigquote:
ik kan niet wachten....zal dr al een werktitel zijn? ik, Ian the Cowhunter en de doldwazeloeigevaarlijketotdehoevenbewapende....Koequote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dus je bent niet jarigGeeft niks, we hebben zo meteen toch film, ..... Ian heb een spannende, spectaculaire repo gemaakt .......... met een hondsdolle koe geloof ik
Ian, de moviequote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dus je bent niet jarigGeeft niks, we hebben zo meteen toch film, ..... Ian heb een spannende, spectaculaire repo gemaakt .......... met een hondsdolle koe geloof ik
Dat wijst op een heel ander soort natuurfilmpjequote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian, de movie![]()
![]()
Koe Clara en de Duitsert in Tirol
Dat kon ik je ook wel vertellen, wat is je postcount ?quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
http://www.adhdenik.nl/index.php?sub=diagnosebehandeling&pag=screeningslijst
Volgens deze test is er een vermoeden dat u ADHD heeft, en wel het gecombineerde subtype.
NONSENS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |