Idemquote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook niet, want dan ben ik vrij. Maar verder kan die hele feestmaand me gestolen worden. Had er niks mee, heb er niks mee en zal er waarschijnlijk ook nooit iets mee krijgen.
Ik dacht meer aan een romantische foto, heb vandaag al gepaintquote:Op maandag 16 november 2009 12:04 schreef Leandra het volgende:
Dan heb je straks iig een reden voor wederom een kekke paint
Nee, dat was "maak eens een geluidje"quote:Op zondag 15 november 2009 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
*piep* terug, is dit communicatie 2.0?
Daar heb je handige rekken voorquote:Op maandag 16 november 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Valt er opeens een server om waardoor ik niet verder kan.
Die kunnen ook omvallen en zo niet dan valt het gebouw gewoon om.quote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb je handige rekken voor![]()
[ afbeelding ]
En anders is er wel een lullo die een verkeerd kabeltje eruit trektquote:Op maandag 16 november 2009 14:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kunnen ook omvallen en zo niet dan valt het gebouw gewoon om.
Het kan.
Ik wil een wireless-n router hebben, het is dat er andere dingen hoger op de prio lijst staan.quote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders is er wel een lullo die een verkeerd kabeltje eruit trekt
btw, mijn server is nu draadloos. fingers crossed![]()
Wat leuk, was dat voor die juf die altijd verhaaltjes over een heksje vertelde?quote:Op maandag 16 november 2009 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
snorry.
Oh! ik heb zulke mooie foto's gemaakt vanmorgen.ik ben helemaal blij met mijn nieuwe toestel.
![]()
Op school vierden ze het 25 jarig jubileum van de juf. allemaal als heks verkleedde kinderen. écht leuk.
Nee geen single.quote:Op maandag 16 november 2009 08:21 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen!
Haha, Lies, dat dacht ik niet meteen, ben je single dan?
Jups. En nog doet hè, die verhalen. En dat is voor alle kinderen die van school gaan een van de mooiste herinneringen. Echt bijzonder.quote:Op maandag 16 november 2009 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk, was dat voor die juf die altijd verhaaltjes over een heksje vertelde?![]()
En je hebt het weekend weer overleefd.
nee hoorquote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie hebben allemaal 40 vrije dagen?
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb er 25 p jaar, als je er dan 2 / 3 weken in de zomer neemt gaat 't heul hard.quote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Middag![]()
Piet, ik heb helemaal geen vrij
Nee, maar 26.quote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij maar één ouwelullendag?quote:
Geen!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jups. En nog doet hè, die verhalen. En dat is voor alle kinderen die van school gaan een van de mooiste herinneringen. Echt bijzonder.
Ja, ik moet gewoon wennen aan het idee niets te moeten. al is dat relatief want vanavond tienminuten gesprekken en morgen de eerste oudercontactavond voor het uitzoeken van een middelbare school.Weird man! kreeg gewoon een uitnodiging van mijn eigen middelbare school. Dat kán niet voor mijn kind zijn, ik was er immers gister nog zelf.
Maar dan vergooi je er nu een stuk of 8 aan een periode die je kut vindt.quote:
Vakantie is nooit kut en Kerst kan je buiten de deur houden.quote:Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dan vergooi je er nu een stuk of 8 aan een periode die je kut vindt.
Nah, gaat niet gebeuren, het is voor ons nu een beetje uit de richting, en slecht bereikbaar met openbaar vervoer in nood en bij slecht weer. Maar raar is het wel. Want er zijn nog héél veel leraren van toen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daardoor had ik het ook onthouden, vond dat zo mooi dat al die kinderen dat als mooiste herinnering hadden.
Ja dat lijkt mij ook stom, maar wel leuk dat hij dan naar dezelfde school gaat als jij, misschien zijn er nog wel wat leraren over van toen
Mocht ik ooit onverwachts tóch nog kinderen krijgen, lijkt het mij helemaal ook niet zo gunstig voor ze als ze dezelfde leraren krijgen als ik.quote:Op maandag 16 november 2009 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, gaat niet gebeuren, het is voor ons nu een beetje uit de richting, en slecht bereikbaar met openbaar vervoer in nood en bij slecht weer. Maar raar is het wel. Want er zijn nog héél veel leraren van toen.
Die heb ik bij mijn laptop gekocht, ik moest natuurlijk wel zijn volledige snelheid gebruikenquote:Op maandag 16 november 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil een wireless-n router hebben, het is dat er andere dingen hoger op de prio lijst staan.
quote:Op maandag 16 november 2009 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heb ik bij mijn laptop gekocht, ik moest natuurlijk wel zijn volledige snelheid gebruiken![]()
Ik zit nu op zolder met mijn laptop en ben nu aan het instellen dat schreenshots direct naar mijn server gaan bij het indrukken van PrtSC toets
test !!
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Waarom krijg je hem er niet op?quote:Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Als we toch techniek aan het uittesten zijn, ik heb een schokkende repo over mijn Koe gemaakt, maar ik krijg 'm niet geupload![]()
Iemand ideeën?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |