er vielen geen bans, alleen wat waarschuwingenquote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zegt me echt helemaal niets, of ik word oud of er vielen geen bans
Wat is bzv? Ik vind dansen wel leuk (uitsluitend om naar te kijken) dus bij hoge uitzondering kijk ik naar SBS6.
Dat zou wel de meest stijlleauze shit ooit zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dit ooit terug in je gezicht is gegooid?
quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
Heb jij dat ook dat gevoel van onrust dat het niet voor altijd kan blijven bestaan......Samen zijnnnnnnnnnnnnnnn is samen lachen samen huilennnnnnnnnnnnnnnnn![]()
Nee volgens mij was iedereen erg meelevend toenquote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er wel op voorbereidquote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
Heb jij dat ook dat gevoel van onrust dat het niet voor altijd kan blijven bestaan......Samen zijnnnnnnnnnnnnnnn is samen lachen samen huilennnnnnnnnnnnnnnnn![]()
Klopt, dat weet ik nog erg goedquote:Op zondag 15 november 2009 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee volgens mij was iedereen erg meelevend toen
Lijkt mij wel, en sorry de eerste die dat niet doet...dan maar een banquote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er wel op voorbereidAl heerst hier de ongeschreven regel dat je elkaars kinderen (en daarmee denk ik ook de verloren 'kindjes') met rust laat
Oh nou okee dan. Ik was een held met notesquote:Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
er vielen geen bans, alleen wat waarschuwingen
boer zoekt vrouw
Opgefoekepot!quote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig, ik schrok al. Want dat zou ik echt het laagste van het laagste vinden.
En dan ga ik nu even bankhangen. Ben een beetje blegh.
Kathleen? die ken ik niet meer!quote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neheee...Kathleen van K3 die niet meer K3 is dus nu gewoon Kathleen is zong dat net
Amen!!!quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er wel op voorbereidAl heerst hier de ongeschreven regel dat je elkaars kinderen (en daarmee denk ik ook de verloren 'kindjes') met rust laat
Hoiquote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hormonen.![]()
Dat APK vrijdag volgens Caro sprak moet hij weten, vind ook niet dat je dan Caro om opheldering moet vragen maar APK.
Als je prive contact hebt met mensen van Fok, dan kan het gewoon niet anders dat daar wel eens stukjes van in de SC komen. Is niet erg als het positief is. Als het negatief is kan ik mij wel voorstellen dat het vervelend is als andere users zich ermee gaan bemoeien. Zou hetzelfde zijn als ik hier een verklaring zou moeten afleggen waarom het uit is met remlof. Soms lopen die dingen gewoon een beetje door elkaar heen, maar denk ik dat het een beetje aan de andere users is, of het gepast is te vragen naar een hoe en wat.
Ik denk dat dat bij Gert en Apk niet gepast is, als een jarenlange vriendschap stuk gaat lijkt mij dat pijnlijk genoeg.
Zo. Klaar alweer.
Hoi.quote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik weet even helemaal van niks he! En dan lees ik nu mijn naam![]()
Ik lag vrijdag vroeg in bed om zaterdagmorgen te gaan werken tot 20:30 en om zaterdagavond uitgetelt op de bank in slaap te vallen![]()
Ik heb niks terug gelezen, ik heb niks gepost, mijn laatste post hier was van vrijdagmiddag van 17:12 als ik me niet vergis.
Hoiquote:Op zondag 15 november 2009 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je niet? Vind je wel dan wel dat Caro omfloerst en vilein, zonder enige aanleiding verzoeken mag doen aan een user om een week op te donderen?
Als het door elkaar loopt, dan heb je mooi pech. Zodra het hier staat mag iedereen er op in gaan, óók als het vriendjes of vriendinnetjes betreft, dat maakt geen moer uit.
Als mensen dat niet willen, dan zorgen ze maar lekker dat het uit de SC blijft.
Ik wist helemaal niet dat er wat opgeheldert moest wordenquote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat NMNS opheldering vroeg aan Caro was vast niet met de insteek dat ook te krijgen, dat was helemaal niet zo serieus bedoeld als je het mij vraagt.
Ah en welke steek onder water heb je dan precies gegeven, want daar ben ik je even kwijt.quote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, om eerlijk te zijn was het iets van, "jij geeft een steek onder water, ik geef er eentje terug". Uitdelen in incasseren
Edit: en dat stond wat mij betreft overigens helemaal los van zowel Gert als APK, beiden hoeven zich dan ook niet aangesproken te voelen.
check je pmquote:Op zondag 15 november 2009 19:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er wat opgeheldert moest worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |