Me dochter vond m super!!!quote:Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef Kally het volgende:
Iemand al iets gezien van de film 2012, en is het wat?
Ik vond die van B&E ook nét ietsje leuker, maar eigenlijk vind ik beide filmpjes maar stom.quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat filmpje was voor Cc en ze kon er wel om lachen.
Maar goed als je Bert en Ernie een stuk serieuzer neemt dan baby Justin zegt dat wel weer genoeg.
Debiele kalkoenquote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou het nog even voor mezelf
Lekker!quote:Op zondag 15 november 2009 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was warme chocolademelk met slagroom
Mooi nu ga ik hem zeker kijkenquote:
Da's juist verdrietig. Nu sterf ik dus niet en zal Gert voor altijd kudt painten.quote:Op zondag 15 november 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!Ja dan is je griep over, anders heb je daar geen trek in.
Het is geen wedstrijd.quote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond die van B&E ook nét ietsje leuker, maar eigenlijk vind ik beide filmpjes maar stom.
Nee, dat zijn die mannen die naast het onderhouden van hun gezin pecunia aftikken voor een "pak slaag" (als je die twee woorden samen gaat voegen krijg je trouwens "plaag")quote:
Ja, dat is natuurlijk wel een groot nadeelquote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's juist verdrietig. Nu sterf ik dus niet en zal Gert voor altijd kudt painten.
als ik tijd heb dan lees ik weleens wat terug, ook niet altijd. Eigenlijk heb je gelijk en lees ik niet terug inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2009 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij leest ook niet terug hè![]()
Haar autoruit, donderdagnacht tijdens haar werk
oh zo zag ik het ook niet hoor en de meerderheid van de filmpjes die langskomen vind ik maar stomquote:
Ja hij riep steeds bezorgd dat Piet wél voorzíchtig moest doen. Mietje.quote:Op zondag 15 november 2009 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond de kleine puk vast heel spannend he?
Mijn gedachten.quote:Op zondag 15 november 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh zo zag ik het ook niet hoor en de meerderheid van de filmpjes die langskomen vind ik maar stom![]()
Het ging mij er meer om dat je ook als je de humor ervan in wilt zien (en het niet al te serieus wilt nemen) je een filmpje dat grappig is bedoeld ook gewoon stom kunt vinden. Maar dat maakt verder ook niet uit toch
Deugdzaam en koddig?quote:Op zondag 15 november 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die mannen die naast het onderhouden van hun gezin pecunia aftikken voor een "pak slaag" (als je die twee woorden samen gaat voegen krijg je trouwens "plaag")
quote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
Ja hij riep steeds bezorgd dat Piet wél voorzíchtig moest doen. Mietje.![]()
Oke dus dronken kijken dan hoef je het verhaal niet te volgenquote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hij riep steeds bezorgd dat Piet wél voorzíchtig moest doen. Mietje.![]()
2012: de recensie in mijn krant geeft het een hoog cijfer voor de special effects, maar daar is dan ook meteen alle focus op gericht geweest, het verhaaltje eromheen is volgens de recensie zó mager en ongeloofwaardig dat het hinderlijk wordt.
quote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's juist verdrietig. Nu sterf ik dus niet en zal Gert voor altijd kudt painten.
*kuch*quote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
2012: de recensie in mijn krant geeft het een hoog cijfer voor de special effects, maar daar is dan ook meteen alle focus op gericht geweest, het verhaaltje eromheen is volgens de recensie zó mager en ongeloofwaardig dat het hinderlijk wordt.
Da's lief van je. Als je dan een keer echt dringend een paint nodig hebt mag je het PM'enquote:Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de andere kant: het is écht nog wat te vroeg. Blijf maar leven dan, ik draag de last van de no paintskillz manmoedig.
Dottig en Knap!?quote:Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe
ik hou het op donker en klein kattig
Ahhw.quote:Op zondag 15 november 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's lief van je. Als je dan een keer echt dringend een paint nodig hebt mag je het PM'en
quote:Op zondag 15 november 2009 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhw.
Als jij dan een keer een gedicht nodig hebt...
want dat kan ik heel goed
ik tover er zo hupakee eentje uit de hoge hoed
als het moed!
Heeft ie de recensie van I am Legend gekopieerdquote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
Donker en Kinkyquote:Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe
ik hou het op donker en klein kattig
En van Independance Day! Allemachtig, had uit m'n geheugen gewist dat die zó slecht was! En nu ook weer van de HD-recorder gewist.quote:Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft ie de recensie van I am Legend gekopieerd?
Ben ik nu de enige die dat beschouwd als een soort van minachting richting de klantquote:Op zondag 15 november 2009 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Hou 's op Fok! stuk te maken als ik net een bericht zit te editten
quote:Zodra we een datum hebben geprikt voor de verhuizing zullen we jullie daarvan op de hoogte stellen. Van zowel het plaatsen van de nieuwe servers als het verhuizen van de hele handel van de oude naar de nieuwe locatie zullen we een leuk fotoverslag maken.
Op o.a. twitter is het één en ander te volgen en ik geloof dat de laatste "downtime" daarnet niet echt in de planning stond, dus daar kan je dan ook weinig over zeggenquote:Op zondag 15 november 2009 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die dat beschouwd als een soort van minachting richting de klant
MED is het topic waar men vooraf aankondigingen zou moeten doen. Dat doen ze dan ook af en toe. Maar zo het lijkt niet structureel. Het kan zijn dat men dacht dat deze actie geen impact zou hebben, maar zoals meestal blijkt heeft een actie dat wel. Regelmatig een verkeerde inschatting maken zou toch voortschrijdend inzicht en mededelingen vooraf moeten opleveren?quote:Op zondag 15 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op o.a. twitter is het één en ander te volgen en ik geloof dat de laatste "downtime" daarnet niet echt in de planning stond, dus daar kan je dan ook weinig over zeggen
Ik kreeg daarnet netjes een info schermpje over dat Fok! niet bereikbaar was i.v.m. de verhuizing en dergelijken.quote:Op zondag 15 november 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
MED is het topic waar men vooraf aankondigingen zou moeten doen. Dat doen ze dan ook af en toe. Maar zo het lijkt niet structureel. Het kan zijn dat men dacht dat deze actie geen impact zou hebben, maar zoals meestal blijkt heeft een actie dat wel. Regelmatig een verkeerde inschatting maken zou toch voortschrijdend inzicht en mededelingen vooraf moeten opleveren?
't Zal mij verder een rot zorg zijn, maar Fok! is commercieel. Als een volwassen commercieel bedrijf dat een paar keer zou flikken, dan kon men de deuren sluiten. Fok! heeft wat dat betreft echt mega mazzel dat het een community is en dat mensen voor elkaar komen in plaats van voor Fok!.quote:Op zondag 15 november 2009 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan je in FB een topic openen en aan Danny vragen waarom hij je niet heeft geïnformeerd?
Een samenvatting maken IS leren toch?quote:Op zondag 15 november 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk die downtime!
Heb mijn samenvatting af, nu moet ik het nog even leren
Ik sta overal voor open Caro, doe maar een aabodquote:Op zondag 15 november 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
Komt er geen gedichten wedstrijd dit jaar?
Heb de trofee nog altijd op de schouw staan![]()
![]()
NSMSN zou je dat willen, bondage enzo?
Want dat gaat natuurlijk wel veel verder dan alleen af en toe een pets op de billen![]()
Wel leuk, kan ze je ook opdragen een week niet te Fok!ken enzo.
Tenminste, als je haar vaste slaafje bent
Ja, maar ook veel knippen en plakkenquote:Op zondag 15 november 2009 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Een samenvatting maken IS leren toch?
Hier loopt het nog steeds niet helemaal geweldigquote:Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ook veel knippen en plakken
Ik zie nu trouwens dat Fok! maar een half uur down was ofzo?
Heb een paar keer geprobeerd maar kwam er niet op, gelukkig!
quote:Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open Caro, doe maar een aabod
Kom kom, niet zo conservatief.quote:Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou begin maar eens met een week niet fokken
Oh ja, sorry ik was iets te impulsief.quote:Op zondag 15 november 2009 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom kom, niet zo conservatief.
Je mag vragen wat je wil toch? Foto's van NMNS in leren catsuit lijkt me het minste.
quote:Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou begin maar eens met een week niet fokken
Ik ben er pas net weer.quote:Op zondag 15 november 2009 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, waarom komen jullie er wel doorheen en ik niet
quote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Graag even motiveren, over het waarom en wat je insteek is en zulks
![]()
M.a.w., geef je gewoon bloot en zeg wat je op je lever hebt
Doe maar, misschien kun je ook nog even wat klaarheid brengen in de nevelen van afgelopen vrijdagnacht?quote:Op zondag 15 november 2009 16:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niks hoor, maar dit was wel heel voor de handliggend.
Ik overleg nog even met Ian als je t niet erg vindt
*wijvenmodusquote:Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een geweldige clip en dito nummer![]()
Ja, ik meen het echt. 't Ligt gewoon lekker in het gehoor, vanaf de eerste tonen. Maar meestal verveelt zo'n nummer dan wel redelijk snel.quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
*wijvenmodus
Ja, méén je dit echt?
Want het is een GEWELDIG nummer namelijk en ik zal het verdedigen al kost het me mijn leven.
Ik vind haar tattoo's helemaal toppiequote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
*wijvenmodus
Ja, méén je dit echt?
Want het is een GEWELDIG nummer namelijk en ik zal het verdedigen al kost het me mijn leven.
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar, misschien kun je ook nog even wat klaarheid brengen in de nevelen van afgelopen vrijdagnacht?
Laven, Lavender bloehoe ow sorry je naam doet me steeds aan een liedje denken, k weet niet meer wie t zong.quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.
Ja saai wellicht, maar het is netter
Eh?quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar, misschien kun je ook nog even wat klaarheid brengen in de nevelen van afgelopen vrijdagnacht?
Die vind ik dan weer niet zo bijzonder eigenlijk. Welke vind je precies zo tof?quote:Op zondag 15 november 2009 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar tattoo's helemaal toppie
Gunst, het was maar een vraag hè, dat is altijd nog veel netter dan dat mij hier iets opgedragen wordt.quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.
Ja saai wellicht, maar het is netter
Zoals je weet is het bij BDSM zo dat één en ander gebaseerd is op vertrouwen. Het type icons en de taal die je gebriukt in mijn richting boezemen mij weinig van dat noodzakelijke vertrouwen in. Kortom, nextquote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh?![]()
Dat denk ik niet, daar ik afgelopen vrijdagavond al vroeg de bedstee ben ingekropen.
En wat ik daar deed gaat je geen hol aan![]()
Boezem? Je zit in codetaal te communiceren he.quote:Op zondag 15 november 2009 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zoals je weet is het bij BDSM zo dat één en ander gebaseerd is op vertrouwen. Het type icons en de taal die je gebriukt in mijn richting boezemen mij weinig van dat noodzakelijke vertrouwen in. Kortom, next
quote:Op zondag 15 november 2009 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals je weet is het bij BDSM zo dat één en ander gebaseerd is op vertrouwen. Het type icons en de taal die je gebriukt in mijn richting boezemen mij weinig van dat noodzakelijke vertrouwen in. Kortom, next
Ja, ik ken dat liedje, zal eens opzoeken wie het zongen.quote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laven, Lavender bloehoe ow sorry je naam doet me steeds aan een liedje denken, k weet niet meer wie t zong.
Tetten!quote:Op zondag 15 november 2009 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boezem? Je zit in codetaal te communiceren he.
Nee, dat was Caroo. Die wilde volgens mij simpelweg vertellen dat ze het fijn zou vinden als ik tenminste een week op zou donderenquote:Op zondag 15 november 2009 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boezem? Je zit in codetaal te communiceren he.
Kut, ik zit de verkeerde code te ontcijferenquote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat was Caroo. Die wilde volgens mij simpelweg vertellen dat ze het fijn zou vinden als ik tenminste een week op zou donderenAlthans, dat filterde ik eruit
Sorry dat ik je diep gekwetst heb en met je gevoelens aan de haal ben gegaanquote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat was Caroo. Die wilde volgens mij simpelweg vertellen dat ze het fijn zou vinden als ik tenminste een week op zou donderenAlthans, dat filterde ik eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |