Dit zou grappig moeten zijn?quote:Op zondag 15 november 2009 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Baby Justin owned Bertelse en Ernio.
Vandaag waren Justin en Beyonce weer bij de crèche, hij droeg een kroon en een mantel en liet peuters voor hem buigen.
Ik bedoelde of dat de reden is dat je het post, of dat er wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard isquote:
Je ziet een vrouw met mickey mouse oren en een baby pop op een desk zitten, zou er dan echt nog iets van hoogstaand niveau besproken worden?quote:Op zondag 15 november 2009 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde of dat de reden is dat je het post, of dat er wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard is
Ik wilde geen voorbarige conclusies trekken en beschuldigd worden voor discriminatie of ergerquote:Op zondag 15 november 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je ziet een vrouw met mickey mouse oren en een baby pop op een desk zitten, zou er dan echt nog iets van hoogstaand niveau besproken worden?
Anders post je even wat je vanavond gaat eten.quote:Op zondag 15 november 2009 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde of dat de reden is dat je het post, of dat er wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard is
En dat wil jij weten omdat..?quote:Op zondag 15 november 2009 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders post je even wat je vanavond gaat eten.
We kunnen beter gaan schuilen.quote:Op zondag 15 november 2009 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders post je even wat je vanavond gaat eten.
Oh jeejjjjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan schuilen.
[ afbeelding ]
Sinds wanneer wil jij iets bespreken wat de moeite waard is?quote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat er dan wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard is
De shit zeker?quote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan schuilen.
[ afbeelding ]
Zeg jijquote:Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jij iets bespreken wat de moeite waard is?
Daar heb ik je nog niet eerder op kunnen betrappen
Ik loop dan ook niet om andermans youtubes te janken.quote:Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jij iets bespreken wat de moeite waard is?
Daar heb ik je nog niet eerder op kunnen betrappen
Ik vroeg of het grappig bedoelt was (omdat ik me dit oprecht afvroeg), dat jij er weer allerlei rare dingen in ziet ligt denk ik aan je medicatiequote:Op zondag 15 november 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop dan ook niet om andermans youtubes te janken.
quote:
Kinderachtigquote:Op zondag 15 november 2009 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg of het grappig bedoelt was (omdat ik me dit oprecht afvroeg), dat jij er weer allerlei rare dingen in ziet ligt denk ik aan je medicatie
Wat een geweldige clip en dito nummerquote:Op zondag 15 november 2009 12:12 schreef Noek het volgende:
Ons dagje uit valt toch mooi in het water. Wat jammer, had wel zin in een dagje op tjak met de Zonnebloem.
Goed, liedje dan maar.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |