Vertel me alsjeblieft dat jij wel Pietje heetquote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof Marrije en Leandra jullie echt namen zijn. Jullie heten gewoon Beppie en Annette
.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt Liesje wel![]()
Wat gaat er over een paar uurtjes gebeuren?
Wat ga je voor iets ingewikkelds koken dat je al om acht uur 's ochtends aan het voorbereiden slaat?quote:Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Vanmorgen om 8 uur begonnen met schoonmaken en t eten voorbereiden, nu tied veur een bakkie leut.
Nu al met het eten bezig?quote:Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Vanmorgen om 8 uur begonnen met schoonmaken en t eten voorbereiden, nu tied veur een bakkie leut.
Oh, gelukkigquote:
Je moest eens weten.... m'n echte naam was trouwens ruim 2 jaar geleden nog wel vrij, dus die heb ik toen maar als kloon aangemaakt.quote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof Marrije en Leandra jullie echt namen zijn. Jullie heten gewoon Beppie en Annette
.
Sorryquote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef Deisyy het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat jij wel Pietje heet
Ik weet, ik weet, hoe Pietje IRL heet.quote:
Ja, tof he.quote:
Ding ik hiermee trouwens mee naar de dichtprijs?quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
Ik weet, ik weet, hoe Pietje IRL heet.
Je gaat naar Muse!quote:
Ik ook! Ik ook!quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij eten vaak om 12 uur al warm....Kalfsvlees moet sudderen ...met bloemkool en aardappels, simpel maar lekker.Savonds een broodje ,weet jij hoe makkelijk?quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu al met het eten bezig?
Wat eten we vandaag?(ik lijk d. wel)
Ik zal niemand vertellen dat je in 't echt ook graag met Cc aangesproken dient te wordenquote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik serieus zo'n hekel aan.quote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zal niemand vertellen dat je in 't echt ook graag met Cc aangesproken dient te worden.
Wrong topic. Zhe fail is with ya, my dear.quote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ding ik hiermee trouwens mee naar de dichtprijs?
Weet ik.quote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus zo'n hekel aan.
Dank je! Hoorde van Peter dat als ik Coldplay al goed vond, ik Muse helemaal geweldig zou vindenquote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat naar Muse!![]()
Wat Cc zegt, geweldig podium! Veel plezier.
Ik weet inderdaad hoe makkelijk het is. Ik liep met mijn kinderen altijd de mini-4-daagse en dan at ik ook altijd tussen de middag warm, dat was makkelijk en warm eten smaakte me prima tussen de middagquote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wij eten vaak om 12 uur al warm....Kalfsvlees moet sudderen ...met bloemkool en aardappels, simpel maar lekker.Savonds een broodje ,weet jij hoe makkelijk?Kan om de week , ivm werk.
Als ik dit hoor krijg ik spijt dat ik niet naar Muse ben geweestquote:Op maandag 16 november 2009 10:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je! Hoorde van Peter dat als ik Coldplay al goed vond, ik Muse helemaal geweldig zou vinden![]()
En hij was nieteens fan, kan je nagaan. En ik vond Coldplay al geweldig
Heb jij nog van die vlinders meegenomen trouwens? Mn zusje en ik wel, wilde ze ze even gladstrijken op de laagste stand, nu zitten ze vast aan dr bout. Heeft ze lang plezier van![]()
Ik weet t niet meer, das ook erg. Ik ben nog wel zo goed in namen, roep ik altijd...quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
[..]
Je moest eens weten.... m'n echte naam was trouwens ruim 2 jaar geleden nog wel vrij, dus die heb ik toen maar als kloon aangemaakt.
Maar je begrijpt dat als hij toen nog vrij was, dat hij waarschijnlijk minimaal net zo apart is als Leandra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |