quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze waren ook geworpen met een vrouwelijk toch...Villijn en scherp![]()
en botte bijlen doen geen pijn![]()
hoop ik
Of stond Demnis of hoe heet ie ook alweer daar in zijn eentje? Disana heeft het daar voor mij uitgevochtenquote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opwachten, kan me er niks bij voorstellen.
Disana ruzie tijdens DGK?quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of stond Demnis of hoe heet ie ook alweer daar in zijn eentje? Disana heeft het daar voor mij uitgevochtenIk was toen hoogzwanger
Nee, zij nam het alleen voor me opquote:Op zondag 15 november 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Disana ruzie tijdens DGK?
Kan me er zeer weinig bij voorstellen.
Nee toen was ik hier nog nietquote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet u nog DGK? De SC was ranziger dan Jaap die in bad kotst
daar kan een legbatterijkip een puntje aan zuigenquote:Op zondag 15 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Marrije is een soort legkip, eigenlijk.
Hoeveel koters heb je al dan?quote:Op zondag 15 november 2009 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar kan een legbatterijkip een puntje aan zuigen
Je moet het maar zien als een ontgroening, kom je d'r doorheen, dan ben je:quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze waren ook geworpen met een vrouwelijk toch...Villijn en scherp![]()
en botte bijlen doen geen pijn![]()
hoop ik
quote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het maar zien als een ontgroening, kom je d'r doorheen, dan ben je:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Laysa het volgende:
ik moet heel even hier deverspreiden......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twee en daarna een miskraam (maar met dat soort info moet je hier dus voorzichtig zijnquote:
Oh echt? Ik herinner me er niets van maar nu voel ik me een heldquote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of stond Demnis of hoe heet ie ook alweer daar in zijn eentje? Disana heeft het daar voor mij uitgevochtenIk was toen hoogzwanger
quote:
Ja, de (ontbrekende) OP van Blomst was de aanleiding, weet je het weer?quote:Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt? Ik herinner me er niets van maar nu voel ik me een held
Straks So You Think You Can Dance. En we eten gebakken aardappeltjes met sla en boontje en biefstuktartaar.
Ja ja, stil maarquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haal jou altijd door elkaar met wat andere SC dames
Het zegt me echt helemaal niets, of ik word oud of er vielen geen bansquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, de (ontbrekende) OP van Blomst was de aanleiding, weet je het weer?
Ik ga straks bzv kijken
Je gaat me toch niet vertellen dat dit ooit terug in je gezicht is gegooid?quote:Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef Marrije het volgende:
(maar met dat soort info moet je hier dus voorzichtig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |