Dit zou grappig moeten zijn?quote:Op zondag 15 november 2009 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Baby Justin owned Bertelse en Ernio.
Vandaag waren Justin en Beyonce weer bij de crèche, hij droeg een kroon en een mantel en liet peuters voor hem buigen.
Ik bedoelde of dat de reden is dat je het post, of dat er wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard isquote:
Je ziet een vrouw met mickey mouse oren en een baby pop op een desk zitten, zou er dan echt nog iets van hoogstaand niveau besproken worden?quote:Op zondag 15 november 2009 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde of dat de reden is dat je het post, of dat er wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard is
Ik wilde geen voorbarige conclusies trekken en beschuldigd worden voor discriminatie of ergerquote:Op zondag 15 november 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je ziet een vrouw met mickey mouse oren en een baby pop op een desk zitten, zou er dan echt nog iets van hoogstaand niveau besproken worden?
Anders post je even wat je vanavond gaat eten.quote:Op zondag 15 november 2009 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde of dat de reden is dat je het post, of dat er wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard is
En dat wil jij weten omdat..?quote:Op zondag 15 november 2009 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders post je even wat je vanavond gaat eten.
We kunnen beter gaan schuilen.quote:Op zondag 15 november 2009 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders post je even wat je vanavond gaat eten.
Oh jeejjjjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan schuilen.
[ afbeelding ]
Sinds wanneer wil jij iets bespreken wat de moeite waard is?quote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat er dan wellicht iets besproken wordt wat de moeite waard is
De shit zeker?quote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan schuilen.
[ afbeelding ]
Zeg jijquote:Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jij iets bespreken wat de moeite waard is?
Daar heb ik je nog niet eerder op kunnen betrappen
Ik loop dan ook niet om andermans youtubes te janken.quote:Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jij iets bespreken wat de moeite waard is?
Daar heb ik je nog niet eerder op kunnen betrappen
Ik vroeg of het grappig bedoelt was (omdat ik me dit oprecht afvroeg), dat jij er weer allerlei rare dingen in ziet ligt denk ik aan je medicatiequote:Op zondag 15 november 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop dan ook niet om andermans youtubes te janken.
quote:
Kinderachtigquote:Op zondag 15 november 2009 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg of het grappig bedoelt was (omdat ik me dit oprecht afvroeg), dat jij er weer allerlei rare dingen in ziet ligt denk ik aan je medicatie
Wat een geweldige clip en dito nummerquote:Op zondag 15 november 2009 12:12 schreef Noek het volgende:
Ons dagje uit valt toch mooi in het water. Wat jammer, had wel zin in een dagje op tjak met de Zonnebloem.
Goed, liedje dan maar.
![]()
![]()
quote:Er zijn geen definities gevonden voor ambetant.
quote:Bijvoeglijk naamwoord
ambetant
vervelend, onprettig.
Of wanneer wij dat willenquote:Op zondag 15 november 2009 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PMS, ik ben saggerijnig wanneer ik dat wil
quote:
Lol, doe 's rustig ofzeaux, manquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje serieus erg flauw en omdat het een reactie was op het B&E filmpje vroeg ik me af waar Dementor ermee naar toe wilde. Ik hou er niet van om 'aangevallen' te worden omdat ik een oprechte vraag stel.
Ik hou er niet van om 'aangevallen' te worden omdat ik een oprechte vraag stel.
Anyway..
Ik heb jou destijds aangesproken op je postgedrag, maar heb ook aangegeven het daar niet meer over te gaan hebben. Gezien je gedrag zit het je toch nog steeds dwars en als het van 1 kant moet komen werkt het niet. Ik zal je voortaan wel negeren als dat de enige oplossing is.
Ik heb echt geen idee, maar ook dat zal wel aan mijn medicatie liggenquote:Op zondag 15 november 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die D, is dat een lekker wijf of is 't een vent?
Goftedomme, je bent nog niet eens blauw en je acteert al alsofquote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar ook dat zal wel aan mijn medicatie liggen_!
Zit je 'm nou aan te vallen, trouwens?
quote:
Mannenhumorquote:Op zondag 15 november 2009 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier ook, zelfde tijdzone denk ik?
Ik heb 3 verschillende trailers gezien.quote:Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef Kally het volgende:
Iemand al iets gezien van de film 2012, en is het wat?
Oke goed excuus om te zien dusquote:Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 3 verschillende trailers gezien.
Zal geen hoogstaand verhaal zijn, maar wel beelden die je gezien 'moet' hebben.
Buitengewoon goedquote:Op zondag 15 november 2009 14:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hoe was je avond gisteren?
Daar kan ik natuurljk geen rekening mee gaan houdenquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of wanneer wij dat willen![]()
quote:
Ja dames, gewoon even inlezen hoorquote:Op zondag 15 november 2009 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurljk geen rekening mee gaan houden![]()
Hoe was je date gisteravond?
quote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
Ja dames, gewoon even inlezen hoor
Moet ik terug gaan lezenquote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
Ja dames, gewoon even inlezen hoor
Wat moet je anders doen op zo'n druilerige zondagmiddag (terwijl ik het schrijf breekt hier plots de zon door)quote:
Helemaal waarquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rampenfilms met een groot budget zijn altijd wel de moeite, imho
quote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen hallen mannen en mennen door elkaar
Soms gebiedt mijn nieuwsgierigheid mij om wel terug te lezenquote:Op zondag 15 november 2009 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen op zo'n druilerige zondagmiddag (terwijl ik het schrijf breekt hier plots de zon door)
Ik proef iets van ........van...... cynisme?quote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef Marrije het volgende:
Oh, sta je in de wachrij NMNS? Vind je vast niet erg toch, als je t een lekker wijf vindt. Jij zit vast ook niet stil ondertussen, of wel?
*piep* terug, is dit communicatie 2.0?quote:
Er zijn vele varianten mogelijk beste Deisyy, vier op een rij, de vierde in de rij, vier-en-delen, etc.quote:Op zondag 15 november 2009 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms gebiedt mijn nieuwsgierigheid mij om wel terug te lezen![]()
En ik las dat jij een interessante en verrassende avond hebt gehad. Weet je al wat je doet, want het is natuurlijk wel belangrijk om te weten of je wel nummertje 4 in rij wilt zijn om er flink van langs te krijgen en of je überhaupt wel wilt proberen je pijngrens te verhogen
Hoi .quote:Op zondag 15 november 2009 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Blijft Fok! zo traag tot de verhuizing?
Nou ja het doet het tenminste weerquote:Op zondag 15 november 2009 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Blijft Fok! zo traag tot de verhuizing?
Nou nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 15 november 2009 15:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik proef iets van ........van...... cynisme?
Dat filmpje was voor Cc en ze kon er wel om lachen.quote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje serieus erg flauw en omdat het een reactie was op het B&E filmpje vroeg ik me af waar Dementor ermee naar toe wilde. Ik hou er niet van om 'aangevallen' te worden omdat ik een oprechte vraag stel.
Die heeft hier vrijdag gegeten, we hebben een filmpje gekeken, wat gebabbeld over ingeslagen ruiten en ze is daarna, rond een uur of tien vertrokken. En ik heb mij keurig gedragenquote:Op zondag 15 november 2009 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk nietL&B is toch ook nog wel in beeld of niet?
Je loopt gewoon meerdere chickies gelijktijdig te hosselen?quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft hier vrijdag gegeten, we hebben een filmpje gekeken, wat gebabbeld over ingeslagen ruiten en ze is daarna, rond een uur of tien vertrokken. En ik heb mij keurig gedragen
quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft hier vrijdag gegeten, we hebben een filmpje gekeken, wat gebabbeld over ingeslagen ruiten en ze is daarna, rond een uur of tien vertrokken. En ik heb mij keurig gedragen
Nee, ik heb mij zowel vrijdag als gisteren keurig gedragenquote:Op zondag 15 november 2009 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je loopt gewoon meerdere chickies gelijktijdig te hosselen?
Baas.
Vrijdag was L&B?quote:Op zondag 15 november 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij zowel vrijdag als gisteren keurig gedragen![]()
Tegelijk geeft teveel gedoe en dat komt vroeg of laat uit (weet ik uit een grijs en heel ver verleden)
D&K?quote:Op zondag 15 november 2009 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrijdag was L&B?
Hoe noemen we die van gisteren dan?
waren bij jou de ruiten ingeslagen?quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was warme chocolademelk met slagroomquote:Op zondag 15 november 2009 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je lust alweer koffie, dan is je griepje voorbij
Dat vond de kleine puk vast heel spannend he?quote:Op zondag 15 november 2009 15:40 schreef Gert het volgende:
Nou dat was leuk, Sinterklaas bezoeken bij het hotel waar hij logeert. Dakpiet stal de show, door met een touw vanaf het hoteldak naar beneden af te dalen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij leest ook niet terug hèquote:Op zondag 15 november 2009 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
waren bij jou de ruiten ingeslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |