quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, anders hadden we nu alleen maar Pietjes dubbelvla om over te lullen
Kan jij niet even iets schattigs posten om de aandacht af te leiden?quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We willen 't laten rusten, maar hier leeft 't blijkbaar zo ontzettend.
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef Marrije het volgende:
nee, maar als betreffende posts weggehaald zouden zijn, early morning, dan was de kans dat er nú nog over gepraat zou worden vele malen kleiner.
Die andere opmerking toverde hij weer boven water en deze liet hij staan. Kom op, Gert is Gert, ook best vals op z'n tijd. Laten we hem nu niet als slachtoffer bestempelen zeg, want dat is hij echt niet.quote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, Gert liet het staan omdat er niemand anders was om het weg te halen.
Kijk uit, straks hebben ze door dat je als underkoffer-mod bent aangenomenquote:Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij niet even iets schattigs posten om de aandacht af te leiden?
Klopt, maar ik zie deze sc ook als veillige basis. een soort fokfamilie (quote:Op zondag 15 november 2009 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Passend of niet, alles wat in de sc staat daar kan gewoon door derden op worden gereageerd, anders moet het weg gehaald worden. De SC is voor iedereen, ook voor mensen die hier anders nooit posten en iedereen kan dus ook overal op reageren.
Dat doet toch volgens mij niemand?quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laten we hem nu niet als slachtoffer bestempelen zeg, want dat is hij echt niet.
Ook in de Sc wordt er gehakt hoorquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie deze sc ook als veillige basis. een soort fokfamilie () . ja op fok hak je overal op in, in de sc niet, zoiets, Maar nu zal ik wel weer de stomme muts zijn
Tijd voor lekkere tietenquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een wijze opmerking van Leandra, als je het mij vraagt.
oh, dat ervaar ik dan tegenovergesteld, juist in de sc vinden de sneren plaatsquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie deze sc ook als veillige basis. een soort fokfamilie () . ja op fok hak je overal op in, in de sc niet, zoiets, Maar nu zal ik wel weer de stomme muts zijn
Ik vind je op z'n tijd best schattig (en je hebt tieten enzo) maar dat er in de SC niet gehakt zou worden is een beetje een debiele opmerking, schatquote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dus, maar verder, Liesjequote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
dat er in de SC niet gehakt zou worden is een beetje een debiele opmerking, schat
quote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet u nog DGK? De SC was ranziger dan Jaap die in bad kotst
Zonde, toen was ik pas op dreef.quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Daar kwam ik dan ook zelden tot nooit
Nou ja, ze heeft wel een beetje gelijk met Fok! familie, sneren komt veelal juist in families voor. Alleen veilig, daar zit ze foutquote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, dat ervaar ik dan tegenovergesteld, juist in de sc vinden de sneren plaats
Weescht blijquote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:
![]()
Daar kwam ik dan ook zelden tot nooit
Ik heb hem nog op zakquote:Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach de hakbijlen staan nog in mn rug
Deze waren ook geworpen met een vrouwelijk toch...Villijn en scherpquote:
Opwachtenquote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hooligans topic idem, stond jij mij daar niet een keer op te wachten?
quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze waren ook geworpen met een vrouwelijk toch...Villijn en scherp![]()
en botte bijlen doen geen pijn![]()
hoop ik
Of stond Demnis of hoe heet ie ook alweer daar in zijn eentje? Disana heeft het daar voor mij uitgevochtenquote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opwachten, kan me er niks bij voorstellen.
Disana ruzie tijdens DGK?quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of stond Demnis of hoe heet ie ook alweer daar in zijn eentje? Disana heeft het daar voor mij uitgevochtenIk was toen hoogzwanger
Nee, zij nam het alleen voor me opquote:Op zondag 15 november 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Disana ruzie tijdens DGK?
Kan me er zeer weinig bij voorstellen.
Nee toen was ik hier nog nietquote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet u nog DGK? De SC was ranziger dan Jaap die in bad kotst
daar kan een legbatterijkip een puntje aan zuigenquote:Op zondag 15 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Marrije is een soort legkip, eigenlijk.
Hoeveel koters heb je al dan?quote:Op zondag 15 november 2009 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar kan een legbatterijkip een puntje aan zuigen
Je moet het maar zien als een ontgroening, kom je d'r doorheen, dan ben je:quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze waren ook geworpen met een vrouwelijk toch...Villijn en scherp![]()
en botte bijlen doen geen pijn![]()
hoop ik
quote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het maar zien als een ontgroening, kom je d'r doorheen, dan ben je:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef Laysa het volgende:
ik moet heel even hier deverspreiden......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twee en daarna een miskraam (maar met dat soort info moet je hier dus voorzichtig zijnquote:
Oh echt? Ik herinner me er niets van maar nu voel ik me een heldquote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of stond Demnis of hoe heet ie ook alweer daar in zijn eentje? Disana heeft het daar voor mij uitgevochtenIk was toen hoogzwanger
quote:
Ja, de (ontbrekende) OP van Blomst was de aanleiding, weet je het weer?quote:Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt? Ik herinner me er niets van maar nu voel ik me een held
Straks So You Think You Can Dance. En we eten gebakken aardappeltjes met sla en boontje en biefstuktartaar.
Ja ja, stil maarquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haal jou altijd door elkaar met wat andere SC dames
Het zegt me echt helemaal niets, of ik word oud of er vielen geen bansquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, de (ontbrekende) OP van Blomst was de aanleiding, weet je het weer?
Ik ga straks bzv kijken
Je gaat me toch niet vertellen dat dit ooit terug in je gezicht is gegooid?quote:Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef Marrije het volgende:
(maar met dat soort info moet je hier dus voorzichtig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |