Ik zie hetquote:
Nou ja, dat dus. Met de kanttekening dat mijn huidige vriendin ook geëxperimenteerd heeft met mannen (nou ja, eentje maar en dat was een ramp) dus zo'n groot probleem is het voor mij nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar voor mij is het ook zoiets van, ze kan ook op mannen vallen en heeft dus ook misschien wel eens het bed gedeeld met mannen... Het is heel oppervlakkig en ik vind het enorm stom maar dat is voor mij al een soort turn-off. Gelukkig zet ik mezelf daar altijd wel overheen
Ik doe wel meer dan experimenterenquote:Op donderdag 19 november 2009 03:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Met de kanttekening dat mijn huidige vriendin ook geëxperimenteerd heeft met mannen dus zo'n groot probleem is het voor mij nou ook weer niet.
je was in mijn droom online en we waren aan het kletsenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:09 schreef Avey het volgende:
!
Vanmiddag was er een nabespreking van het tentamen en ik heb de docent weten te overtuigen van mijn gelijk bij een bepaald probleem waardoor ik alsnog een 5.8 gehaald heb. Opluchting alom
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:09 schreef Avey het volgende:
!
Vanmiddag was er een nabespreking van het tentamen en ik heb de docent weten te overtuigen van mijn gelijk bij een bepaald probleem waardoor ik alsnog een 5.8 gehaald heb. Opluchting alom
Dat is mij trouwens nog nooit gelukt. Hoe doet ze dat?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hier.
Dinsdag was een (lesbo)vriendin jarig, en die kreeg het (natuurlijk) voor elkaar om een meisje wat ze nog nooit gezien had en die best hetero was te doen twijfelen aan geaardheid en er mee te zoenen onder het geschal van beatlesmuziek. Ah. Feestjes.
Can't buy me looooove no...
[Bi yourself] #1 Met de kickoff!quote:Op donderdag 19 november 2009 06:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
capricia, knal ff link naar jou bi gedeelte ff hier neer, kan ik op mijn werk vanmiddag ff lezen en wat posten
erm tja goeiequote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef Seven. het volgende:
En joepie, iedereen is weer terug! Mensen die nog tips en advies hebben over mijn date van gisteren?. Zie vorige pagina.
Kan wel wat input gebruiken, hehe.
Heuj! Als deze reeks een lang leven beschoren blijkt te zijn, dan horen we tot de founding fathers. Tof idee wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
[Bi yourself] #1 Met de kickoff!
Have fun!
OK, dat wijnglas van d'r geef ik na het weekend dan wel af.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm tja goeie
laat haar jou maar beetje missen
Het is mijn huisgenootje, woont 2 deuren verderop. Ze had nog wijn staan en kwam terug met haar eigen wijnglas.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Avey het volgende:
Ze nam haar eigen wijnglas mee? Ik snap het niet...
gewoon doen alsof je druk bent dus daarom geen tijd hebt om jezelf veel te kunnen intresseren in haarquote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Avey het volgende:
Oh! Huisgenoot nog wel, maakt dat je plannetje van negeren niet extra gecompliceerd?
Ze woont hier al 3 maanden en ik ben haar 3 keer tegengekomen. Dus valt wel mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Avey het volgende:
Oh! Huisgenoot nog wel, maakt dat je plannetje van negeren niet extra gecompliceerd?
Deed ik ook. Tot gisteren dus. Zal nu wel lastiger worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je druk bent dus daarom geen tijd hebt om jezelf veel te kunnen intresseren in haar
Vrouwelijke Ang3l?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hier.
Dinsdag was een (lesbo)vriendin jarig, en die kreeg het (natuurlijk) voor elkaar om een meisje wat ze nog nooit gezien had en die best hetero was te doen twijfelen aan geaardheid en er mee te zoenen onder het geschal van beatlesmuziek. Ah. Feestjes.
Can't buy me looooove no...
zie singlesquote:
ex-[HOMO]. Heeft meer hetero's in bed gehad dan homo's, bij wijze van spreken.quote:
Jaja zelfs op singles kreeg ie het voor elkaar om flirt gedrag van hetero's naar hem uit te lokkenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
ex-[HOMO]. Heeft meer hetero's in bed gehad dan homo's, bij wijze van spreken.
zeg heb het gevoel dat ik je eerder heb gezien.... waar is dat ook alweer vanquote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Nizno het volgende:
* Nizno kijkt ook hier ff om t hoekkie....
hahahahaha neuj zoals ik al zei.. ben af en toe moe van seksualiteit... dan ben ik alleen in WGR en DIG aan de hobbel......quote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg heb het gevoel dat ik je eerder heb gezien.... waar is dat ook alweer van
denk dat je je hier misschien wel wat meer thuis voelt dan bij bi
Aha ok. In mijn huis zijn we wat closer denk ik. Misschien dat ik daarom nog nooit een move heb gemaakt op een van m'n huisgenootjesquote:Op donderdag 19 november 2009 17:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze woont hier al 3 maanden en ik ben haar 3 keer tegengekomen. Dus valt wel mee.![]()
hoe is het met je logee?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Schijnt dat ik die gave ook bezit
Mij is het ook wel eens gelukt, maar dat doet meer kwaad dan goed als ze daarna er gewoon weer met een man vandoor gaatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Schijnt dat ik die gave ook bezit
Maar is dat echt zoveel erger dan dat ze er met een vrouw vandoor gaat?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Mij is het ook wel eens gelukt, maar dat doet meer kwaad dan goed als ze daarna er gewoon weer met een man vandoor gaat
Nee, geen bi-curieuze meisjes meer voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |