Psies! Schoften!quote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Die moest zorgen dat die koe op afstand bleef
quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
http://www.adhdenik.nl/index.php?sub=diagnosebehandeling&pag=screeningslijst
Volgens deze test is er een vermoeden dat u ADHD heeft, en wel het gecombineerde subtype.
NONSENS!
Nogmaals: psies! Schoften!quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij valt ook alleen maar over dat woordje "vermoeden"
quote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens deze test is er een vermoeden dat u ADHD heeft, en wel het gecombineerde subtype.
Verrassend
Ow, er komt nog een 3e deel ook, Cow Wars III, Revenge of the Bullquote:Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was een grote inspiratie bron voor mijn Trilogie, ja.
Cow Wars IIIquote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, er komt nog een 3e deel ook, Cow Wars III, Revenge of the Bull
Z'n laarzen zijn gejatquote:Op maandag 16 november 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uploaden is gelukt![]()
Ian, z'n zusje en de koe![]()
+ zusquote:Op maandag 16 november 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uploaden is gelukt![]()
Ian, z'n zusje en de koe![]()
Beschuit met muisjesquote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef hondjes het volgende:
Tijdens de boerenkool belt dochter, dat ze 12 keer heeft overgegeven..
En nu heb ik het gevoel dat de rookworst er zo uitkomt....![]()
En ik wil wel eerst nog de film met de koe zien..
quote:Volgens deze test is er een vermoeden dat u enige aanleg voor overgewicht heeft, en wel het onoplettende snackbartype.
De oscar hou je wel zelf?quote:Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
De opbrengsten van mijn Documentaire gaan overigens naar het Wereld Natuur Fonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |