Wie ziet het verschil?quote:
dus je bent niet jarigquote:
ik kan niet wachten....zal dr al een werktitel zijn? ik, Ian the Cowhunter en de doldwazeloeigevaarlijketotdehoevenbewapende....Koequote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dus je bent niet jarigGeeft niks, we hebben zo meteen toch film, ..... Ian heb een spannende, spectaculaire repo gemaakt .......... met een hondsdolle koe geloof ik
Ian, de moviequote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dus je bent niet jarigGeeft niks, we hebben zo meteen toch film, ..... Ian heb een spannende, spectaculaire repo gemaakt .......... met een hondsdolle koe geloof ik
Dat wijst op een heel ander soort natuurfilmpjequote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian, de movie![]()
![]()
Koe Clara en de Duitsert in Tirol
Dat kon ik je ook wel vertellen, wat is je postcount ?quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
http://www.adhdenik.nl/index.php?sub=diagnosebehandeling&pag=screeningslijst
Volgens deze test is er een vermoeden dat u ADHD heeft, en wel het gecombineerde subtype.
NONSENS!
Het lijkt mij eigenlijk nog maar een klein onderdeel van je compleet ziektebeeldquote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
Volgens deze test is er een vermoeden dat u ADHD heeft, en wel het gecombineerde subtype.
NONSENS!
Een echte Bollywood film ?quote:
Wedden dattie z'n zusje weer nodig heeft?quote:Op maandag 16 november 2009 17:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Met zo'n titel kan het alleen maar meevallen
Volgens deze test is er geen directe aanleiding aan te nemen dat u ADHD heeft.quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
NONSENS!
Hij valt ook alleen maar over dat woordje "vermoeden"quote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk nog maar een klein onderdeel van je compleet ziektebeeld
quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij valt ook alleen maar over dat woordje "vermoeden"
Dus dat de ambulance komt, staat er niet op?quote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat het ongeveer 14 seconden beeld is.
Die moest zorgen dat die koe op afstand bleefquote:Op maandag 16 november 2009 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wedden dattie z'n zusje weer nodig heeft?
Dierenambulance.quote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus dat de ambulance komt, staat er niet op?
Whehe, en hij op afstand, in de sprinthouding en met bolle ogen van angst, die Duitse koe maar uitschelden, Ian de dapperequote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Die moest zorgen dat die koe op afstand bleef
Upload anders gewoon het bestand naar http://www.megaupload.com/ ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht maar tot jullie mijn helden epos zien!
Dan piepen jullie wel anders!![]()
Het is dat ik even ruzie heb met Youtube die de kwaliteit zo verneukt dat ik mezelf niet meer zie anders hadden jullie allemaal aan mijn voeten gelegen nu!
Probeer het nu bij tinypicquote:Op maandag 16 november 2009 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Upload anders gewoon het bestand naar fileupload.com ofzo
Psies! Schoften!quote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Die moest zorgen dat die koe op afstand bleef
quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Kuttest!
NONSENS!
Nogmaals: psies! Schoften!quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij valt ook alleen maar over dat woordje "vermoeden"
quote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verrassend
Ow, er komt nog een 3e deel ook, Cow Wars III, Revenge of the Bullquote:Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was een grote inspiratie bron voor mijn Trilogie, ja.
Cow Wars IIIquote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, er komt nog een 3e deel ook, Cow Wars III, Revenge of the Bull
Z'n laarzen zijn gejatquote:Op maandag 16 november 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uploaden is gelukt![]()
Ian, z'n zusje en de koe![]()
+ zusquote:Op maandag 16 november 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uploaden is gelukt![]()
Ian, z'n zusje en de koe![]()
Beschuit met muisjesquote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef hondjes het volgende:
Tijdens de boerenkool belt dochter, dat ze 12 keer heeft overgegeven..
En nu heb ik het gevoel dat de rookworst er zo uitkomt....![]()
En ik wil wel eerst nog de film met de koe zien..
quote:Volgens deze test is er een vermoeden dat u enige aanleg voor overgewicht heeft, en wel het onoplettende snackbartype.
De oscar hou je wel zelf?quote:Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
De opbrengsten van mijn Documentaire gaan overigens naar het Wereld Natuur Fonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |