Voor jou een hele dikke lieve knuffel deze ochtend.quote:Op maandag 16 november 2009 04:33 schreef remlof het volgende:
Niet klikken als je geen herrie wil horen: Voordat ik ga slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 16-11-2009 08:00:31 ]
Vervelend is dat. Heb je liggen malen of kreeg je gewoon de slaap niet te pakken?quote:Op maandag 16 november 2009 09:22 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht tot 3 uur wakker gelegen, dan is het heel vroeg als de wekker om half 7 afgaat
Ik voel je, hier van 't zelfde laken een pakquote:Op maandag 16 november 2009 09:22 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht tot 3 uur wakker gelegen, dan is het heel vroeg als de wekker om half 7 afgaat
10 voor 8quote:Op maandag 16 november 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vervelend is dat. Heb je liggen malen of kreeg je gewoon de slaap niet te pakken?
Ik was gisteravond doodop, lag al om 11 uur te slapen, geloof ik. En dan nog moeite hebben met een wekker om 10 voor 8.
eeuhhh, je laat een nieuw dak op je auto zetten? Gewoon omdat 't kan?quote:
Heb jij jezelf vanmorgen ook voorgenomen vanavond bijtijds naar bed te gaan?quote:Op maandag 16 november 2009 09:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voel je, hier van 't zelfde laken een pak
Zo! Jij bent dus lekker uitgeslapen.quote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Dat is weinig, heb 11 uur geslapen,,,Dees, was eerst op de bank in slaap gevallen,en toen verder
in mijn bed...tot negen uur..
Ga nu eerst de garage bellen of mijn auto klaar is,,mijn nieuwe dak erop zit..
Neun Pietje..quote:Op maandag 16 november 2009 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
eeuhhh, je laat een nieuw dak op je auto zetten? Gewoon omdat 't kan?
Oh gemistquote:Op maandag 16 november 2009 09:41 schreef hondjes het volgende:
Neun Pietje..
Dat dak hadden ze toch open gesneden, die rot jochies..
Dus de verzekering betaald, alhoewel die rotjochies eigenlijk de rekening moeten krijgen,,,maar wie zijn het...
Ik weet zeker dat ik vanavond na het eten en bij de kachel in slaap tief om vervolgens rond een uur of negen wakker te worden om wederom niet in slaap te kunnen vallen.quote:Op maandag 16 november 2009 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij jezelf vanmorgen ook voorgenomen vanavond bijtijds naar bed te gaan?
Dat houdt mij dan op de been en vaak doe ik het dan toch niet.
Op die manier kom je natuurjik in een vicieuze cirkel terecht en zit je morgenochtend weer te klagenquote:Op maandag 16 november 2009 09:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik vanavond na het eten en bij de kachel in slaap tief om vervolgens rond een uur of negen wakker te worden om wederom niet in slaap te kunnen vallen.
Ik zou zeggen een kloonquote:Op maandag 16 november 2009 10:02 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Mag ik hier ook met m'n eigen naam posten of moet ik een kloon gebruiken??
Je lijkt Liesje welquote:Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef CarOnline het volgende:
Als een roosje![]()
Mogge![]()
Net even boodschappies gedaan voor in de auto, nog een paar uurtjes!![]()
Kan ik mooi even puinruimen en strijken met mn nieuwe bout![]()
Zat van de week ineens in het donker![]()
Boel smilies he
Vertel me alsjeblieft dat jij wel Pietje heetquote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof Marrije en Leandra jullie echt namen zijn. Jullie heten gewoon Beppie en Annette
.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt Liesje wel![]()
Wat gaat er over een paar uurtjes gebeuren?
Wat ga je voor iets ingewikkelds koken dat je al om acht uur 's ochtends aan het voorbereiden slaat?quote:Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Vanmorgen om 8 uur begonnen met schoonmaken en t eten voorbereiden, nu tied veur een bakkie leut.
Nu al met het eten bezig?quote:Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef Anniebab het volgende:
Vanmorgen om 8 uur begonnen met schoonmaken en t eten voorbereiden, nu tied veur een bakkie leut.
Oh, gelukkigquote:
Je moest eens weten.... m'n echte naam was trouwens ruim 2 jaar geleden nog wel vrij, dus die heb ik toen maar als kloon aangemaakt.quote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof Marrije en Leandra jullie echt namen zijn. Jullie heten gewoon Beppie en Annette
.
Sorryquote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef Deisyy het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat jij wel Pietje heet
Ik weet, ik weet, hoe Pietje IRL heet.quote:
Ja, tof he.quote:
Ding ik hiermee trouwens mee naar de dichtprijs?quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
Ik weet, ik weet, hoe Pietje IRL heet.
Je gaat naar Muse!quote:
Ik ook! Ik ook!quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij eten vaak om 12 uur al warm....Kalfsvlees moet sudderen ...met bloemkool en aardappels, simpel maar lekker.Savonds een broodje ,weet jij hoe makkelijk?quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu al met het eten bezig?
Wat eten we vandaag?(ik lijk d. wel)
Ik zal niemand vertellen dat je in 't echt ook graag met Cc aangesproken dient te wordenquote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik serieus zo'n hekel aan.quote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zal niemand vertellen dat je in 't echt ook graag met Cc aangesproken dient te worden.
Wrong topic. Zhe fail is with ya, my dear.quote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ding ik hiermee trouwens mee naar de dichtprijs?
Weet ik.quote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus zo'n hekel aan.
Dank je! Hoorde van Peter dat als ik Coldplay al goed vond, ik Muse helemaal geweldig zou vindenquote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat naar Muse!![]()
Wat Cc zegt, geweldig podium! Veel plezier.
Ik weet inderdaad hoe makkelijk het is. Ik liep met mijn kinderen altijd de mini-4-daagse en dan at ik ook altijd tussen de middag warm, dat was makkelijk en warm eten smaakte me prima tussen de middagquote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wij eten vaak om 12 uur al warm....Kalfsvlees moet sudderen ...met bloemkool en aardappels, simpel maar lekker.Savonds een broodje ,weet jij hoe makkelijk?Kan om de week , ivm werk.
Als ik dit hoor krijg ik spijt dat ik niet naar Muse ben geweestquote:Op maandag 16 november 2009 10:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je! Hoorde van Peter dat als ik Coldplay al goed vond, ik Muse helemaal geweldig zou vinden![]()
En hij was nieteens fan, kan je nagaan. En ik vond Coldplay al geweldig
Heb jij nog van die vlinders meegenomen trouwens? Mn zusje en ik wel, wilde ze ze even gladstrijken op de laagste stand, nu zitten ze vast aan dr bout. Heeft ze lang plezier van![]()
Ik weet t niet meer, das ook erg. Ik ben nog wel zo goed in namen, roep ik altijd...quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
[..]
Je moest eens weten.... m'n echte naam was trouwens ruim 2 jaar geleden nog wel vrij, dus die heb ik toen maar als kloon aangemaakt.
Maar je begrijpt dat als hij toen nog vrij was, dat hij waarschijnlijk minimaal net zo apart is als Leandra
Kan nog, staan vanavond in Keulen.quote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit hoor krijg ik spijt dat ik niet naar Muse ben geweest![]()
Ik heb geen vlinders meegenomen. Gewoon helemaal niet aan gedacht![]()
Maar het heeft jouw zus niet echt veel plezier gebracht, vlinders gesmolten en strijkbout aangekoekt.
Ik heb hier al wel eens bijna per ongeluk jouw echte naam getikt. Als wij t wel eens over jou hebben gebuiken we afwisselend Cc en je eigen naam, das ook wel raar eigenlijk...quote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus zo'n hekel aan.
Volgens mij heb ik het daar gewoon op "Leandra" gehouden....quote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik weet t niet meer, das ook erg. Ik ben nog wel zo goed in namen, roep ik altijd...
Ik heb inderdaad van niemand anders gehoord dan 'Leandra was er net, jammer dat je haar gemist hebt!'quote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heb ik het daar gewoon op "Leandra" gehouden....
Gewoon omdat dat makkelijker was.
Thanks.quote:
Gelukkig stond Amigo er niet, stel je voor zegquote:Op maandag 16 november 2009 10:54 schreef Gert het volgende:
Wat een ronkend en opgeklopt sensatiegedoe zeg. Ze zijn in de stal geweest.
dat heb ik ook nooit gezegd?quote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig stond Amigo er niet, stel je voor zeg.
Ook daar horen ze natuurlijk niet te komen.quote:Op maandag 16 november 2009 10:54 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
[..]
Thanks.
Wat een ronkend en opgeklopt sensatiegedoe zeg. Ze zijn in de stal geweest.
Ja duh, tuurlijk, alsof er ook vervelend dingen over jou te bepraten zijnquote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad van niemand anders gehoord dan 'Leandra was er net, jammer dat je haar gemist hebt!'
Enne Juud: alleen leuke dingen over mij, mag ik hopen.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:51 schreef Dementor het volgende:
Oh en van mij mogen ze direct de kalender afscheuren tot en met 25 december, wat is dit een loze periode zeg.
Niet? Ian, werk je archief eens bijquote:
ik heb ook nooit gezegd dat het niet zo is volgens mijquote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Heet jij geen Marrije??
Wat een dag![]()
Hoe? Waar?quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoi, wat is de tettenscore van afgelopen weekend?
I'm on itquote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet? Ian, werk je archief eens bij!
De laatste twee weken kunnen mij niet lang genoeg durenquote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh! de decembermaand mag wel lekker lang duren alleen de aanloop er naar toe is zo boring.
Mij ook niet, want dan ben ik vrij. Maar verder kan die hele feestmaand me gestolen worden. Had er niks mee, heb er niks mee en zal er waarschijnlijk ook nooit iets mee krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De laatste twee weken kunnen mij niet lang genoeg duren
Idemquote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook niet, want dan ben ik vrij. Maar verder kan die hele feestmaand me gestolen worden. Had er niks mee, heb er niks mee en zal er waarschijnlijk ook nooit iets mee krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |