quote:Er zijn geen definities gevonden voor ambetant.
quote:Bijvoeglijk naamwoord
ambetant
vervelend, onprettig.
Of wanneer wij dat willenquote:Op zondag 15 november 2009 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PMS, ik ben saggerijnig wanneer ik dat wil
quote:
Lol, doe 's rustig ofzeaux, manquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje serieus erg flauw en omdat het een reactie was op het B&E filmpje vroeg ik me af waar Dementor ermee naar toe wilde. Ik hou er niet van om 'aangevallen' te worden omdat ik een oprechte vraag stel.
Ik hou er niet van om 'aangevallen' te worden omdat ik een oprechte vraag stel.
Anyway..
Ik heb jou destijds aangesproken op je postgedrag, maar heb ook aangegeven het daar niet meer over te gaan hebben. Gezien je gedrag zit het je toch nog steeds dwars en als het van 1 kant moet komen werkt het niet. Ik zal je voortaan wel negeren als dat de enige oplossing is.
Ik heb echt geen idee, maar ook dat zal wel aan mijn medicatie liggenquote:Op zondag 15 november 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die D, is dat een lekker wijf of is 't een vent?
Goftedomme, je bent nog niet eens blauw en je acteert al alsofquote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar ook dat zal wel aan mijn medicatie liggen_!
Zit je 'm nou aan te vallen, trouwens?
quote:
Mannenhumorquote:Op zondag 15 november 2009 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier ook, zelfde tijdzone denk ik?
Ik heb 3 verschillende trailers gezien.quote:Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef Kally het volgende:
Iemand al iets gezien van de film 2012, en is het wat?
Oke goed excuus om te zien dusquote:Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 3 verschillende trailers gezien.
Zal geen hoogstaand verhaal zijn, maar wel beelden die je gezien 'moet' hebben.
Buitengewoon goedquote:Op zondag 15 november 2009 14:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hoe was je avond gisteren?
Daar kan ik natuurljk geen rekening mee gaan houdenquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of wanneer wij dat willen![]()
quote:
Ja dames, gewoon even inlezen hoorquote:Op zondag 15 november 2009 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurljk geen rekening mee gaan houden![]()
Hoe was je date gisteravond?
quote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
Ja dames, gewoon even inlezen hoor
Moet ik terug gaan lezenquote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
Ja dames, gewoon even inlezen hoor
Wat moet je anders doen op zo'n druilerige zondagmiddag (terwijl ik het schrijf breekt hier plots de zon door)quote:
Helemaal waarquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rampenfilms met een groot budget zijn altijd wel de moeite, imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |