HiiiDiHoooquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoelde meer in deze zin:
[ afbeelding ]
Ik vind Towelie juist ook leuk D Stomme blowende hippiehanddoekquote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind mr. Hankey samen met Towelie de meest kutte characters in South Park.
Echt alles behalve grappig.
Sorry, maar ik krijg echt jeuk van zon opmerking, plaats het dan niet in deze voor iedereen toegankelijke sc, want daar ís deze sc namelijk voor, dat je gewoon op alles kunt reageren. Zonder gezeik over 'bemoei je niet met dingen waar je niks mee te maken hebt', staat het in de SC dan héb ik er mee te maken, lijkt me zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.
Ja saai wellicht, maar het is netter
Jep, in dronken toestand een keer gekeken. Erg leukquote:Op zondag 15 november 2009 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Check.![]()
Jij kent Mr Hankey toch wel Pietje?
vandaar dat het me niks zegtquote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind mr. Hankey samen met Towelie de meest kutte characters in South Park.
Echt alles behalve grappig.
quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in deze zin:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Liegbeest, je zit gewoon keihard te lachen
Ben blij dat jij het zegtquote:
Hormonen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sorry, maar ik krijg echt jeuk van zon opmerking, plaats het dan niet in deze voor iedereen toegankelijke sc, want daar ís deze sc namelijk voor, dat je gewoon op alles kunt reageren. Zonder gezeik over 'bemoei je niet met dingen waar je niks mee te maken hebt', staat het in de SC dan héb ik er mee te maken, lijkt me zo klaar als een klontje.
Zo. Klaar alweer.
Ik was onschuldig.quote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
Zou hetzelfde zijn als ik hier een verklaring zou moeten afleggen waarom het uit is met remlof.
Zal ik die in je notes zettenquote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer de sfeer een beetje licht te houden
Waarom zijn jullie allemaal zo relbereid ineens net nu ik besloten heb mijn leven te beteren?
OMDATquote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo relbereid ineens net nu ik besloten heb mijn leven te beteren?
Ja je bent lief tegenwoordigquote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Zet je dan ook een keer wat in mijn notes?quote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal ik die in je notes zetten?
Vind je niet? Vind je wel dan wel dat Caro omfloerst en vilein, zonder enige aanleiding verzoeken mag doen aan een user om een week op te donderen?quote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hormonen.![]()
Dat APK vrijdag volgens Caro sprak moet hij weten, vind ook niet dat je dan Caro om opheldering moet vragen maar APK.
Als je prive contact hebt met mensen van Fok, dan kan het gewoon niet anders dat daar wel eens stukjes van in de SC komen. Is niet erg als het positief is. Als het negatief is kan ik mij wel voorstellen dat het vervelend is als andere users zich ermee gaan bemoeien. Zou hetzelfde zijn als ik hier een verklaring zou moeten afleggen waarom het uit is met remlof. Soms lopen die dingen gewoon een beetje door elkaar heen, maar denk ik dat het een beetje aan de andere users is, of het gepast is te vragen naar een hoe en wat.
Ik denk dat dat bij Gert en Apk niet gepast is, als een jarenlange vriendschap tuk gaat lijkt mij dat pijnlijk genoeg.
Zo. Klaar alweer.
En, JA, dat was gelogen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, dit is nou precies de reden dat ik geen enkel contact met wie dan ook van jullie heb naast Fok!
dat NMNS opheldering vroeg aan Caro was vast niet met de insteek dat ook te krijgen, dat was helemaal niet zo serieus bedoeld als je het mij vraagt.quote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hormonen.![]()
Dat APK vrijdag volgens Caro sprak moet hij weten, vind ook niet dat je dan Caro om opheldering moet vragen maar APK.
Als je prive contact hebt met mensen van Fok, dan kan het gewoon niet anders dat daar wel eens stukjes van in de SC komen. Is niet erg als het positief is. Als het negatief is kan ik mij wel voorstellen dat het vervelend is als andere users zich ermee gaan bemoeien. Zou hetzelfde zijn als ik hier een verklaring zou moeten afleggen waarom het uit is met remlof. Soms lopen die dingen gewoon een beetje door elkaar heen, maar denk ik dat het een beetje aan de andere users is, of het gepast is te vragen naar een hoe en wat.
Ik denk dat dat bij Gert en Apk niet gepast is, als een jarenlange vriendschap tuk gaat lijkt mij dat pijnlijk genoeg.
Zo. Klaar alweer.
quote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb wel 's met iemand uit de SC gebeld
Ehm, om eerlijk te zijn was het iets van, "jij geeft een steek onder water, ik geef er eentje terug". Uitdelen in incasserenquote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat NMNS opheldering vroeg aan Caro was vast niet met de insteek dat ook te krijgen, dat was helemaal niet zo serieus bedoeld als je het mij vraagt.
Ik iedere dagquote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb wel 's met iemand uit de SC gebeld
En op mij kwam het over alsof de ooit zo scherpe APK met vrij goedkope steekjes Gert uit de tent wil lokken en jammerlijk faalt.quote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat NMNS opheldering vroeg aan Caro was vast niet met de insteek dat ook te krijgen, dat was helemaal niet zo serieus bedoeld als je het mij vraagt.
In deze situatie, om bij Gert en APK te blijven, is het gewoon lastig voor Gert dat APK van alles in de SC gooit en volgens weer vertrekt en Gert met de 'gebakken peren' (lees: nasleep) zit. En het gaat mij er niet om of het gepast is dat je om opheldering vraagt, het gaat mij erom dat het niet gek is dat derden er wat van zeggen als hier iets in de sc wordt geplempt.
quote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En op mij kwam het over alsof de ooit zo scherpe APK met vrij goedkope steekjes Gert uit de tent wil lokken en jammerlijk faalt.
Blaas het niet zo op, APK had blijkbaar even zand in zijn kutje en Gert heeft (?) een paar notes uitgedeeld.
Isch klaar, isch over, isch koeltoer.
En nu posten wat jullie zitten te vreten, verdomme. Daar voor ben ik hier.
shoarma Herr Ianquote:Op zondag 15 november 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En op mij kwam het over alsof de ooit zo scherpe APK met vrij goedkope steekjes Gert uit de tent wil lokken en jammerlijk faalt.
Blaas het niet zo op, APK had blijkbaar even zand in zijn kutje en Gert heeft (?) een paar notes uitgedeeld.
Isch klaar, isch over, isch koeltoer.
En nu posten wat jullie zitten te vreten, verdomme. Daar voor ben ik hier.
Dat vind ik ook en ik vind het dan ook jammer dat er geen admin oid aanwezig was om de opmerkingen van APK uit het topic te halen, want privéshit hoort niet zo in de groep te worden gegooid, tenminste niet van 1 kant. Maar ja het zal wel op het randje zijn van net niet genoeg vrijgeven oid.quote:Op zondag 15 november 2009 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het door elkaar loopt, dan heb je mooi pech. Zodra het hier staat mag iedereen er op in gaan, óók als het vriendjes of vriendinnetjes betreft, dat maakt geen moer uit.
Als mensen dat niet willen, dan zorgen ze maar lekker dat het uit de SC blijft.
jeeeezzzzz wat jongquote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger kwam Sebagger 's nachts bij ons in de DGK SC langs en dan kreeg je 'm met geen tien paarden meer weg. Best fucking hard dat die gast gewoon voor zijn 20e weg is.
Tis idd heel verdrietig en heftig zo jongquote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger kwam Sebagger 's nachts bij ons in de DGK SC langs en dan kreeg je 'm met geen tien paarden meer weg. Best fucking hard dat die gast gewoon voor zijn 20e weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |