omdat een topic 301 posts heeft en dan sluit. Denk om te voorkomen dat ze te lang en te onoverzichtelijk wordenquote:Op zondag 15 november 2009 15:12 schreef Avey het volgende:
Oh ja, ding gaat automatisch op slot
Waarom eigenlijk?
Er is een max. posting count voor elk topicquote:Op zondag 15 november 2009 15:12 schreef Avey het volgende:
Oh ja, ding gaat automatisch op slot
Waarom eigenlijk?
Inderdaadquote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Vanyel het volgende:
Leuk plaatje trouwens.
Nee, daar heb ik al iemand voor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neuken?
owh wacht dit is niet singles reeks
wauw @ Allison Stokkequote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
dit wil ik jullie niet onthouden
Lekker sportsters
Inderdaad zeg...quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Lezzer, weet je nog dat Sebasser hier in den beginne ook nog af en toe postte?
Sebasser is overleden
dikke knufquote:Op maandag 16 november 2009 15:25 schreef Logician het volgende:
Oh stom i-net valt er om de 5min uit, iedereen is aan de griep en mijn beltegoed is op
Positief nieuws: Mentaal eindelijk wel ff lekker in mijn vel
Dank jequote:
quote:Op maandag 16 november 2009 16:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Dank je
Na zo'n slecht begin van de dag toch nog goed nieuws, tentamen weer gehaald
I knowquote:Op maandag 16 november 2009 08:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
voor de 2 heren hier
[ afbeelding ]
hij is inderdaad echt homo en speelt een super vrouwen versierder in how i met your mother (btw ja dit is dougie houser)
De aflevering met zijn gaye (zwarte) broer was ook wel vetquote:
How I met your motherquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:58 schreef lezzer het volgende:
Veels te laat op mijn werkdag!
Maar, dat wist ik van tevoren dat ik uit zou slapen
Welk ritme wil je dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef Seven. het volgende:
Zo. Heeft iemand de perfecte tip om mijn ritme weer op orde te krijgen?
De laatste 2 jaar kan ik niet slapen voor 2 uur, momenteel is dat zelfs 5 uur. Ik wil kunnen slapen om 12 uur en opstaan tegen 8 uur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Welk ritme wil je dan?
En wat is het nu?
Werk en school maar is allemaal vrij onregelmatig om eerlijk te zijn. Ik moet buiten dat een reden hebben om op te staan. Ik heb zelfs al een hond overwogen maar mag hier geen huisdieren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef lezzer het volgende:
heb je werk/school/iets anders overdag?
Ja dat dus. Computeren houdt je hersens wakker. Het helpt daarom ook om gewoon eens een boek te pakken en op bed te liggen lezen. En gewoon een week lang jezelf verplichten dat op een bepaalde tijd te doen en op een bepaalde tijd op te staan. Op een gegeven moment verandert je ritme dan hoor. Is net als bij jet lag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:18 schreef Seven. het volgende:
Eigenlijk moet ik er een gewoonte van maken om die laptop tegen middernacht opzij te zetten.
Mijn matras is OK, gelukkig. Thanks voor de tips. Zal binnenkort een goede week prikken om het eens toe te passen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef lezzer het volgende:
Probeer eens:
-géén slaapmiddelen of pepmiddelen
Dwz, geen koffie en thee na 20.00u en geen middel X om in slaap te vallen.
-géén computer aan na 22.00u (als je om 0.00u wilt slapen).
-zet de wekker stug op 8.00u en sta dan ook op. Of je nou weg moet of niet.
-ga om 23.30u in bed liggen en blijf daar tenzij je moet plassen of er brand is o.i.d. Of je nou weg moet de volgende dag of niet.
-ga onder de douche voor het slapen gaan
-sport 's avonds (ik sliep als een roos)
-heb goeie sex voor het slapen (alleen of met z'n 2/3/4/whatever).
-vermijd stress
Als dat niet werkt zou ik eens op zoek gaan naar meditatie oefeningen om in slaap te vallen.
Denk ook eens aan de kwaliteit van je matras.
ik ben het geen van beide...wat dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:08 schreef wonderer het volgende:
Het is genetisch bepaald of je een avond- of ochtendmens bent. Dus genetische manipulatie is ook een optie
Het wel of je moet gaan lijnen of stoppen met rokenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef Seven. het volgende:
Maar niet deze week want [..lading excuses..]
Dan heb je mazzel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben het geen van beide...wat dan?
Heh ik heb eigenlijk hetzelfde. Ik kan prima doen met 5/6 uurtjes slaap, als ik in het weekend maar wat inhaal. Dan lig ik regelmatig op zaterdag tot 1 uur 'smiddags op m'n nestquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar kan ik niet slapen voor 2 uur, momenteel is dat zelfs 5 uur. Ik wil kunnen slapen om 12 uur en opstaan tegen 8 uur.
Word je daar moe van dan? Lijnen heeft trouwens bij mij geen zin meer, als ik af wil vallen dan zal ik dat moeten doen door meer te bewegen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het wel of je moet gaan lijnen of stoppen met roken
of ik nou goed slaap of niet, lang of kort ik ben altijd moe. Maar dat zal waarschijnlijk ook te maken met het feit dat ik psychologisch niet geheel in orde benquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef Alicey het volgende:
Over slapen - Zijn er hier meer mensen die wel goed slapen in de zin van (min of meer) voldoende uren en ook diep genoeg, maar toch nog keimoe zijn 's ochtends? Da's waar ik zelf last van heb, ik kan ook 's ochtends amper mijn bed uit komen..
Dat terwijl ik door een hoop nachtelijke activiteit van mijn huisdieren enheen slaap. Hoewel ik weer wel regelmatig in mijn slaap allerlei dingen zit te vertellen.. Maar ook daar weet ik 's ochtends niets van.
Ik zit met een soortgelijk dilemma, alleen heb ik geen zin om te koken. Ik heb echter ook geen zin om me weer aan te kleden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef Seven. het volgende:
Oeh, wat ga ik trouwens eens koken? Ik heb niet echt honger maar wel zin om te koken.
Normaal gesproken heb ik dat ook, maar in de herfst/winter wil dat op een of andere manier nooit echt zo.. Het lijkt soms alsof ik het liefst een winterslaap zou doen..quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:36 schreef Seven. het volgende:
Beetje gek Alicey. Ik heb daar dan weer geen last van, als ik 8 uurtjes slaap, dan voel ik me zeer uitgerust en fit de volgende dag.
Antibiotica kan ook invloed hebben op je slaap. Hopelijk ben je er snel van af!quote:Verder heb ik nu een tiendaagse zware antibioticakuur wegens nog steeds hoesten. Hopelijk ben ik er snel vanaf!
Bij mij helpt dat meer bewegen ook niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Word je daar moe van dan? Lijnen heeft trouwens bij mij geen zin meer, als ik af wil vallen dan zal ik dat moeten doen door meer te bewegen.
www.justeat.nlquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit met een soortgelijk dilemma, alleen heb ik geen zin om te koken. Ik heb echter ook geen zin om me weer aan te kleden.
in het nieuwe jaar ga ik south beach proberenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij helpt dat meer bewegen ook niet.Aan de andere kant heb ik nooit serieus geprobeerd te lijnen. Althans, nooit langer dan voor een week ofzo.
Ik ga weer een fiets kopen in het komende voorjaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
in het nieuwe jaar ga ik south beach proberen
Wat is te lang?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
Ik word moe wakker als ik te lang slaap...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in het nieuwe jaar ga ik south beach proberen
9+ uur. Maar het punt is dus, als ik moe wakker word, wil ik nog langer slapen, dus dat helpt niet echtquote:
Maar als je dat doet, moet je er nog steeds voor zorgen dat je niet teveel eet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet "gewoon" zorgen dat je eetpatroon zo verandert, dat je elke dag genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt en niet te veel (=geen) lege calorieen zoals geraffineerde suiker of dierlijk vet.
Hmm, da's wel gek.. Nouja, als ik moe wakker word wil ik ook langer slapen, maar dat kan meestal toch niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef wonderer het volgende:
9+ uur. Maar het punt is dus, als ik moe wakker word, wil ik nog langer slapen, dus dat helpt niet echt
Ik kijk dan meestal wat we nog in huis hebben en gooi daar wat van bij elkaar... alles om niet naar de supermarkt te hoevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die luxe heb ik ook regelmatig, maar vanavond ben ik op me eigen..
Als je echt gezond spul eet, is het nog best moeilijk om (veel) te veel te eten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als je dat doet, moet je er nog steeds voor zorgen dat je niet teveel eet.
Nouja, wat is (veel) te veel? We eten best redelijk veel en drinken er ook graag een paar glazen wijn bij. Wel redelijk gezond denk ik, vaak veel groenten en het meeste op natuurlijke basis. Ik val er echter niet van af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
Als je echt gezond spul eet, is het nog best moeilijk om (veel) te veel te eten.
Dat is dus ook mijn plan voor vanavond.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kijk dan meestal wat we nog in huis hebben en gooi daar wat van bij elkaar... alles om niet naar de supermarkt te hoeven
Ja, en nog een boel ook vrees ik..quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef wonderer het volgende:
Wijn zijn ook loze calorieen (alcohol=koolhydraat en je lichaam kan er weinig mee)![]()
Bij brood merk ik dat wel heel erg, bij rijst en pasta echter een heel stuk minder.. Qua lunch ben ik echter een flinke tijd geleden sowieso al flink gaan minderen. Dat heeft ook best geholpen, want van middagdipjes geen last meer. Voor mijn gewicht heeft het echter niets gedaan.quote:Als je volkorenpasta en -brood neemt en bruine of zilvervlies rijst, dan ben je ook sneller verzadigd en heb je minder snel honger.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn plan voor vanavond.
Rijst, wat groenten, wat vis, wat pinda's, wat kruiden.. Zou het op zich wel moeten doen.![]()
Nu nog zin maken om naar de keuken te gaan.
south beach is eerste 2 wkn compleet afkicken van koolhydraten. die maken isuline aan en daar krijg je telkens honger van. als je daar van afgekickt ben heb je minder honger enzo.... na eerste 2wkn mag je weer kleine porties rijst en aardappelen en fase 3 eet je redelijk normaal maar met minder hongergevoel enzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet "gewoon" zorgen dat je eetpatroon zo verandert, dat je elke dag genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt en niet te veel (=geen) lege calorieen zoals geraffineerde suiker of dierlijk vet.
Ja, dat moet ik vaker doen.quote:
Ik ook niet, dan wordt er erg veel gekocht. Maar dat is sowieso wel zo eik.quote:Hoewel ik de supermarkt soms ook wel leuk vind, maar als ik honger heb moet ik daar echt niet naar toe gaan.
Ja, dat heb ik ook gelezen. Het is maar goed dat ik niet snel eet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:33 schreef wonderer het volgende:
Langzaam eten helpt trouwens ook. Je brein is namelijk nogal traag met het "ik zit vol" signaal.
Daar is niks mis mee. Je maag doet er ongeveer vier uur over om zichzelf te legen, dus na vier uur weer trek hebben is sowieso normaal. Verder is het voor je stofwisseling beter als je elke 2.5-3 uur een klein beetje eet in plaats van elke zes uur een grote maaltijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:43 schreef Avey het volgende:
Hmm. Hoeveel honger ik ook heb, na een tijdje zit ik toch echt gewoon 'vol'. Wat soms best irritant is want dan krijg ik laat op de avond nog wel eens weer honger
Waarom zo lang?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:00 schreef Seven. het volgende:
Het liefste zou ik NU gaan slapen. Maar ik moet nog wel een uurtje of 5 wakker blijven.![]()
Ik heb trouwens stokbrood met filet americain gegeten.
Oh daarom.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef Seven. het volgende:
Zo. Afgezegd. Nog 1 aflevering Star Trek en dan ga ik slapen.
Nee, maar je stelt het op dezelfde manier uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Word je daar moe van dan? Lijnen heeft trouwens bij mij geen zin meer, als ik af wil vallen dan zal ik dat moeten doen door meer te bewegen.
Helemaal waarquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je echt gezond spul eet, is het nog best moeilijk om (veel) te veel te eten.
Nou ja, ik heb CVS, dus dat heb ik ook altijd. Wat bij mij wel heel veel scheelde was een goed matras.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef Alicey het volgende:
Over slapen - Zijn er hier meer mensen die wel goed slapen in de zin van (min of meer) voldoende uren en ook diep genoeg, maar toch nog keimoe zijn 's ochtends? Da's waar ik zelf last van heb, ik kan ook 's ochtends amper mijn bed uit komen..
Heb je daar niet sowieso heel veel last van?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik heb CVS, dus dat heb ik ook altijd.
Voelde je ook dat je beter sliep, of was het puur dat je 's ochtends een meer uitgerust gevoel had?quote:Wat bij mij wel heel veel scheelde was een goed matras.
Ik had een ikea-matras en ik kwam altijd brak uit bed. Nu heb ik een draagschuimmatras (10x zo duur, dat wel), en dat is stukken beter.
jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je daar niet sowieso heel veel last van?
[..]
Allebei. Het was een openbaring moet ik zeggenquote:Voelde je ook dat je beter sliep, of was het puur dat je 's ochtends een meer uitgerust gevoel had?
Ik iets met kip, ben de naam alweer vergetenquote:
Omdat het je wat kan schelen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef Qebbel het volgende:
'k Weet ook niet waarom ik telkens weer in de verleiding kom om toch te reageren.
Ja, ik reageer maar niet. Met die TS valt toch niet te discussiëren.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef Qebbel het volgende:
Wel goed van je seven.! Ik zit hier ook gapend boven mn toetsenbord, 't was ook weer nachtwerk. Maar vroeg opstaan is altijd wel goed!
Oh en er is weer een reltopic. Zoveelste deze maand![]()
ChristenUnie weigert lesbienne voor gemeenteraad
'k Weet ook niet waarom ik telkens weer in de verleiding kom om toch te reageren.
Ja klopt ook. Ergens heb ik de stille hoop de 'krankzinnige' mens tot bezinning te kunnen roepenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat het je wat kan schelen waarschijnlijk.
Ik kijk even of ik ook mee kan doen
en je afspraak vanavond dan??quote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef Seven. het volgende:
Hmm, moet ik toch werken maar hoef pas tegen 17.15 te beginnen.
Is pas tegen 22 uur of zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en je afspraak vanavond dan??
en je werkt tot??quote:
ik heb nu sinds een paar wk een boxspring en serieus ben niet meer uit bed te krijgen tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb CVS, dus dat heb ik ook altijd. Wat bij mij wel heel veel scheelde was een goed matras.
Ik had een ikea-matras en ik kwam altijd brak uit bed. Nu heb ik een draagschuimmatras (10x zo duur, dat wel), en dat is stukken beter.
Idem, lig momenteel dan ook heerlijk in mijn bedje met mijn laptop een kopje thee en een chupachup lolliequote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef Seven. het volgende:
Goeiemorgen Logi.
Ik woon ook zo'n beetje in mijn bed trouwens. Buiten slapen, eet ik in bed, rook ik in bed, kijk TV in bed, studeer in bed, internet in bed, huiswerk in bed. Alleen koken en douchen doe ik niet in bed.
ondanks dat ik een huis voro mezelf heb heb ik daar ook wel eens last van. Maar probeer het lamballen nu toch maar meer te verplaatsen naar de huiskamer (aangezien me bank net een bed is haha)quote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef Seven. het volgende:
Goeiemorgen Logi.
Ik woon ook zo'n beetje in mijn bed trouwens. Buiten slapen, eet ik in bed, rook ik in bed, kijk TV in bed, studeer in bed, internet in bed, huiswerk in bed. Alleen koken en douchen doe ik niet in bed.
logiquote:Op woensdag 18 november 2009 12:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Idem, lig momenteel dan ook heerlijk in mijn bedje met mijn laptop een kopje thee en een chupachup lollie![]()
Hey schatquote:
stomme bouwfuckers...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Hey schat![]()
Kan het vanaaf proberen, want mijn verbinding knalt er overdag (nu dus) letterlijk nog steeds om de 3 minuten uitheb echt de neiging om de bouwvarkens hier voor de deur te vermoorden omdat ik telkens uit bed moet om de modem te resetten
Ze zijn tof maar ook zeer onpraktisch, kan me voorstellen dat ergens op de rug niet gaat infecteren maar die van mij zat in dat kuiltje van mijn hals en daar kom je toch aan met je tengels. Dus hij was met enige regelmaat ontstoken, het gaat wel vervelen om steeds die aureool uit te moeten leggen. En dat bedrijf waar ik ga solliciteren is zeer formeel, ik ga ook voor een representatieve functie dus toen was het besluit snel genomen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef lezzer het volgende:
Ik moest gewoon googlen wat het was, een microdermal
Scary is dat hè? Moet je je voorstellen dat electriciteit nooit meer zou functioneren of zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef Logician het volgende:
grmbl hadden ze hier gewoon net de kabel kapot gesneden + heel vodaphone plat.
Was ff heul van de wereld afgesloten
oeh moet je mij nooit naakt zienquote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef lezzer het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van lichaamsversieringen in het algemeen.
heb alles zo dat met kleding aan je niets ziet, benen en onderarmen vrij idd. en de intieme piercing yups ook aanwezigquote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Seven. het volgende:
Nice Kz. Ik ben groot fan van tattoos, als ze mooi gekozen en gezet zijn dan. Benen liefst tattoovrij. Piercings vind ik over het algemeen minder mooi, maar indien mooie plek en subtiel, ook fan.
* Knuffelzacht wordt nu niewsgierigquote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Logician het volgende:
[..]
heb alles zo dat met kleding aan je niets ziet, benen en onderarmen vrij idd. en de intieme piercing yups ook aanwezigverder geen piercings
ja daar jaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht wordt nu niewsgierig
zien zien zienquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Logician het volgende:
[..]
ja daar ja![]()
m.a.w. ik ben een vrouw met ballen![]()
dan moet ik hem maar eens in het echt bekijkenquote:
5,3 das helemaal zuur.. Ik heb maar 1x statistiek tentamen gedaan... had een 1quote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Avey het volgende:
Statistiek. Ik dacht dat ik er wel redelijk goed in was maar nu blijkt dat ik misschien mezelf een beetje overschat heb
Ook nét niet gehaald, 5.3 waar 5.5 nodig is
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Avey het volgende:
Verdomme, tentamen niet gehaald.Nu komt m'n vakantie in gevaar...
Haha, nou ja dan weet je in ieder geval de reden, ik voel me nu behoorlijk stom dat ik er niet wat meer aandacht aan heb besteed.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
5,3 das helemaal zuur.. Ik heb maar 1x statistiek tentamen gedaan... had een 1
kan je niet een dag later op vakantie gaan?? (als je annulerings verzekering hebt kan je cancelen voor een herkansing heb ik ooit eens in voorwaarde gelezen) bachelor halen lijkt me geen optiequote:Op woensdag 18 november 2009 20:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Haha, nou ja dan weet je in ieder geval de reden, ik voel me nu behoorlijk stom dat ik er niet wat meer aandacht aan heb besteed.
Ik kan herkansen, maar dat is juist op de datum dat ik met m'n vriendin op vakantie zou gaan, 17 decemberDus of herkansen en tickets cancellen, of gewoon gaan en m'n bachelor niet halen
Ook fotoboekdingetje maar wat geupdate enzo.
Een tongzoen was leuk geweest. Maar ik had geen zin om iets te forceren. Ik kan haar niet peilen. Ik krijg geen complimentjes of zo. En hoewel ze geïnteresseerd overkomt, tenminste, ze luistert naar mijn verhalen... toch moeilijk om in te schatten of haar interesse vriendschappelijk is of niet. Ik weet niet of ze veroverd wil worden of juist op het onbereikbare type valt. Ik vermoed dat laatste, gezien het verhaal over die andere dame.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:42 schreef Avey het volgende:
Play hard to get?
Maar wel jammer dat het zo gelopen is, je had op meer gehoopt dan een zoen op de wang neem ik aan?
OK. Ze is duidelijk gereserveerder dan ik ben. Na de radiostilte dan maar eens een dansvloeravondje houden, dan gaan die dingen al veel makkelijker. We waren ook niet echt in een café waar je uitgebreid gaat zoenen als 2 dames zijndequote:Op donderdag 19 november 2009 01:51 schreef wonderer het volgende:
Misschien hoopte ze juist wel dat jij haar zou zoenen. Als ze al moeite heeft met haar gevoelens tonen, zal ze toch niet zo snel duidelijk maken wat ze voelt door je te zoenen?
Dat kán. Maar ik heb toch wel duidelijk aangegeven dat zij wat mij betreft een paar pluspunten heeft en die zitten niet in haar BH. Eigenlijk had ik 5 minuten nadien aan moeten kloppen en zodra ze open deed niets zeggen maar gewoon doen. Bedenk ik mij nu.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:56 schreef Avey het volgende:
Al die spelletjes, ik ben daar zo slecht in. Misschien zit zij nou ook wel exact hetzelfde te denken als jij
Rustig aan lijkt me verstandig, als je haar echt leuk vindt en dat is wederzijds komt het wel goedquote:Op donderdag 19 november 2009 02:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kán. Maar ik heb toch wel duidelijk aangegeven dat zij wat mij betreft een paar pluspunten heeft en die zitten niet in haar BH. Eigenlijk had ik 5 minuten nadien aan moeten kloppen en zodra ze open deed niets zeggen maar gewoon doen. Bedenk ik mij nu.
OK, er is geen man overboord, we doen gewoon rustig aan.
Aha! Je hebt een vriendinquote:Op donderdag 19 november 2009 02:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Rustig aan lijkt me verstandig, als je haar echt leuk vindt en dat is wederzijds komt het wel goed
Ik kan hier eigenlijk niet over meepraten, de dag dat ik m'n vriendin echt leerde kennen eindigde samen in bed![]()
OK, vieze peuk is op. Thanks wonderer en Avey! Ik heb ze weer op een rijtje Hoestdrankje en slapen nu.quote:
Bijna 7 maandjes nuquote:Op donderdag 19 november 2009 02:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha! Je hebt een vriendin. Tofheid. En zo leren we langzaam meer over Evy.
Ik ben vaak genoeg op hetero meisjes gevallen, die friendzone is echt afschuwelijk.quote:Goed, plan van aanpak: even afkoelen en dan maar zien hoe het loopt. Als het initiatief van haar kant uit ontbreekt, dan ga ik er zélf gewoon voor. Ik ben allang blij dat ze zich comfortabel genoeg voelt om bepaalde dingen over haar verleden te vertellen enzo. Of is dat een slecht teken in dit geval?![]()
Friendzone en lesbo's werkt toch anders, alleen ik heb geen idee hoe.![]()
[/noob]
en de wekker gaat om 8 uur.quote:
Ik zie hetquote:
Nou ja, dat dus. Met de kanttekening dat mijn huidige vriendin ook geëxperimenteerd heeft met mannen (nou ja, eentje maar en dat was een ramp) dus zo'n groot probleem is het voor mij nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar voor mij is het ook zoiets van, ze kan ook op mannen vallen en heeft dus ook misschien wel eens het bed gedeeld met mannen... Het is heel oppervlakkig en ik vind het enorm stom maar dat is voor mij al een soort turn-off. Gelukkig zet ik mezelf daar altijd wel overheen
Ik doe wel meer dan experimenterenquote:Op donderdag 19 november 2009 03:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Met de kanttekening dat mijn huidige vriendin ook geëxperimenteerd heeft met mannen dus zo'n groot probleem is het voor mij nou ook weer niet.
je was in mijn droom online en we waren aan het kletsenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:09 schreef Avey het volgende:
!
Vanmiddag was er een nabespreking van het tentamen en ik heb de docent weten te overtuigen van mijn gelijk bij een bepaald probleem waardoor ik alsnog een 5.8 gehaald heb. Opluchting alom
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:09 schreef Avey het volgende:
!
Vanmiddag was er een nabespreking van het tentamen en ik heb de docent weten te overtuigen van mijn gelijk bij een bepaald probleem waardoor ik alsnog een 5.8 gehaald heb. Opluchting alom
Dat is mij trouwens nog nooit gelukt. Hoe doet ze dat?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hier.
Dinsdag was een (lesbo)vriendin jarig, en die kreeg het (natuurlijk) voor elkaar om een meisje wat ze nog nooit gezien had en die best hetero was te doen twijfelen aan geaardheid en er mee te zoenen onder het geschal van beatlesmuziek. Ah. Feestjes.
Can't buy me looooove no...
[Bi yourself] #1 Met de kickoff!quote:Op donderdag 19 november 2009 06:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
capricia, knal ff link naar jou bi gedeelte ff hier neer, kan ik op mijn werk vanmiddag ff lezen en wat posten
erm tja goeiequote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef Seven. het volgende:
En joepie, iedereen is weer terug! Mensen die nog tips en advies hebben over mijn date van gisteren?. Zie vorige pagina.
Kan wel wat input gebruiken, hehe.
Heuj! Als deze reeks een lang leven beschoren blijkt te zijn, dan horen we tot de founding fathers. Tof idee wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
[Bi yourself] #1 Met de kickoff!
Have fun!
OK, dat wijnglas van d'r geef ik na het weekend dan wel af.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm tja goeie
laat haar jou maar beetje missen
Het is mijn huisgenootje, woont 2 deuren verderop. Ze had nog wijn staan en kwam terug met haar eigen wijnglas.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Avey het volgende:
Ze nam haar eigen wijnglas mee? Ik snap het niet...
gewoon doen alsof je druk bent dus daarom geen tijd hebt om jezelf veel te kunnen intresseren in haarquote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Avey het volgende:
Oh! Huisgenoot nog wel, maakt dat je plannetje van negeren niet extra gecompliceerd?
Ze woont hier al 3 maanden en ik ben haar 3 keer tegengekomen. Dus valt wel mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Avey het volgende:
Oh! Huisgenoot nog wel, maakt dat je plannetje van negeren niet extra gecompliceerd?
Deed ik ook. Tot gisteren dus. Zal nu wel lastiger worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je druk bent dus daarom geen tijd hebt om jezelf veel te kunnen intresseren in haar
Vrouwelijke Ang3l?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hier.
Dinsdag was een (lesbo)vriendin jarig, en die kreeg het (natuurlijk) voor elkaar om een meisje wat ze nog nooit gezien had en die best hetero was te doen twijfelen aan geaardheid en er mee te zoenen onder het geschal van beatlesmuziek. Ah. Feestjes.
Can't buy me looooove no...
zie singlesquote:
ex-[HOMO]. Heeft meer hetero's in bed gehad dan homo's, bij wijze van spreken.quote:
Jaja zelfs op singles kreeg ie het voor elkaar om flirt gedrag van hetero's naar hem uit te lokkenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
ex-[HOMO]. Heeft meer hetero's in bed gehad dan homo's, bij wijze van spreken.
zeg heb het gevoel dat ik je eerder heb gezien.... waar is dat ook alweer vanquote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Nizno het volgende:
* Nizno kijkt ook hier ff om t hoekkie....
hahahahaha neuj zoals ik al zei.. ben af en toe moe van seksualiteit... dan ben ik alleen in WGR en DIG aan de hobbel......quote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg heb het gevoel dat ik je eerder heb gezien.... waar is dat ook alweer van
denk dat je je hier misschien wel wat meer thuis voelt dan bij bi
Aha ok. In mijn huis zijn we wat closer denk ik. Misschien dat ik daarom nog nooit een move heb gemaakt op een van m'n huisgenootjesquote:Op donderdag 19 november 2009 17:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze woont hier al 3 maanden en ik ben haar 3 keer tegengekomen. Dus valt wel mee.![]()
hoe is het met je logee?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Schijnt dat ik die gave ook bezit
Mij is het ook wel eens gelukt, maar dat doet meer kwaad dan goed als ze daarna er gewoon weer met een man vandoor gaatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Schijnt dat ik die gave ook bezit
Maar is dat echt zoveel erger dan dat ze er met een vrouw vandoor gaat?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Mij is het ook wel eens gelukt, maar dat doet meer kwaad dan goed als ze daarna er gewoon weer met een man vandoor gaat
Nee, geen bi-curieuze meisjes meer voor mij.
Ja, als je erover nadenkt, dan boeit dat natuurlijk weinig. Ik denk wel dat het gevoel van verraad harder binnenkomt, maar toch is dat ook wel vooral een kwestie van hoe je het zelf ziet. Als je je niet bedreigd voelt door mannen, dan maakt het geen reet uit of je vriendin er met een man of een vrouw vandoor gaat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar is dat echt zoveel erger dan dat ze er met een vrouw vandoor gaat?
Een beetje. Maar ik doelde meer op het feit dat ik gebruikt werd als een soort experiment. En dan gaat ze er snel vandoor als blijkt dat ze toch de pik mist.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar is dat echt zoveel erger dan dat ze er met een vrouw vandoor gaat?
het gevoel dat je daar oneerlijke concurentie in hebt...quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Een beetje. Maar ik doelde meer op het feit dat ik gebruikt werd als een soort experiment. En dan gaat ze er snel vandoor als blijkt dat ze toch de pik mist.Terwijl het voor mij soms echt meer leek dan dat. Is misschien ook m'n eigen schuld, maar daarom is het zo pijnlijk als blijkt dat het voor de ander alleen een leuk experimentje was. Of alleen om de ex-vriend jaloers te maken.
Ach, de 'experimenten' op zich waren soms best vermakelijk.Maar daarom zeg ik dus dat ik alleen nog ga voor vrouwen die voor zover mogelijk zeker zijn van hun seksualiteit.
Denk dat dát het juist lastig maakt. Omdat je nadien sterker het gevoel hebt gebruikt te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Een beetje. Maar ik doelde meer op het feit dat ik gebruikt werd als een soort experiment. En dan gaat ze er snel vandoor als blijkt dat ze toch de pik mist.Terwijl het voor mij soms echt meer leek dan dat. Is misschien ook m'n eigen schuld, maar daarom is het zo pijnlijk als blijkt dat het voor de ander alleen een leuk experimentje was. Of alleen om de ex-vriend jaloers te maken.
Ach, de 'experimenten' op zich waren soms best vermakelijk.Maar daarom zeg ik dus dat ik alleen nog ga voor vrouwen die voor zover mogelijk zeker zijn van hun seksualiteit.
Maar in welk opzicht doe je dan onder voor mannen? Het lijkt me dat het ontbreken van een pik ruimschoots gecompenseerd wordt door tieten, taille, kont enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:30 schreef Avey het volgende:
Jep, dat is het inderdaad. Voor de meeste vrouwen hebben mannen veel meer te bieden dan ik. Kan ik niet zoveel aan doen en dat vind ik zeker niet erg. Maar het is wel jammer dat ze dan mij moeten gebruiken om daar achter te komen.
Maar ik ben niet bitter hoor
want een man heeft geen kont?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar in welk opzicht doe je dan onder voor mannen? Het lijkt me dat het ontbreken van een pik ruimschoots gecompenseerd wordt door tieten, taille, kont enzo.
Maar van iemand verliezen die doping gebruikt (om maar een analogie te gebruiken) is toch minder erg dan iemand die net als jij hard getraind heeft?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gevoel dat je daar oneerlijke concurentie in hebt...
Van een andere vrouw verliezen.. das gelijkwaardig verliezen....
Heel veel mannen niet, neequote:
tuulk niet. Dan weet je dat jij gewoon beter bent dan die valsspelert.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:41 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen ja.
[..]
Maar van iemand verliezen die doping gebruikt (om maar een analogie te gebruiken) is toch minder erg dan iemand die net als jij hard getraind heeft?
oke je bedoelde mooier.... dat zei je nietquote:
van rug naar benen zonder iets er tussen? vaag.... nooit gemerkt ookquote:
quote:
Aah, jaloers! Ik maak ze altijd met pita-broodjes en die zijn nu op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Welterusten Nizno.
Ik zit aan de tosti
Nou dan. De man is de dopinggebruikert, die heeft gewoon iets dat jij nooit kunt hebben. Lijkt me niet lastig verliezen. Als je van een vrouw verliest, bij jij blijkbaar als vrouw niet goed genoeg. Dat zou ik persoonlijk een stuk erger vinden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuulk niet. Dan weet je dat jij gewoon beter bent dan die valsspelert.
Yep. Zeker bij mannen die niet sporten. Meer dan een handvol is het dan nietquote:van rug naar benen zonder iets er tussen? vaag.... nooit gemerkt ook
en vrouwen zoenen veeeeeeeeeeel beter en ik zoen graagquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar in welk opzicht doe je dan onder voor mannen? Het lijkt me dat het ontbreken van een pik ruimschoots gecompenseerd wordt door tieten, taille, kont enzo.
Hetero's weest gewaarschuwd! Ik doe het wel (er iets van zeggen).quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef Qebbel het volgende:
niemand vreemd doet als je zit te tongen in een restaurant
quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en vrouwen zoenen veeeeeeeeeeel beter en ik zoen graag
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hetero's weest gewaarschuwd! Ik doe het wel (er iets van zeggen).
We hebben al ooit staan bakkesen tegen een stel in de IKEA, wij deinzen nergens voor terug
en heb je t dan over tongzoenen met een stel?quote:
Nee, dat is eigenlijk ruziemaken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en heb je t dan over tongzoenen met een stel?
Dat had ik natuurlijk wel door... maar t leek zo leukquote:
wanna try me?quote:
Sinds Boer Zoekt Vrouw ben ik bekend met het woord 'bakkes'.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, da's een brabants woord
http://www.cubra.nl/braba(...)0de%20Ven_Bakkes.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Qebbel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef lezzer het volgende:
[..]Je hebt pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
regel jij wat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef lezzer het volgende:
Kunnen jullie het alsjeblieft effe een keer goed doen?
alleen als je mee doetquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef Seven. het volgende:.
Threesome met Kz en Logi. Waarom spreekt dit zo tot de verbeelding?
Mag ik mee doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef Seven. het volgende:.
geen idee... waarom spreekt dit zo tot de verbeelding?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef Seven. het volgende:
.
quote:
Ik dacht dat ik de enige was met die opvattingquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef Qebbel het volgende:
Misschien sowieso die mensen die wel seks hebben met het eigen geslacht, maar geen relatie, vind ik eigenlijk geen bi's.
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met die opvatting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |