Welkom in de bi SC!
  Welkom in de bi SC!
 Hoe gaat het hier?
 Hoe gaat het hier? Wie zijn hier welkom?
 Wie zijn hier welkom?  Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.
 Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen. Wat is NIET gewenst?
 Wat is NIET gewenst?
 Nog wat linkjes
 Nog wat linkjes 

Hoe dat zo? Geloof ik namelijk geen bal van.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Iedereen is een beetje bi.

Het is verwarrend in die zin dat je niet zoveel voorbeelden / peers hebt. Ergens zoek ik dus (middels dit topic) contact met gelijk-geaarden.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan er zelf nooit echt inkomen dat liefde niet geslachtsgebonden is. Een erg vreemd concept voor mij. Misschien omdat ik nog nooit verliefd ben geweest op een man of omdat ik mannenlichamen gewoon totaal niet aantrekkelijk vindt.
Lijkt me ook heel erg verwarrend, hoe ervaar je dat zelf?

Ook een centraal topic?quote:Op donderdag 19 november 2009 02:06 schreef sander89 het volgende:
Edit: Met de zoek functie vind je wel wat

Ik hoop dat er meer zijn, ik mis het namelijk wel op fok!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:32 schreef Seven. het volgende:
Ik doe mee in dit topic. Relaties met mannen, nooit meer al kom ik soms nog een exemplaar tegen die nog wel eens iets in mij losmaakt buiten zin in seks. Maar een bi-SC is een goed plan.

Mja, ik was pas laat uit de kast. Toen ik 22 was werd het me wel duidelijk dat ik vrouwen seksueel net zo aantrekkelijk vind als mannen. En toen ik 25 was, werd me duidelijk dat ik écht niet gemaakt ben voor een relatie met een man. Dus de schaar in mijn haren en nu kalmpjes aan met de eerste stappen op het lesbopad.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat er meer zijn, ik mis het namelijk wel op fok!
Vertel eens waarom je uberhaupt aan mannen begonnen bent? Want volgens mij ben jij toch wel 99% lesbisch...
quote:Op donderdag 19 november 2009 02:35 schreef OldJeller het volgende:
Alle mooie vrouwen zijn bi-seksueel, al dan niet stiekem.
 . Nieuwsgierig naar seks met een andere vrouw is heel wat anders dan er verliefd op worden. Verder: wishful thinking. Die trio kun je beter regelen met 2 bicurious vrouwen. Kun je lekker legitiem vreemdgaan.
. Nieuwsgierig naar seks met een andere vrouw is heel wat anders dan er verliefd op worden. Verder: wishful thinking. Die trio kun je beter regelen met 2 bicurious vrouwen. Kun je lekker legitiem vreemdgaan.   

bi-seksueel / bi-curious.. maakt niet uit, mooie vrouwen zijn veelal ook tot andere mooie vrouwen aangetrokken.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:38 schreef Seven. het volgende:. Nieuwsgierig naar seks met een andere vrouw is heel wat anders dan er verliefd op worden. Verder: wishful thinking. Die trio kun je beter regelen met 2 bicurious vrouwen. Kun je lekker legitiem vreemdgaan.

Mooie vrouwen zijn over het algemeen minder geïntimideerd door andere vrouwen en dan is het veel makkelijker toegeven dat vrouwen domweg mooier zijn dan de gemiddelde man. OK, overdrijving maar zeker een kern van waarheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
bi-seksueel / bi-curious.. maakt niet uit, mooie vrouwen zijn veelal ook tot andere mooie vrouwen aangetrokken.
Natuurlijk en wenselijk.

Alleen kijken, of ga je ook posten?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Misschien moet ik hier ook maar even een kijkje nemen...

Dat is niet de ervaring die ik heb... Maar goed, denk dat dat heel erg afhankelijk is van de persoonquote:Op donderdag 19 november 2009 02:47 schreef Seven. het volgende:
Hey trouwens, trio-fantasietjes zijn toch in de meeste gevallen (indien de fantast gebonden is) gebaseerd op legitiem vreemd kunnen gaan?
 Er zijn inderdaad mannen die alleen een trio willen met een door henzelf uitgekozen vrouw zodat ze, zoals jij zei, legitiem vreemd kunnen gaan. Andere mannen doen het deels omdat ze het gewoon geil vinden en deels omdat hun vriendin het wil. Want ja, er zijn ook zeker vrouwen in een relatie die graag een trio willen.
 Er zijn inderdaad mannen die alleen een trio willen met een door henzelf uitgekozen vrouw zodat ze, zoals jij zei, legitiem vreemd kunnen gaan. Andere mannen doen het deels omdat ze het gewoon geil vinden en deels omdat hun vriendin het wil. Want ja, er zijn ook zeker vrouwen in een relatie die graag een trio willen. 

quote:Op donderdag 19 november 2009 02:35 schreef OldJeller het volgende:
Alle mooie vrouwen zijn bi-seksueel, al dan niet stiekem.

Ik heb gepost tochquote:Op donderdag 19 november 2009 08:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen kijken, of ga je ook posten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |