Thee dan?... of een borrelquote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg niet mee dat ze ook koffie gekregen hadden
Wat zonde! Had je lekker een kapje kaffie met Hare Majesteit kunnen drinkenquote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ben jaaaaaren geleden er voor mijn werk vaak langs gekomen, wist niet dat ik er zo op de koffie kon
Gemiste kans, tja wist niet dat het zo gemakkelijk gingquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zonde! Had je lekker een kapje kaffie met Hare Majesteit kunnen drinken
Misschien als je het heel lief vraagt en de situatie uitlegt mag je alsnog een keertje komen buurtenquote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef Chanel5 het volgende:
Gewoon ff die poort door en zeggen, "bakkie leut"? dat was toen zo. Shit hoor, had ik mijn kans...
Verbaast me niets. Het werkpaleis, midden in de stad. Je loopt er nog net niet zo binnen. Het park achter het paleis is overdag gewoon toegankelijk voor iedereen (en da's prima op zich, vind ik). 's Avonds gaat het op slot met een wacht ervoor. Maar dan is de koningin óf aan het overwerken óf naar haar slaap-paleis, Huis Ten Bosch.quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Beveiliging koninklijke gebouwen, in dit geval, Paleis Noordeinde.
Op Jaap zijn buikquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
Waar ging die ingelaste shit over dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |