quote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen hallen mannen en mennen door elkaar
Soms gebiedt mijn nieuwsgierigheid mij om wel terug te lezenquote:Op zondag 15 november 2009 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen op zo'n druilerige zondagmiddag (terwijl ik het schrijf breekt hier plots de zon door)
Ik proef iets van ........van...... cynisme?quote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Marrije het volgende:
Oh, sta je in de wachrij NMNS? Vind je vast niet erg toch, als je t een lekker wijf vindt. Jij zit vast ook niet stil ondertussen, of wel?
*piep* terug, is dit communicatie 2.0?quote:
Er zijn vele varianten mogelijk beste Deisyy, vier op een rij, de vierde in de rij, vier-en-delen, etc.quote:Op zondag 15 november 2009 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms gebiedt mijn nieuwsgierigheid mij om wel terug te lezen![]()
En ik las dat jij een interessante en verrassende avond hebt gehad. Weet je al wat je doet, want het is natuurlijk wel belangrijk om te weten of je wel nummertje 4 in rij wilt zijn om er flink van langs te krijgen en of je überhaupt wel wilt proberen je pijngrens te verhogen
Hoi .quote:Op zondag 15 november 2009 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Blijft Fok! zo traag tot de verhuizing?
Nou ja het doet het tenminste weerquote:Op zondag 15 november 2009 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Blijft Fok! zo traag tot de verhuizing?
Nou nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 15 november 2009 15:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik proef iets van ........van...... cynisme?
Dat filmpje was voor Cc en ze kon er wel om lachen.quote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje serieus erg flauw en omdat het een reactie was op het B&E filmpje vroeg ik me af waar Dementor ermee naar toe wilde. Ik hou er niet van om 'aangevallen' te worden omdat ik een oprechte vraag stel.
Die heeft hier vrijdag gegeten, we hebben een filmpje gekeken, wat gebabbeld over ingeslagen ruiten en ze is daarna, rond een uur of tien vertrokken. En ik heb mij keurig gedragenquote:Op zondag 15 november 2009 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk nietL&B is toch ook nog wel in beeld of niet?
Je loopt gewoon meerdere chickies gelijktijdig te hosselen?quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft hier vrijdag gegeten, we hebben een filmpje gekeken, wat gebabbeld over ingeslagen ruiten en ze is daarna, rond een uur of tien vertrokken. En ik heb mij keurig gedragen
quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft hier vrijdag gegeten, we hebben een filmpje gekeken, wat gebabbeld over ingeslagen ruiten en ze is daarna, rond een uur of tien vertrokken. En ik heb mij keurig gedragen
Nee, ik heb mij zowel vrijdag als gisteren keurig gedragenquote:Op zondag 15 november 2009 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je loopt gewoon meerdere chickies gelijktijdig te hosselen?
Baas.
Vrijdag was L&B?quote:Op zondag 15 november 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij zowel vrijdag als gisteren keurig gedragen![]()
Tegelijk geeft teveel gedoe en dat komt vroeg of laat uit (weet ik uit een grijs en heel ver verleden)
D&K?quote:Op zondag 15 november 2009 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrijdag was L&B?
Hoe noemen we die van gisteren dan?
waren bij jou de ruiten ingeslagen?quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was warme chocolademelk met slagroomquote:Op zondag 15 november 2009 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je lust alweer koffie, dan is je griepje voorbij
Dat vond de kleine puk vast heel spannend he?quote:Op zondag 15 november 2009 15:40 schreef Gert het volgende:
Nou dat was leuk, Sinterklaas bezoeken bij het hotel waar hij logeert. Dakpiet stal de show, door met een touw vanaf het hoteldak naar beneden af te dalen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij leest ook niet terug hèquote:Op zondag 15 november 2009 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
waren bij jou de ruiten ingeslagen?
Me dochter vond m super!!!quote:Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef Kally het volgende:
Iemand al iets gezien van de film 2012, en is het wat?
Ik vond die van B&E ook nét ietsje leuker, maar eigenlijk vind ik beide filmpjes maar stom.quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat filmpje was voor Cc en ze kon er wel om lachen.
Maar goed als je Bert en Ernie een stuk serieuzer neemt dan baby Justin zegt dat wel weer genoeg.
Debiele kalkoenquote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou het nog even voor mezelf
Lekker!quote:Op zondag 15 november 2009 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was warme chocolademelk met slagroom
Mooi nu ga ik hem zeker kijkenquote:
Da's juist verdrietig. Nu sterf ik dus niet en zal Gert voor altijd kudt painten.quote:Op zondag 15 november 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!Ja dan is je griep over, anders heb je daar geen trek in.
Het is geen wedstrijd.quote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond die van B&E ook nét ietsje leuker, maar eigenlijk vind ik beide filmpjes maar stom.
Nee, dat zijn die mannen die naast het onderhouden van hun gezin pecunia aftikken voor een "pak slaag" (als je die twee woorden samen gaat voegen krijg je trouwens "plaag")quote:
Ja, dat is natuurlijk wel een groot nadeelquote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's juist verdrietig. Nu sterf ik dus niet en zal Gert voor altijd kudt painten.
als ik tijd heb dan lees ik weleens wat terug, ook niet altijd. Eigenlijk heb je gelijk en lees ik niet terug inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2009 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij leest ook niet terug hè![]()
Haar autoruit, donderdagnacht tijdens haar werk
oh zo zag ik het ook niet hoor en de meerderheid van de filmpjes die langskomen vind ik maar stomquote:
Ja hij riep steeds bezorgd dat Piet wél voorzíchtig moest doen. Mietje.quote:Op zondag 15 november 2009 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond de kleine puk vast heel spannend he?
Mijn gedachten.quote:Op zondag 15 november 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh zo zag ik het ook niet hoor en de meerderheid van de filmpjes die langskomen vind ik maar stom![]()
Het ging mij er meer om dat je ook als je de humor ervan in wilt zien (en het niet al te serieus wilt nemen) je een filmpje dat grappig is bedoeld ook gewoon stom kunt vinden. Maar dat maakt verder ook niet uit toch
Deugdzaam en koddig?quote:Op zondag 15 november 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die mannen die naast het onderhouden van hun gezin pecunia aftikken voor een "pak slaag" (als je die twee woorden samen gaat voegen krijg je trouwens "plaag")
quote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
Ja hij riep steeds bezorgd dat Piet wél voorzíchtig moest doen. Mietje.![]()
Oke dus dronken kijken dan hoef je het verhaal niet te volgenquote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hij riep steeds bezorgd dat Piet wél voorzíchtig moest doen. Mietje.![]()
2012: de recensie in mijn krant geeft het een hoog cijfer voor de special effects, maar daar is dan ook meteen alle focus op gericht geweest, het verhaaltje eromheen is volgens de recensie zó mager en ongeloofwaardig dat het hinderlijk wordt.
quote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's juist verdrietig. Nu sterf ik dus niet en zal Gert voor altijd kudt painten.
*kuch*quote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
2012: de recensie in mijn krant geeft het een hoog cijfer voor de special effects, maar daar is dan ook meteen alle focus op gericht geweest, het verhaaltje eromheen is volgens de recensie zó mager en ongeloofwaardig dat het hinderlijk wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |