Ja maar dat lees ik niet meerquote:Op zondag 15 november 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld spelenquote:Op zondag 15 november 2009 19:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nogmaals: OMGWTFBBQ.
Echt, je ziet spoken. Had ik een dag moeten zeggen? Of een week je haard niet aan mogen doen?
Was dat beter geweest? Treurwilg.
Je vroeg zelf om een aanbod als ik me niet vergis. Of had ik je over de knie moeten leggen
Aww wat ben je ook een ontzettende huilie. Ik haal het voor de tweede keer aan omdat je godverdee om een aanbod vroeg.quote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld spelen![]()
Je begon hier al over een weekje niet fokken, voordat ik om een aanbod vroeg. Je kwam er mee binnen.
Ik vertrouw jouw onschuldig voorkomen niet, je had van alles kunnen verzinnen, maar je kwam met dit.
Je man staat al een uur te toeteren voor de deur, maar nmns is blijkbaar belangrijkerquote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aww wat ben je ook een ontzettende huilie. Ik haal het voor de tweede keer aan omdat je godverdee om een aanbod vroeg.
Ja, ik speel de vermoorde onschuld. Eigenlijk ben ik een vilein mens, een kwaadaardig gezwel in de SC.
De aanstichter van alle rellen, de as van het kwaad. De rotte appel in de mand.
Flikker toch op man
Godver KUT !!!!quote:Op zondag 15 november 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen heeft z'n ontzettend belangrijke zegje kunnen doen, maar 't is nu ongeveer wel klaar. Het wordt een zondagavond in peace.
Groepsknuffel? Mooi
Over 4 jaar zijn ze getrouwd, ik zeg het je.quote:Op zondag 15 november 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je man staat al een uur te toeteren voor de deur, maar nmns is blijkbaal belangrijker
Ik had die L ge_editquote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over 4 jaar zijn ze getrouwd, ik zeg het je.![]()
Héé Tom jullie hebben toch ook de films gekeken uh ParanormalActivity en 500 days of summerquote:
Ja ik eet chineesquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
Tis ook gewoon door Pietjes zn Code TT....dat nodigd gewoon uit tot een stevig potje uitpraten
Die eerste vind ik wel tof. 2e ff zoekenquote:Op zondag 15 november 2009 20:05 schreef Soury het volgende:
Héé Tom jullie hebben toch ook de films gekeken uh ParanormalActivity en 500 days of summer
Wat een kutfilms zeg gehoopt op een goeie versie (maanden) en wat een ruk zooi zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |