Beide nog niet gezien maar die 500 days of summer sla ik dus mooi over, bedankt.quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dan ook vaak de comments, maar een cijfer boven de 8 voor een comedy. Tja dan word ik nieuwsgierig maar gadverdamme zeg. En in het begin nog veel belovend "This is not a love story" Nee hahahahahahahaha tis een kleffe teringzooi die op niks uit draaid. En die zogenaamde horror film daar kreeg ik min of meer een lach kick vanGodver nou ja mijn hoop staat op 2012 en dan met beamer GROOT DUS
waar gaat het over?quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om half 10 een ingelaste uncercover in Nederland.
Veiligheid omtrent 't koningshuis. Hij is er met een busje heengegaan ofzoquote:
20:21 Soury's lapoquote:Op zondag 15 november 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar heb niet meegeteld
Nu maar hopen dat er ook een 5minutenregel bestaatquote:Op zondag 15 november 2009 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
20:21 Soury's lapo
20:26 mijn topique.
Lijkt me vakmanschap.
Que?quote:Op zondag 15 november 2009 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er ook een 5minutenregel bestaat.
quote:
Jij laat je in de war brengenquote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat als degene met de lapo na 5 minuten nog geen topique geopend had dat dan iemand anders het mocht doen?![]()
Je zit me nou gewoon expres in de war te brengen
quote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wel weer gewoon at random tegen mensen zitten schelden
dat wil ik wel even zienquote:Op zondag 15 november 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veiligheid omtrent 't koningshuis. Hij is er met een busje heengegaan ofzo.
Goffer, en wat moet ik dan doenquote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al die mensen verdedigen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, en wat moet ik dan doen
Makkelijk slachtoffer meldt zichquote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn V'tjes?quote:Op zondag 15 november 2009 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Makkelijk slachtoffer meldt zich
Dat lijkt me niets om je voor te verontschuldigenquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Kally het volgende:
Sorry maar ik vind dit zo'n geweldige clip
Vandaag over 3 wekenquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Kally het volgende:
Sorry maar ik vind dit zo'n geweldige clip
quote:
Bijna klaarquote:
Whoeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeequote:
Black/silverquote:
Het heeft verder geen haast, als ze er maar hangen als de streams live gaan.quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bijna klaarAls ik van t weekend eerder had geweten dat ik erheen zou gaan had ik t meegenomen, moest alleen nog een finishing touch doen en de lijst erbij kopen. En dat kan nu dinsdag pas op z'n vroegst
Ja, ben er ook net achter, mijn moeder had er een single vanquote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef Anniebab het volgende:
Lavender, t was Mac Kissoon , van t liedje.
Speciaal voor jouquote:Op zondag 15 november 2009 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ben er ook net achter, mijn moeder had er een single van
Ga zo eens kijken of hij op YouTube staat, zal wel niet.
Wat leuk! Bedanktquote:
Ja ligt goed in het gehoorquote:Op zondag 15 november 2009 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Bedankt![]()
Nog best een lekker liedje ook, zong het zo mee
Mooi ik wou hem graag zien dus nu kan ik er met een gerust hart naartoequote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Terug naar de kust was zeker de moeite waard, spannende nederlandse film met goed acteerwerk van Linda de Mol![]()
Ik las dat Linda bijna onherkenbaar is in deze film, is dat zo?quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Terug naar de kust was zeker de moeite waard, spannende nederlandse film met goed acteerwerk van Linda de Mol![]()
Nee dat is Wendy van Dijk, in ushi en dushiquote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las dat Linda bijna onherkenbaar is in deze film, is dat zo?
Ja, die ziet er echt heel raar uit, net alsof dat gezicht van plastic is. Wel knap gedaan, en die stem doet ze ook goed.quote:Op zondag 15 november 2009 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat is Wendy van Dijk, in ushi en dushi
Prachtig, een uur uitzending over een filmpje van amper 10min.quote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Undercover was dan misschien een ingelaste uitzending, Peter R. zei vorige week zondag graag plaats te maken voor zijn collega.
Dus zo nieuw was dat niet.
Tja beveiliging
Wij lullen dagenlang over filmpjes van 10 minutenquote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prachtig, een uur uitzending over een filmpje van amper 10min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |