Hoe dat zo? Geloof ik namelijk geen bal van.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Iedereen is een beetje bi.
Het is verwarrend in die zin dat je niet zoveel voorbeelden / peers hebt. Ergens zoek ik dus (middels dit topic) contact met gelijk-geaarden.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan er zelf nooit echt inkomen dat liefde niet geslachtsgebonden is. Een erg vreemd concept voor mij. Misschien omdat ik nog nooit verliefd ben geweest op een man of omdat ik mannenlichamen gewoon totaal niet aantrekkelijk vindt.
Lijkt me ook heel erg verwarrend, hoe ervaar je dat zelf?
Ook een centraal topic?quote:Op donderdag 19 november 2009 02:06 schreef sander89 het volgende:
Edit: Met de zoek functie vind je wel wat
Ik hoop dat er meer zijn, ik mis het namelijk wel op fok!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:32 schreef Seven. het volgende:
Ik doe mee in dit topic. Relaties met mannen, nooit meer al kom ik soms nog een exemplaar tegen die nog wel eens iets in mij losmaakt buiten zin in seks. Maar een bi-SC is een goed plan.
Mja, ik was pas laat uit de kast. Toen ik 22 was werd het me wel duidelijk dat ik vrouwen seksueel net zo aantrekkelijk vind als mannen. En toen ik 25 was, werd me duidelijk dat ik écht niet gemaakt ben voor een relatie met een man. Dus de schaar in mijn haren en nu kalmpjes aan met de eerste stappen op het lesbopad.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat er meer zijn, ik mis het namelijk wel op fok!
Vertel eens waarom je uberhaupt aan mannen begonnen bent? Want volgens mij ben jij toch wel 99% lesbisch...
quote:Op donderdag 19 november 2009 02:35 schreef OldJeller het volgende:
Alle mooie vrouwen zijn bi-seksueel, al dan niet stiekem.
bi-seksueel / bi-curious.. maakt niet uit, mooie vrouwen zijn veelal ook tot andere mooie vrouwen aangetrokken.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:38 schreef Seven. het volgende:. Nieuwsgierig naar seks met een andere vrouw is heel wat anders dan er verliefd op worden. Verder: wishful thinking. Die trio kun je beter regelen met 2 bicurious vrouwen. Kun je lekker legitiem vreemdgaan.
Mooie vrouwen zijn over het algemeen minder geïntimideerd door andere vrouwen en dan is het veel makkelijker toegeven dat vrouwen domweg mooier zijn dan de gemiddelde man. OK, overdrijving maar zeker een kern van waarheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
bi-seksueel / bi-curious.. maakt niet uit, mooie vrouwen zijn veelal ook tot andere mooie vrouwen aangetrokken.
Natuurlijk en wenselijk.
Alleen kijken, of ga je ook posten?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Misschien moet ik hier ook maar even een kijkje nemen...
Dat is niet de ervaring die ik heb... Maar goed, denk dat dat heel erg afhankelijk is van de persoonquote:Op donderdag 19 november 2009 02:47 schreef Seven. het volgende:
Hey trouwens, trio-fantasietjes zijn toch in de meeste gevallen (indien de fantast gebonden is) gebaseerd op legitiem vreemd kunnen gaan?
quote:Op donderdag 19 november 2009 02:35 schreef OldJeller het volgende:
Alle mooie vrouwen zijn bi-seksueel, al dan niet stiekem.
Ik heb gepost tochquote:Op donderdag 19 november 2009 08:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen kijken, of ga je ook posten?
Ik heb daar geen "last" van eigenlijk.. Kan van beide genieten.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:06 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Hey, het is toch vrij normaal dat je als biseksueel meer naar het ene geslacht neigt dan het andere?
Want ik heb toch echt liever vrouwen dan mannen.
Ik ook, hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb daar geen "last" van eigenlijk.. Kan van beide genieten.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ik ook, hoor.
En last heb ik er ook niet van. ;p
Maar mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen. Als in, ik kijk meer naar vrouwen, 'fantaseer' er meer over, en.. tjah, ik heb gewoon meer met vrouwen.
In relaties is er natuurlijk geen verschil van houden van ofzo, want ik neem tenslotte toch een relatie met een persoon en niet met een geslachtsdeel. Maar buiten relaties trekken vrouwen me meer aan.
Vraag me daardoor gewoon af of het normaal is.
Heb ik ook, nog steeds wel eigenlijk. Ik heb nauwelijks vriendinnen, maar de vriendinnen die ik heb zijn biseksueel...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat als ik terugkijk op mn puberteit ik altijd vriendinnen (ook platonisch dus) aantrek die bi of lesbisch zijn, alsof het op me voorhoofd geschreven stond voordat ik het uberhaupt wist van mezelf? Meer meiden of jongens die dat hadden? Dat je mensen (onbewust) lijkt aan te trekken ofzo??
ik vind vrouwen wel mooier verfijnder enzo, maar wat lastiger in de omgang
en hetero vrouwen moeten vaak niks van me hebben lijkt t soms wel
Jij zoekt een man met lang blond haar en grote tieten?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Bi-man hier, met een voorkeur licht richting vrouwen.
Wel een saliant detail, mijn qua uiterlijk ideale vrouw en ideale man liggen heel dicht bij elkaar
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij zoekt een man met lang blond haar en grote tieten?
Ja, dat had/heb ik ook. Meestal weet ik alleen ook van die meisjes dat ze biseksueel zijn zonder dat ze het zelf weten.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat als ik terugkijk op mn puberteit ik altijd vriendinnen (ook platonisch dus) aantrek die bi of lesbisch zijn, alsof het op me voorhoofd geschreven stond voordat ik het uberhaupt wist van mezelf? Meer meiden of jongens die dat hadden? Dat je mensen (onbewust) lijkt aan te trekken ofzo??
oeh ik heb het juist andersom, ik vind mannen met vrouwelijke gelaatstrekken juist erg sexy =Dquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik val sowieso op kleine tieten en kort haar. Maar ik bedoel meer dat zowel heren als dames iets 'jongetjes'-achtigs over zich moeten hebben. Groot nadeel daarvan is dat de meeste dames die daar aan voldoen op dames vallen
Dat laatste puntje herken ikquote:Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Hoe jij vrouwen omschrijft is een beetje wat ik bedoelquote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
oeh ik heb het juist andersom, ik vind mannen met vrouwelijke gelaatstrekken juist erg sexy =D
en vrouwen is het juist chill als ze niet te meisje meisje zijn, maar ook weer niet zo'n halve man. Beetje rebels typeAngelina Jolie heeft een beetje zo'n image wat ik bedoel, onwijs sexy maar toch ook wel stoer, en ook wel een beetje psycho, supercute.
Yep, dit heb ik ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
oeh ik heb het juist andersom, ik vind mannen met vrouwelijke gelaatstrekken juist erg sexy =D
en vrouwen is het juist chill als ze niet te meisje meisje zijn, maar ook weer niet zo'n halve man. Beetje rebels typeAngelina Jolie heeft een beetje zo'n image wat ik bedoel, onwijs sexy maar toch ook wel stoer, en ook wel een beetje psycho, supercute.
Aah..quote:Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan sowieso trouwens niet zo goed overweg met vrouwen... of zij niet met mij...
Ik zit er niet zo mee eigenlijkquote:
who doesquote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit er niet zo mee eigenlijkIk snap vrouwen gewoon niet zo goed...
haha, de enige vriendin die ik heb die hetero claimt te zijn, heeft volgens mij al meer meisjes gezoent dan ik volgens mijquote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ja, dat had/heb ik ook. Meestal weet ik alleen ook van die meisjes dat ze biseksueel zijn zonder dat ze het zelf weten.
Sowieso valt het me nu op dat de meisjes waar ik eerder mee om ging nu lesbisch of biseksueel zijn. Nu ik er over nadenk.... weinig er van zijn hetero. En met echte hetero meisjes kan ik niet echt opschieten.
Wow, even openbaring voor mezelf, hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |