ik 'ken' hem niet moet ik zeggen, maar ik vind het altijd moeilijk om zulke dingen te horen, voor zijn 20equote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger kwam Sebagger 's nachts bij ons in de DGK SC langs en dan kreeg je 'm met geen tien paarden meer weg. Best fucking hard dat die gast gewoon voor zijn 20e weg is.
Sorry dat heb ik dan verkeerd gelezen, ik las het in een hele andere context namelijk dat ze jouw "meesteres"was en ze alles van je mocht vragen ook heel moeilijke dingen. Pas na jouw post snapte ik dat jij het anders opvatte want jij vroeg haar of ze nog meer op haar lever had. uit haar antwoord daarop bleek dat dat niet het geval was, en dat gewoon het eerste was wat in haar opkwam (Qta beproeving en vraag mij eens een week niet te mogen posten, ik zou het zwaar hebben)quote:Op zondag 15 november 2009 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je niet? Vind je wel dan wel dat Caro omfloerst en vilein, zonder enige aanleiding verzoeken mag doen aan een user om een week op te donderen?
Eens maar ik vind het wél een verschil of mensen het zelf hier neerzetten of dat ee ander het namens jou doet.quote:Als het door elkaar loopt, dan heb je mooi pech. Zodra het hier staat mag iedereen er op in gaan, óók als het vriendjes of vriendinnetjes betreft, dat maakt geen moer uit.
Als mensen dat niet willen, dan zorgen ze maar lekker dat het uit de SC blijft.
het was rijst met kip in teriyaki saus met doperwten en korianderquote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Isch klaar, isch over, isch koeltoer.
En nu posten wat jullie zitten te vreten, verdomme. Daar voor ben ik hier.
Ja, als je zoiets leest schiet je vol he?quote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger kwam Sebagger 's nachts bij ons in de DGK SC langs en dan kreeg je 'm met geen tien paarden meer weg. Best fucking hard dat die gast gewoon voor zijn 20e weg is.
Kant en klare wraps met koolsalada en dubbelvla na.quote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
En nu posten wat jullie zitten te vreten, verdomme. Daar voor ben ik hier.
Zoals jij het las, zou je het kunnen lezen. Maar ik heb een verleden met 'r en ik vertrouw haar nog voor geen tien eurocent. Als ze aardig post, post ik aardig terug, heb ik het idee dat het een vuig-valse opmerking is, dan krijgt ze het terug. Zo ga ik trouwens met iedereen om, simpelquote:Op zondag 15 november 2009 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry dat heb ik dan verkeerd gelezen, ik las het in een hele andere context namelijk dat ze jouw "meesteres"was en ze alles van je mocht vragen ook heel moeilijke dingen. Pas na jouw post snapte ik dat jij het anders opvatte want jij vroeg haar of ze nog meer op haar lever had. uit haar antwoord daarop bleek dat dat niet het geval was, en dat gewoon het eerste was wat in haar opkwam (Qta beproeving en vraag mij eens een week niet te mogen posten, ik zou het zwaar hebben)
En het gek vinden dat wij je schattig vinden met je dubbelvlaquote:Op zondag 15 november 2009 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kant en klare wraps met koolsalada en dubbelvla na.
Je vergist je. APK had de opmerking gemaakt en gelijk weer weg gehaald middels een edit. Gert, als moderator, toverde hem weer boven water. Het was op z'n minst van beide kanten niet echt jofel.quote:Op zondag 15 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en ik vind het dan ook jammer dat er geen admin oid aanwezig was om de opmerkingen van APK uit het topic te halen, want privéshit hoort niet zo in de groep te worden gegooid, tenminste niet van 1 kant. Maar ja het zal wel op het randje zijn van net niet genoeg vrijgeven oid.
Net lekker gegeten. Nu een kopje thee maken.
En dat is een beetje mijn punt denk ik, laat zo;n pijnlijk onderwerp gewoon rusten.quote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat NMNS opheldering vroeg aan Caro was vast niet met de insteek dat ook te krijgen, dat was helemaal niet zo serieus bedoeld als je het mij vraagt.
Nu is 't de dubbelvla weerquote:Op zondag 15 november 2009 18:33 schreef Kally het volgende:
En het gek vinden dat wij je schattig vinden met je dubbelvla
Nee hoor je bent gewoon schattigquote:Op zondag 15 november 2009 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu is 't de dubbelvla weer. Jullie zoeken gewoon wat.
Waarom? Dit is toch geen kleuterklas, het is verdomme Fok!. Je staat maar voor wat je zegt en je verweert je maar. Als het echt te gortig wordt, beyond de Fok! grens, dan moet een mod maar ingrijpen, maar het ging vrijdag helemaal niet zo ver. 't Was een miezerig armetierige amateuristisch relletje.quote:Op zondag 15 november 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is een beetje mijn punt denk ik, laat zo;n pijnlijk onderwerp gewoon rusten.
Juistem, imho omdat Gert adequaat reageerde.quote:Op zondag 15 november 2009 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Dit is toch geen kleuterklas, het is verdomme Fok!. Je staat maar voor wat je zegt en je verweert je maar. Als het echt te gortig wordt, beyond de Fok! grens, dan moet een mod maar ingrijpen, maar het ging vrijdag helemaal niet zo ver. 't Was een miezerig armetierige amateuristisch relletje.
toevoeging: normaal sta ik uiteraard popcorn uit te delen en doe mijn best liters olie op het vuur te tiefen maar dit was geen Fok! rel, dit was iets persoonlijks.quote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem, imho omdat Gert adequaat reageerde.
Vind ik ook wel.quote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als anderen namens jou gaan pratenquote:Op zondag 15 november 2009 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je staat maar voor wat je zegt en je verweert je maar.
Dat dus.quote:Op zondag 15 november 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is een beetje mijn punt denk ik, laat zo;n pijnlijk onderwerp gewoon rusten.
De rest ben ik wel met je eens met uitzondering van het punt dat ik het niet passend vind om ernaar te vragen, het is tussen hun, en dat zij ervoor kiezen het soms hier uit te vechten, betekend geen vrijbrief om mij ermee te bemoeien.imo
Die hele opmerking van APK waar hij anderen bij ging betrekken was sowieso niveau Lobasca.quote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als anderen namens jou gaan praten
Ehm, vond hem in die niet noemenswaardige strijd ook wel de virtuele winnaar. Alleen heb ik vraagtekens over het weer naar boven halen van een edit. Dat vind ik niet netjesquote:Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel het nare er aan, en als het dan flink gebeurt dan kan het weggehaald worden maar des Foks gaat het dan op het randje.quote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gert het gewoon eerder gequote dan APK het weghaalde.quote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, vond hem in die niet noemenswaardige strijd ook wel de virtuele winnaar. Alleen heb ik vraagtekens over het weer naar boven halen van een edit. Dat vind ik niet netjes![]()
Zonder die edit naar boven halen, was er vermoedelijk helemaal niets gebeurt.
Geen tieten, geen bier, geen paints en geen foekepotterij.quote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Loont teruglezen of is het meer van dezelfde ouwe koeien?
Dan is het toch nog netjes dat ik om uitleg vraag? Kan ze haar verhaal doenquote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Passend of niet, alles wat in de sc staat daar kan gewoon door derden op worden gereageerd, anders moet het weg gehaald worden. De SC is voor iedereen, ook voor mensen die hier anders nooit posten en iedereen kan dus ook overal op reageren.quote:Op zondag 15 november 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De rest ben ik wel met je eens met uitzondering van het punt dat ik het niet passend vind om ernaar te vragen, het is tussen hun, en dat zij ervoor kiezen het soms hier uit te vechten, betekend geen vrijbrief om mij ermee te bemoeien.imo
hoor en wederhoorquote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan is het toch nog netjes dat ik om uitleg vraag? Kan ze haar verhaal doen
dat laatste.quote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Juist, je kan en mag er op reagerenquote:Op zondag 15 november 2009 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Passend of niet, alles wat in de sc staat daar kan gewoon door derden op worden gereageerd, anders moet het weg gehaald worden. De SC is voor iedereen, ook voor mensen die hier anders nooit posten en iedereen kan dus ook overal op reageren.
Ik denk van niet, maar dat weet Gert alleen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gert het gewoon eerder gequote dan APK het weghaalde.
quote:Maar dat komt omdat ik stiekem verliefd ben op Gert en hij in mijn ogen nooit iets fout zou doen.
ik ben bereid die te nemenquote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, je kan en mag er op reageren
Wat je reactie is is dan weer je eigen verantwoordelijkheid.
Ik probeer mezelf blauw te likken.quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar dat weet Gert alleen.
[..]Ja, dat begint wel erg op te vallen, bovendien eet je van meer walletjes, want je hebt ook een oogje op Pietje, Remlof en Yvonne
Het punt was dat er geen mod beschikbaar was. Weghalen wordt dan lastig, Gert was zelf partij hierin. Je punt gaat dus maar gedeeltelijk op.quote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
Het gaat mij ook helemaal niet om die ruzie, maar in het algemeen. De sc is voor iedereen dus iedereen kan overal op reageren.
Dat is lastig op dat tijdstip, daarnaast ís er een mod van desbetreffend forum online.quote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel het nare er aan, en als het dan flink gebeurt dan kan het weggehaald worden maar des Foks gaat het dan op het randje.
De teloorgang.quote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen tieten, geen bier, geen paints en geen foekepotterij.
Ik had het kwalijk gevonden als Gert zijn blauwe krachten had misbruikt om APK de mond te snoeren. Dit, herhaaldelijk vragen op te houden, was gewoon de enige juiste reactie.quote:Op zondag 15 november 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het punt was dat er geen mod beschikbaar was. Weghalen wordt dan lastig, Gert was zelf partij hierin. Je punt gaat dus maar gedeeltelijk op.
Zodra er iemand aanwezig was geweest zou eea weggehaald kunnen worden. Gebeurt wel vaker toch, dat er snachts wat ongein wordt gepost en dat het smorgens pas wordt weggehaald.quote:Op zondag 15 november 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het punt was dat er geen mod beschikbaar was. Weghalen wordt dan lastig, Gert was zelf partij hierin. Je punt gaat dus maar gedeeltelijk op.
Gert liet het toch staan? Wij zijn er nu over aan het doorzeiken, zowel Gert als APK heb ik hierover nog niet gehoord vanavond.quote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zodra er iemand aanwezig was geweest zou eea weggehaald kunnen worden. Gebeurt wel vaker toch, dat er snachts wat ongein wordt gepost en dat het smorgens pas wordt weggehaald.
En dan met terugwerkende kracht users de mond snoeren over quotes die ze wel gezien hebben maar nu ineens weggehaald zijn. Praktisch redelijk onuitvoerbaar.quote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:
Zodra er iemand aanwezig was geweest zou eea weggehaald kunnen worden. Gebeurt wel vaker toch, dat er snachts wat ongein wordt gepost en dat het smorgens pas wordt weggehaald.
Nee ik vind dat niet netjes, ik vind dat stokenquote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan is het toch nog netjes dat ik om uitleg vraag? Kan ze haar verhaal doen
Ophouden of ik neem nog een hap en dan ben je uit evenwicht en tief je omquote:Op zondag 15 november 2009 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet netjes, ik vind dat stoken
Ik denk dat je nog wel in kan springenquote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Ja, Gert liet het staan omdat er niemand anders was om het weg te halen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert liet het toch staan? Wij zijn er nu over aan het doorzeiken, zowel Gert als APK heb ik hierover nog niet gehoord vanavond.
Deels niet met je eens. Natuurlijk was hij wel partij, maar APK had echt die eerste opmerking (de aanleiding) al weer weg gehaald, binnen een minuut. Gert had het dan ook kunnen laten rusten. Dat deed hij niet, integendeel. Daarna kwam de rest. Beiden hebben er een aandeel in dat het iets verder ging.quote:Op zondag 15 november 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We willen 't laten rusten, maar hier leeft 't blijkbaar zo ontzettendquote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert liet het toch staan? Wij zijn er nu over aan het doorzeiken, zowel Gert als APK heb ik hierover nog niet gehoord vanavond.
En dat is maar goed ook, anders hadden we nu alleen maar Pietjes dubbelvla om over te lullenquote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, Gert liet het staan omdat er niemand anders was om het weg te halen.
Juist daarom is het netjes dat hij het in ieder geval heeft laten staan verder.quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deels niet met je eens. Natuurlijk was hij wel partij, maar APK had echt die eerste opmerking (de aanleiding) al weer weg gehaald, binnen een minuut. Gert had het dan ook kunnen laten rusten. Dat deed hij niet, integendeel. Daarna kwam de rest. Beiden hebben er een aandeel in dat het iets verder ging.
nee, maar als betreffende posts weggehaald zouden zijn, early morning, dan was de kans dat er nú nog over gepraat zou worden vele malen kleiner.quote:Op zondag 15 november 2009 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan met terugwerkende kracht users de mond snoeren over quotes die ze wel gezien hebben maar nu ineens weggehaald zijn. Praktisch redelijk onuitvoerbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |