Daar heb je handige rekken voorquote:Op maandag 16 november 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Valt er opeens een server om waardoor ik niet verder kan.
Die kunnen ook omvallen en zo niet dan valt het gebouw gewoon om.quote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb je handige rekken voor![]()
[ afbeelding ]
En anders is er wel een lullo die een verkeerd kabeltje eruit trektquote:Op maandag 16 november 2009 14:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kunnen ook omvallen en zo niet dan valt het gebouw gewoon om.
Het kan.
Ik wil een wireless-n router hebben, het is dat er andere dingen hoger op de prio lijst staan.quote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders is er wel een lullo die een verkeerd kabeltje eruit trekt
btw, mijn server is nu draadloos. fingers crossed![]()
Wat leuk, was dat voor die juf die altijd verhaaltjes over een heksje vertelde?quote:Op maandag 16 november 2009 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
snorry.
Oh! ik heb zulke mooie foto's gemaakt vanmorgen.ik ben helemaal blij met mijn nieuwe toestel.
![]()
Op school vierden ze het 25 jarig jubileum van de juf. allemaal als heks verkleedde kinderen. écht leuk.
Nee geen single.quote:Op maandag 16 november 2009 08:21 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen!
Haha, Lies, dat dacht ik niet meteen, ben je single dan?
Jups. En nog doet hè, die verhalen. En dat is voor alle kinderen die van school gaan een van de mooiste herinneringen. Echt bijzonder.quote:Op maandag 16 november 2009 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk, was dat voor die juf die altijd verhaaltjes over een heksje vertelde?![]()
En je hebt het weekend weer overleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |