Ja maar dat lees ik niet meerquote:Op zondag 15 november 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld spelenquote:Op zondag 15 november 2009 19:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nogmaals: OMGWTFBBQ.
Echt, je ziet spoken. Had ik een dag moeten zeggen? Of een week je haard niet aan mogen doen?
Was dat beter geweest? Treurwilg.
Je vroeg zelf om een aanbod als ik me niet vergis. Of had ik je over de knie moeten leggen
Aww wat ben je ook een ontzettende huilie. Ik haal het voor de tweede keer aan omdat je godverdee om een aanbod vroeg.quote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld spelen![]()
Je begon hier al over een weekje niet fokken, voordat ik om een aanbod vroeg. Je kwam er mee binnen.
Ik vertrouw jouw onschuldig voorkomen niet, je had van alles kunnen verzinnen, maar je kwam met dit.
Je man staat al een uur te toeteren voor de deur, maar nmns is blijkbaar belangrijkerquote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aww wat ben je ook een ontzettende huilie. Ik haal het voor de tweede keer aan omdat je godverdee om een aanbod vroeg.
Ja, ik speel de vermoorde onschuld. Eigenlijk ben ik een vilein mens, een kwaadaardig gezwel in de SC.
De aanstichter van alle rellen, de as van het kwaad. De rotte appel in de mand.
Flikker toch op man
Godver KUT !!!!quote:Op zondag 15 november 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen heeft z'n ontzettend belangrijke zegje kunnen doen, maar 't is nu ongeveer wel klaar. Het wordt een zondagavond in peace.
Groepsknuffel? Mooi
Over 4 jaar zijn ze getrouwd, ik zeg het je.quote:Op zondag 15 november 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je man staat al een uur te toeteren voor de deur, maar nmns is blijkbaal belangrijker
Ik had die L ge_editquote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over 4 jaar zijn ze getrouwd, ik zeg het je.![]()
Héé Tom jullie hebben toch ook de films gekeken uh ParanormalActivity en 500 days of summerquote:
Ja ik eet chineesquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
Tis ook gewoon door Pietjes zn Code TT....dat nodigd gewoon uit tot een stevig potje uitpraten
Die eerste vind ik wel tof. 2e ff zoekenquote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef Soury het volgende:
Héé Tom jullie hebben toch ook de films gekeken uh ParanormalActivity en 500 days of summer
Wat een kutfilms zeg gehoopt op een goeie versie (maanden) en wat een ruk zooi zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Kuch!quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel tof. 2e ff zoeken
quote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
die omschrijving op IMDB![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Bespaar je de moeite...quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel tof. 2e ff zoeken
Souly is speciaalquote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet zo subtiel zijn
quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet zo subtiel zijn
Voordat je weg gaat posten dat je naar de film gaat.quote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die boodschap was mij niet ontgaan, een week toch?
Alleen 500 days of summer gezien, Juud vond hem ook niet zo goed maar ik wel.quote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Tom jullie hebben toch ook de films gekeken uh ParanormalActivity en 500 days of summer
Wat een kutfilms zeg gehoopt op een goeie versie (maanden) en wat een ruk zooi zeg
quote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
die omschrijving op IMDB![]()
jaa maar vet hoog cijfer enzo, plus beetje zwarte humor (wat ik leuk vind) nou echt niet wat een kut filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
PICS!quote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen 500 days of summer gezien, Juud vond hem ook niet zo goed maar ik wel.
Maar wat wil je met Zoey Deschanel.
Kan ik die zus van je lenen?quote:Op zondag 15 november 2009 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voordat je weg gaat posten dat je naar de film gaat.
Dan iemand anders laten posten dat je een ongeluk hebt gehad.
Naamtopique gegarandeerd.
Pro-tip: vraag of ze niet je echte naam vermelden.
Die neemt het niet zo nauw met die Pro-tipquote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ik die zus van je lenen?
Daar heb ik weer iemand voor, iemand met een zweepjequote:Op zondag 15 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die neemt het niet zo nauw met die Pro-tip
Ik lees dan ook vaak de comments, maar een cijfer boven de 8 voor een comedy. Tja dan word ik nieuwsgierig maar gadverdamme zeg. En in het begin nog veel belovend "This is not a love story" Nee hahahahahahahaha tis een kleffe teringzooi die op niks uit draaid. En die zogenaamde horror film daar kreeg ik min of meer een lach kick vanquote:Op zondag 15 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
IMDB cijfers zijn overigens sowieso hoax.
Even kijken hoe Alberto door de tuin heen springt.quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om half 10 een ingelaste uncercover in Nederland.
Hier op Fok!quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om half 10 een ingelaste uncercover in Nederland.
Misschien je verwachtingen wat bijstellen?quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dan ook vaak de comments, maar een cijfer boven de 8 voor een comedy. Tja dan word ik nieuwsgierig maar gadverdamme zeg. En in het begin nog veel belovend "This is not a love story" Nee hahahahahahahaha tis een kleffe teringzooi die op niks uit draaid. En die zogenaamde horror film daar kreeg ik min of meer een lach kick vanGodver nou ja mijn hoop staat op 2012 en dan met beamer GROOT DUS
Waar richt je die beamer op, op de gevel van de woning aan de overkant van de straat?quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dan ook vaak de comments, maar een cijfer boven de 8 voor een comedy. Tja dan word ik nieuwsgierig maar gadverdamme zeg. En in het begin nog veel belovend "This is not a love story" Nee hahahahahahahaha tis een kleffe teringzooi die op niks uit draaid. En die zogenaamde horror film daar kreeg ik min of meer een lach kick vanGodver nou ja mijn hoop staat op 2012 en dan met beamer GROOT DUS
Ja D. is ff weg ... Eeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja D. is ff weg ... Eeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
quote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja D. is ff weg ... Eeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Beamer heb ik al. Tis dat scherm wat lastig doet. Besteld, betaald maar nog niet geleverd. Maar wat in een goed vat zit.quote:Op zondag 15 november 2009 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar richt je die beamer op, op de gevel van de woning aan de overkant van de straat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |