quote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Graag even motiveren, over het waarom en wat je insteek is en zulks
![]()
M.a.w., geef je gewoon bloot en zeg wat je op je lever hebt
Doe maar, misschien kun je ook nog even wat klaarheid brengen in de nevelen van afgelopen vrijdagnacht?quote:Op zondag 15 november 2009 16:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niks hoor, maar dit was wel heel voor de handliggend.
Ik overleg nog even met Ian als je t niet erg vindt
*wijvenmodusquote:Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een geweldige clip en dito nummer![]()
Ja, ik meen het echt. 't Ligt gewoon lekker in het gehoor, vanaf de eerste tonen. Maar meestal verveelt zo'n nummer dan wel redelijk snel.quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
*wijvenmodus
Ja, méén je dit echt?
Want het is een GEWELDIG nummer namelijk en ik zal het verdedigen al kost het me mijn leven.
Ik vind haar tattoo's helemaal toppiequote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
*wijvenmodus
Ja, méén je dit echt?
Want het is een GEWELDIG nummer namelijk en ik zal het verdedigen al kost het me mijn leven.
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar, misschien kun je ook nog even wat klaarheid brengen in de nevelen van afgelopen vrijdagnacht?
Laven, Lavender bloehoe ow sorry je naam doet me steeds aan een liedje denken, k weet niet meer wie t zong.quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.
Ja saai wellicht, maar het is netter
Eh?quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar, misschien kun je ook nog even wat klaarheid brengen in de nevelen van afgelopen vrijdagnacht?
Die vind ik dan weer niet zo bijzonder eigenlijk. Welke vind je precies zo tof?quote:Op zondag 15 november 2009 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar tattoo's helemaal toppie
Gunst, het was maar een vraag hè, dat is altijd nog veel netter dan dat mij hier iets opgedragen wordt.quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.
Ja saai wellicht, maar het is netter
Zoals je weet is het bij BDSM zo dat één en ander gebaseerd is op vertrouwen. Het type icons en de taal die je gebriukt in mijn richting boezemen mij weinig van dat noodzakelijke vertrouwen in. Kortom, nextquote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh?![]()
Dat denk ik niet, daar ik afgelopen vrijdagavond al vroeg de bedstee ben ingekropen.
En wat ik daar deed gaat je geen hol aan![]()
Boezem? Je zit in codetaal te communiceren he.quote:Op zondag 15 november 2009 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zoals je weet is het bij BDSM zo dat één en ander gebaseerd is op vertrouwen. Het type icons en de taal die je gebriukt in mijn richting boezemen mij weinig van dat noodzakelijke vertrouwen in. Kortom, next
quote:Op zondag 15 november 2009 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals je weet is het bij BDSM zo dat één en ander gebaseerd is op vertrouwen. Het type icons en de taal die je gebriukt in mijn richting boezemen mij weinig van dat noodzakelijke vertrouwen in. Kortom, next
Ja, ik ken dat liedje, zal eens opzoeken wie het zongen.quote:Op zondag 15 november 2009 17:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laven, Lavender bloehoe ow sorry je naam doet me steeds aan een liedje denken, k weet niet meer wie t zong.
Tetten!quote:Op zondag 15 november 2009 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boezem? Je zit in codetaal te communiceren he.
Nee, dat was Caroo. Die wilde volgens mij simpelweg vertellen dat ze het fijn zou vinden als ik tenminste een week op zou donderenquote:Op zondag 15 november 2009 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boezem? Je zit in codetaal te communiceren he.
Kut, ik zit de verkeerde code te ontcijferenquote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat was Caroo. Die wilde volgens mij simpelweg vertellen dat ze het fijn zou vinden als ik tenminste een week op zou donderenAlthans, dat filterde ik eruit
Sorry dat ik je diep gekwetst heb en met je gevoelens aan de haal ben gegaanquote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat was Caroo. Die wilde volgens mij simpelweg vertellen dat ze het fijn zou vinden als ik tenminste een week op zou donderenAlthans, dat filterde ik eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |