quote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
what the fuck, the goat is milked
shit te laatquote:
quote:
I wonder........quote:Op zondag 15 november 2009 17:28 schreef Laysa het volgende:
Een heel nieuw hagelfris topic....dank Pietje
Heel soms kun je maar beter je "knopen" tellenquote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef Coos het volgende:
Ik zie het voor me dat die Annie NMNS vastlegd op bed en dan de deur uitgaat om een maandje later weer eens te gaan kijken hoe het met hem is.![]()
Daarom begin ik niet aan dat soort spelletjes.
Whut wonder je?quote:
Zoveelquote:
Zelfs na 't grondig analyseren van alles tussen de regels, snap ik 't nietquote:
Waarom sta ik niet in jouw ava?quote:Op zondag 15 november 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs na 't grondig analyseren van alles tussen de regels, snap ik 't niet.
Geen flauw idee, NZ heeft 'm gemaakt en hij is nooit meer geupdatequote:Op zondag 15 november 2009 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom sta ik niet in jouw ava?![]()
Is it because I is black?
NZ haat mequote:Op zondag 15 november 2009 17:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, NZ heeft 'm gemaakt en hij is nooit meer geupdate.
Zintuigen ontwikkelen Pietje, het best is de derdequote:Op zondag 15 november 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs na 't grondig analyseren van alles tussen de regels, snap ik 't niet.
Zoiets?quote:Op zondag 15 november 2009 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Awh...doet die shit dan misterieus kijken
Ik sta er ook niet in, maar stond ooit wel in een andere, een papierversnipperaarquote:Op zondag 15 november 2009 17:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, NZ heeft 'm gemaakt en hij is nooit meer geupdate.
Dat weten wij niet vandaar dat us wondertquote:Op zondag 15 november 2009 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Awh...doet die shit dan mysterieus kijken
Misschien moet ik even een nieuwe ava voor 'm paintenquote:Op zondag 15 november 2009 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet in, maar stond ooit wel in een andere, een papierversnipperaar
D gaf daarnet een plaatje maar die shit keek happyquote:Op zondag 15 november 2009 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weten wij niet vandaar dat us wondert
das gewoon een blije shitquote:
Maar deze hoort bij Pietje.quote:Op zondag 15 november 2009 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moet ik even een nieuwe ava voor 'm painten
En ik had uiteraard altijd al zo'n drol willen zienquote:Op zondag 15 november 2009 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de enige drol met ogen die ik kon vinden voor Laysa
Ik denk dat Laysa je eeuwig dankbaar is dat je een drol voor haar hebt gezochtquote:Op zondag 15 november 2009 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de enige drol met ogen die ik kon vinden voor Laysa
Daar hoopte ik al opquote:Op zondag 15 november 2009 17:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik had uiteraard altijd al zo'n drol willen zien
Dat had ik wel voor haar overquote:Op zondag 15 november 2009 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat Laysa je eeuwig dankbaar is dat je een drol voor haar hebt gezocht
quote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Doe eens niet zo gemeen tegen Mr Hankey!![]()
Zo ziet hij er een stuk liever uit.
[ afbeelding ]
Mr. hankeyquote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Doe eens niet zo gemeen tegen Mr Hankey!![]()
Zo ziet hij er een stuk liever uit.
[ afbeelding ]
Jij spreekt Italiaans?quote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
what the fuck, the goat is milked
quote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in deze zin:
[ afbeelding ]
Nog nooit zo snel gepaintquote:Op zondag 15 november 2009 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kruimels tussen zijn tabbladen
Die is leuk!quote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
HiiiDiHoooquote:
[ afbeelding ]
Ik vind Towelie juist ook leuk D Stomme blowende hippiehanddoekquote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind mr. Hankey samen met Towelie de meest kutte characters in South Park.
Echt alles behalve grappig.
Sorry, maar ik krijg echt jeuk van zon opmerking, plaats het dan niet in deze voor iedereen toegankelijke sc, want daar ís deze sc namelijk voor, dat je gewoon op alles kunt reageren. Zonder gezeik over 'bemoei je niet met dingen waar je niks mee te maken hebt', staat het in de SC dan héb ik er mee te maken, lijkt me zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we bemoeien ons niet met dingen waar we niets mee te maken hebben.
Ja saai wellicht, maar het is netter
Jep, in dronken toestand een keer gekeken. Erg leukquote:Op zondag 15 november 2009 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Check.![]()
Jij kent Mr Hankey toch wel Pietje?
vandaar dat het me niks zegtquote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind mr. Hankey samen met Towelie de meest kutte characters in South Park.
Echt alles behalve grappig.
quote:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Liegbeest, je zit gewoon keihard te lachen
Ben blij dat jij het zegtquote:
Hormonen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sorry, maar ik krijg echt jeuk van zon opmerking, plaats het dan niet in deze voor iedereen toegankelijke sc, want daar ís deze sc namelijk voor, dat je gewoon op alles kunt reageren. Zonder gezeik over 'bemoei je niet met dingen waar je niks mee te maken hebt', staat het in de SC dan héb ik er mee te maken, lijkt me zo klaar als een klontje.
Zo. Klaar alweer.
Ik was onschuldig.quote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
Zou hetzelfde zijn als ik hier een verklaring zou moeten afleggen waarom het uit is met remlof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |