Da's lief van je. Als je dan een keer echt dringend een paint nodig hebt mag je het PM'enquote:Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de andere kant: het is écht nog wat te vroeg. Blijf maar leven dan, ik draag de last van de no paintskillz manmoedig.
Dottig en Knap!?quote:Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe
ik hou het op donker en klein kattig
Ahhw.quote:Op zondag 15 november 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's lief van je. Als je dan een keer echt dringend een paint nodig hebt mag je het PM'en
quote:Op zondag 15 november 2009 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhw.
Als jij dan een keer een gedicht nodig hebt...
want dat kan ik heel goed
ik tover er zo hupakee eentje uit de hoge hoed
als het moed!
Heeft ie de recensie van I am Legend gekopieerdquote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
2012: de recensie in mijn krant geeft het een hoog cijfer voor de special effects, maar daar is dan ook meteen alle focus op gericht geweest, het verhaaltje eromheen is volgens de recensie zó mager en ongeloofwaardig dat het hinderlijk wordt.
Donker en Kinkyquote:Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe
ik hou het op donker en klein kattig
En van Independance Day! Allemachtig, had uit m'n geheugen gewist dat die zó slecht was! En nu ook weer van de HD-recorder gewist.quote:Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft ie de recensie van I am Legend gekopieerd?
Ben ik nu de enige die dat beschouwd als een soort van minachting richting de klantquote:Op zondag 15 november 2009 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Hou 's op Fok! stuk te maken als ik net een bericht zit te editten
quote:Zodra we een datum hebben geprikt voor de verhuizing zullen we jullie daarvan op de hoogte stellen. Van zowel het plaatsen van de nieuwe servers als het verhuizen van de hele handel van de oude naar de nieuwe locatie zullen we een leuk fotoverslag maken.
Op o.a. twitter is het één en ander te volgen en ik geloof dat de laatste "downtime" daarnet niet echt in de planning stond, dus daar kan je dan ook weinig over zeggenquote:Op zondag 15 november 2009 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die dat beschouwd als een soort van minachting richting de klant
MED is het topic waar men vooraf aankondigingen zou moeten doen. Dat doen ze dan ook af en toe. Maar zo het lijkt niet structureel. Het kan zijn dat men dacht dat deze actie geen impact zou hebben, maar zoals meestal blijkt heeft een actie dat wel. Regelmatig een verkeerde inschatting maken zou toch voortschrijdend inzicht en mededelingen vooraf moeten opleveren?quote:Op zondag 15 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op o.a. twitter is het één en ander te volgen en ik geloof dat de laatste "downtime" daarnet niet echt in de planning stond, dus daar kan je dan ook weinig over zeggen
Ik kreeg daarnet netjes een info schermpje over dat Fok! niet bereikbaar was i.v.m. de verhuizing en dergelijken.quote:Op zondag 15 november 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
MED is het topic waar men vooraf aankondigingen zou moeten doen. Dat doen ze dan ook af en toe. Maar zo het lijkt niet structureel. Het kan zijn dat men dacht dat deze actie geen impact zou hebben, maar zoals meestal blijkt heeft een actie dat wel. Regelmatig een verkeerde inschatting maken zou toch voortschrijdend inzicht en mededelingen vooraf moeten opleveren?
't Zal mij verder een rot zorg zijn, maar Fok! is commercieel. Als een volwassen commercieel bedrijf dat een paar keer zou flikken, dan kon men de deuren sluiten. Fok! heeft wat dat betreft echt mega mazzel dat het een community is en dat mensen voor elkaar komen in plaats van voor Fok!.quote:Op zondag 15 november 2009 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan je in FB een topic openen en aan Danny vragen waarom hij je niet heeft geïnformeerd?
Een samenvatting maken IS leren toch?quote:Op zondag 15 november 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk die downtime!
Heb mijn samenvatting af, nu moet ik het nog even leren
Ik sta overal voor open Caro, doe maar een aabodquote:Op zondag 15 november 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
Komt er geen gedichten wedstrijd dit jaar?
Heb de trofee nog altijd op de schouw staan![]()
![]()
NSMSN zou je dat willen, bondage enzo?
Want dat gaat natuurlijk wel veel verder dan alleen af en toe een pets op de billen![]()
Wel leuk, kan ze je ook opdragen een week niet te Fok!ken enzo.
Tenminste, als je haar vaste slaafje bent
Ja, maar ook veel knippen en plakkenquote:Op zondag 15 november 2009 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Een samenvatting maken IS leren toch?
Hier loopt het nog steeds niet helemaal geweldigquote:Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ook veel knippen en plakken
Ik zie nu trouwens dat Fok! maar een half uur down was ofzo?
Heb een paar keer geprobeerd maar kwam er niet op, gelukkig!
quote:Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open Caro, doe maar een aabod
Kom kom, niet zo conservatief.quote:Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou begin maar eens met een week niet fokken
Oh ja, sorry ik was iets te impulsief.quote:Op zondag 15 november 2009 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom kom, niet zo conservatief.
Je mag vragen wat je wil toch? Foto's van NMNS in leren catsuit lijkt me het minste.
quote:Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou begin maar eens met een week niet fokken
Ik ben er pas net weer.quote:Op zondag 15 november 2009 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, waarom komen jullie er wel doorheen en ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |