abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74839874
Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp.

Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen.
  • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg.
  • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun

Aantal bekende biseksuelen

Nog wat linkjes

Bi Infosite
    Wikipedia over biseksualiteit
    Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

De op vind je hier

-----------------------------------------------------------------------------

TS begint:
    Zolang ik al weet ben ik verliefd op dan weer een man, en dan weer een vrouw.
    Bij mij ligt het helemaal aan de persoon in kwestie..niet aan het geslacht opzich.
    En je beste relatie is altijd je huidige relatie (bij mij met een man), maar ik heb aan mijn vorige relatie (met een vrouw) ook heel goede herinneringen.

Wie volgt?

[ Bericht 42% gewijzigd door Adolecens op 19-11-2009 18:25:39 ]
  • "People that use Fiat currency as a store of value.
    There is a name for it:
    We call them Poor"
    pi_74839901
    Ik kan er zelf nooit echt inkomen dat liefde niet geslachtsgebonden is. Een erg vreemd concept voor mij. Misschien omdat ik nog nooit verliefd ben geweest op een man of omdat ik mannenlichamen gewoon totaal niet aantrekkelijk vindt.
    Lijkt me ook heel erg verwarrend, hoe ervaar je dat zelf?
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
      donderdag 19 november 2009 @ 01:59:09 #3
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_74839904
    Iedereen is een beetje bi.
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
    pi_74839973
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 01:59 schreef Q.E.D. het volgende:
    Iedereen is een beetje bi.
    Hoe dat zo? Geloof ik namelijk geen bal van.
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_74839977
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 01:58 schreef HostiMeister het volgende:
    Ik kan er zelf nooit echt inkomen dat liefde niet geslachtsgebonden is. Een erg vreemd concept voor mij. Misschien omdat ik nog nooit verliefd ben geweest op een man of omdat ik mannenlichamen gewoon totaal niet aantrekkelijk vindt.
    Lijkt me ook heel erg verwarrend, hoe ervaar je dat zelf?
    Het is verwarrend in die zin dat je niet zoveel voorbeelden / peers hebt. Ergens zoek ik dus (middels dit topic) contact met gelijk-geaarden.
    Mijn eigen ervaring is eigenlijk hetzelfde als die van mensen die hetero of homo zijn: zolang ik in een goede relaties zit, kijk ik niet zoveel naar anderen. En word ik ook niet snel verliefd op een ander. Man of vrouw maakt niet zo uit wat dat betreft.
    Je hoort wel eens dat bi-seksuelen meer vreemd zouden gaan..eten van 2 walletjes enzo.
    Heb echter geen idee of dat ook zo is.
    "People that use Fiat currency as a store of value.
    There is a name for it:
    We call them Poor"
    pi_74839990
    Je hebt wel meer keuze
    Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
    pi_74839991
    Edit: Met de zoek functie vind je wel wat
    ............................
    pi_74839998
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 02:06 schreef sander89 het volgende:
    Edit: Met de zoek functie vind je wel wat
    Ook een centraal topic?
    Ik weet ook helemaal niet of er veel bi-seksuele mensen zijn...

Het lijkt altijd zo'n minderheid, en misschien is dat ook wel zo.
    Toch vraag ik me vaak af of er geen hetero's zijn die ook gevoelens voor het zelfde geslacht hebben, af en toe.

[ Bericht 26% gewijzigd door capricia op 19-11-2009 02:14:02 ]
    There is a name for it:
    We call them Poor"
    pi_74840129
    Ik doe mee in dit topic. Relaties met mannen, nooit meer al kom ik soms nog een exemplaar tegen die nog wel eens iets in mij losmaakt buiten zin in seks. Maar een bi-SC is een goed plan.
    Resistance is futile.
    pi_74840141
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 02:32 schreef Seven. het volgende:
    Ik doe mee in dit topic. Relaties met mannen, nooit meer al kom ik soms nog een exemplaar tegen die nog wel eens iets in mij losmaakt buiten zin in seks. Maar een bi-SC is een goed plan.
    Ik hoop dat er meer zijn, ik mis het namelijk wel op fok!
    Vertel eens waarom je uberhaupt aan mannen begonnen bent? Want volgens mij ben jij toch wel 99% lesbisch...
    There is a name for it:
    We call them Poor"
    pi_74840143
    Alle mooie vrouwen zijn bi-seksueel, al dan niet stiekem.
    pi_74840151
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 02:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik hoop dat er meer zijn, ik mis het namelijk wel op fok!
    Vertel eens waarom je uberhaupt aan mannen begonnen bent? Want volgens mij ben jij toch wel 99% lesbisch...
    Mja, ik was pas laat uit de kast. Toen ik 22 was werd het me wel duidelijk dat ik vrouwen seksueel net zo aantrekkelijk vind als mannen. En toen ik 25 was, werd me duidelijk dat ik écht niet gemaakt ben voor een relatie met een man. Dus de schaar in mijn haren en nu kalmpjes aan met de eerste stappen op het lesbopad.
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 02:35 schreef OldJeller het volgende:
    . Nieuwsgierig naar seks met een andere vrouw is heel wat anders dan er verliefd op worden. Verder: wishful thinking. Die trio kun je beter regelen met 2 bicurious vrouwen. Kun je lekker legitiem vreemdgaan.
    Resistance is futile.
    pi_74840161
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 02:38 schreef Seven. het volgende:

. Nieuwsgierig naar seks met een andere vrouw is heel wat anders dan er verliefd op worden. Verder: wishful thinking. Die trio kun je beter regelen met 2 bicurious vrouwen. Kun je lekker legitiem vreemdgaan.
    bi-seksueel / bi-curious.. maakt niet uit, mooie vrouwen zijn veelal ook tot andere mooie vrouwen aangetrokken.
    Natuurlijk en wenselijk.
    pi_74840174
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 02:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

bi-seksueel / bi-curious.. maakt niet uit, mooie vrouwen zijn veelal ook tot andere mooie vrouwen aangetrokken.
    Natuurlijk en wenselijk.
    Mooie vrouwen zijn over het algemeen minder geïntimideerd door andere vrouwen en dan is het veel makkelijker toegeven dat vrouwen domweg mooier zijn dan de gemiddelde man. OK, overdrijving maar zeker een kern van waarheid.
    Resistance is futile.
    pi_74840185
    Hey trouwens, trio-fantasietjes zijn toch in de meeste gevallen (indien de fantast gebonden is) gebaseerd op legitiem vreemd kunnen gaan?
    Resistance is futile.
    pi_74840187
    En OJ, ben jij biseksueel?
    Resistance is futile.
      donderdag 19 november 2009 @ 07:35:29 #17
    265768 NBT
    Bigger is better.
    pi_74840696
    ! Ik ben schuldig !
    Get the best things first, GET NBT!
    Visualize perfection. Visualize NBT.
    pi_74841107
    Hoi, ik meld me.
    or maybe i'm just another megalomaniac.
      donderdag 19 november 2009 @ 08:49:17 #19
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_74841368
    Dan doe ik ook mee
    Hoi Seven
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_74841477
    Misschien moet ik hier ook maar even een kijkje nemen...
      donderdag 19 november 2009 @ 08:57:22 #21
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_74841488
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 08:56 schreef Cyntiaa het volgende:
    Misschien moet ik hier ook maar even een kijkje nemen...
    Alleen kijken, of ga je ook posten?
    pi_74841492
    Hey ladies .

Hoi Pien
    Resistance is futile.
      donderdag 19 november 2009 @ 09:00:41 #23
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_74841545
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 02:47 schreef Seven. het volgende:
    Hey trouwens, trio-fantasietjes zijn toch in de meeste gevallen (indien de fantast gebonden is) gebaseerd op legitiem vreemd kunnen gaan?
    Dat is niet de ervaring die ik heb... Maar goed, denk dat dat heel erg afhankelijk is van de persoon Er zijn inderdaad mannen die alleen een trio willen met een door henzelf uitgekozen vrouw zodat ze, zoals jij zei, legitiem vreemd kunnen gaan. Andere mannen doen het deels omdat ze het gewoon geil vinden en deels omdat hun vriendin het wil. Want ja, er zijn ook zeker vrouwen in een relatie die graag een trio willen.
    pi_74841550
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 02:35 schreef OldJeller het volgende:

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_74841675
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 08:57 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Alleen kijken, of ga je ook posten?
    Ik heb gepost toch
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')