nerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Seven. het volgende:
Kijk, dit zie ik graag! Star Trek en lesbo's
[ afbeelding ]
Welkom in Lesbeau! En op fok natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:58 schreef Avey het volgende:
Ik ben vrij nieuw, altijd wat gelurkt op dit forum (en soms dit topic) Maar eens een keer geregistreerd
Ja hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:09 schreef Avey het volgende:
Hier was ik al bang voor
Nou ja, ben 22 en m'n hele leven al zo pot als het maar zijn kan, is dat eerst voldoende?
OK, sneltrein-introductie:quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:13 schreef Avey het volgende:
Nou ja eigenlijk sinds een paar dagen dat ik dit topic af en toe eens doorlees. Maar ik vond dat nogal raar worden zonder ooit eens een keer hallo te zeggen
Dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Seven. het volgende:
Nog een halve peuk en dan naar dat feestje en samen met die leuke dame naar huis.
Mwa, je gaat het vast gezellig hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Seven. het volgende:
Aight
Ik ben zóóó strontzenuwachtig nu. Nog een halve peuk en dan naar dat feestje en samen met die leuke dame naar huis.
Veel plezier danquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze vroeg toch of ze bij mij mocht crashen.
Ben weg!
kz had allang moeten slapen, kz kut dag gehad dus kan niet slapen hoofd loopt overquote:
quote:
ohquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
blijkbaar telefoon niet vochtbestendig
heb ook sms net van iemand gekregen en weet niet eens wie nu omdat ie vastgelopen is na een huilbui aan de telefoon... kut ding
laura, collega, hele afgelopen kut week, psycholoogquote:
Gaan we morgen gewoon ff bijkletsen en wellicht cattannen, je hebt mijn nr hé, dus je kan altijd bellenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kz had allang moeten slapen, kz kut dag gehad dus kan niet slapen hoofd loopt over
nogmaals dikke knuff en je weet me te vindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laura, collega, hele afgelopen kut week, psycholoog
ohw well nothing new for me en dan realiseer ik me ook dat ikhet heel niet zo slecht heb in het leven...alleen jammer dat psyche daar nog niet in wil meegaan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
Hoi Avey.
Kz, nog meer ellendeZe moeten je wel hebben, he?
Nou dit is wel een beetje topdrukte zo over het algemeen. Lesbeau's zijn vrij rustig. Maar dat is ook wel fijn soms, want je mist niet veel.quote:
Goeie tip, werkt voor mij vaak ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien toch eerst even iets anders doen? Wat ik vaak doe is (als ik bijvoorbeeld om 3 uur nog niet slaap) een film aanzetten, een goede saaie of makkelijke, die je eigenlijk al helemaal kent, en die dan kijken tot het punt komt dat je (ik) je ogen er niet meer bij open kan houden. En dan hopen dat als je de tv uit zet je wel kan slapen.
leukste van alles is dat ik morgen om 5:30 me bed uit moetquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Gaan we morgen gewoon ff bijkletsen en wellicht cattannen, je hebt mijn nr hé, dus je kan altijd bellenNeem een lekker kopje thee en een dikke knuff vanuit het verre oosten
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dit is wel een beetje topdrukte zo over het algemeen. Lesbeau's zijn vrij rustig. Maar dat is ook wel fijn soms, want je mist niet veel.
adhd en lezenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Goeie tip, werkt voor mij vaak ook
Of een heel slecht boek.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dit is wel een beetje topdrukte zo over het algemeen. Lesbeau's zijn vrij rustig. Maar dat is ook wel fijn soms, want je mist niet veel.
maken we het samen wel leuk druk hoor logiquote:
Ok, toevoeging, behálve Logician, die is zo druk dat je soms denkt "Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Het is... het is... LOGICIAN!" En dat ze dan in haar (strakke) latexpakje met korset ingesnoerd langsvliegtquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeps, was ook zo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
adhd en lezen
zijn maar een paar boeken waar me dat mee lukt en de laatste tijd is dat geen 1
haha nja harry potter boeken 1 van de weinigen die ik heeeerlijk rustig heb gelezen....quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Oeps, was ook zo.
*neemt introductie nog maar een keer door
ja maar toen ik voor het eerst het woord cauldron las moest ik toch echt ff googelen voordat ik wist dat het een ketel wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben hier de eerste 4 delen in het Nederlands, en alle delen in het Engels. Ik vind ze in het Engels toch wel fijner, omdat ik niet voorbij de vertalingen kan kijken.
ik ga denk ik ooit een keer de battlestar galactica boeken aanschaffen.... (ben er verslaafd aan geraakt haha)quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:58 schreef Avey het volgende:
Eerste Harry Potter boek geprobeerd maar weggelegd op de helft ongeveer... fantasy is niet mijn ding
Sci-Fi meer eigenlijk.
Ik moet die serie ooit nog eens kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga denk ik ooit een keer de battlestar galactica boeken aanschaffen.... (ben er verslaafd aan geraakt haha)
soms, soms denk ik dat ik dat beter niet kan doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, sneltrein-introductie:
Ik: 26, sluit relatie met mannen uit, seks niet. Momenteel ook mannelijke scharrel maar met de dames neemt het ineens een vlucht. Jaartje uit de kast.
Knuffelzacht: onze schattige ADHD'er met bindingsangst. Eind 20, een echt schatje die vrij veel details van haar leven met ons deelt (tot mijn grote genoegen trouwens).
Logician: voorlopig onduidelijk maar focust zich de afgelopen tijd toch vooral op vrouwen. Mooie dame, begin 30. Kwakkelt met haar gezondheid helaas.. En wij steunen haar virtueel.
![]()
Qebbel: is ook echt een Qebbel, heeft sinds bijna een jaar een vriendinnetje die nu naar de andere kant van het land dreigt te verhuizen.. Toffe chick die piano speelt.
Vanyel: eind dertig meen ik, heeft een vriendin en is daar volgens mij erg happy mee.. Lief en eerlijk.
Lezzer: groot Bette-fan, net 26 geworden (+ een beetje), is onlangs getrouwd met haar vrouw waar ze al 10 jaar mee is. Toffe dame die geen blad voor d'r mond neemt.
Tha-Erik: overtuigd homo. Post altijd mee. Enorm lieve toffe gast. Wij zien hem allemaal graag op visite komen.
wonderer: toffe kerel, tevens schrijver, vriendje in de VS en woont daar meen ik ook het grootste gedeelte van het jaar. Zijn denkbeelden zetten mij altijd aan het denken.
Dan nog Alicey maar die is lang afwezig geweest en in die tijd kwam ik. Eerste indruk: OK..
Ehm, ik moet me douchen nu dus geen tijd meer.
wat een kut boeken zijn datquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik moet die serie ooit nog eens kijken
Oh en ik heb natuurlijk wel Lord of the Rings gelezen, moest toch wat in die tijd om mee te komen met de massa
nja denk dat die ander meer voor de lekker en lust zou zijn.... laat ik haar eerst maar meeten, als vrienden en dus zonder spanningen (erm en nu maar vragen of dat leukt zonder spanningen want ze is heul leuk) en dan kijken we wel verder. sowieso is een verzetje op dit moment een goed idee in deze bwuh dagenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel slecht met het beoordelen of iets normaal is of niet. Maar het lijkt me niet enorm vreemd dat als het ene niet echt lijkt te gaan waar het ooit leek te gaan dat je dan je ogen weer open hebt voor andere mogelijkheden. Die waar (nog) wel misschien toekomst in zit.
Ik ben er dan zo eentje die nog nooit iets met een man gedaan heeft en het ook niet van plan is te doen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw btw... ik ben zo iemand al 7 kan het doen met mannen, maar wil toekomst met een vrouw..... laatste keer man is alweer tijdje geleden en voelde mij vies erna dat lijkt me toch een omkeer punt haha
nou ik irriteerde me aan het feit dat in het boek alles NOG uitgebreider was... en tja eerlijk gezegd een hekel aan frodo en sam (voornamelijk dat gejank van die 2 haha) de rest vond ik overigens wel coolquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja LOTR is een beste kluif om te lezen. Na de eerste film heb ik me door de boeken geworsteld
.
Bi zijn zuigt.... zeker als je weet dat 90% van de lesbo vrouwen wegrennen bij het woordje bi omdat ze daar "nare" ervaringen mee hebben gehadquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben er dan zo eentje die nog nooit iets met een man gedaan heeft en het ook niet van plan is te doen....
Als ik dit zo allemaal lees heb ik het nog vrij makkelijk gehad eigenlijk.
Ja ik vind dat in de film ook niet zo boeiend, steeds die tweequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou ik irriteerde me aan het feit dat in het boek alles NOG uitgebreider was... en tja eerlijk gezegd een hekel aan frodo en sam (voornamelijk dat gejank van die 2 haha) de rest vond ik overigens wel coolmaar dat komt omdat ik van brute oorlogsscenes hou haha
Ik ben bij de 2e overgeschakeld op Engels, was een hele verbetering. Ik ben tegenwoordig bijna beter in Engels dan in Nederlands, ben ook niet gewend om in het Nederlands op een forum te postenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat een kut boeken zijn datsorry maar halverwege de 2 kon ik er niet meer mee verder... 1e boek vond ik ook al een hel
Daar ben ik zelf ook wel een beetje schuldig aan af en toequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Bi zijn zuigt.... zeker als je weet dat 90% van de lesbo vrouwen wegrennen bij het woordje bi omdat ze daar "nare" ervaringen mee hebben gehad
ik vond orlando bloem met zijn elfen oortjes wel leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik vind dat in de film ook niet zo boeiend, steeds die twee. Interesseerde me veel meer in de elfen
.
[ afbeelding ]
Galadriel.
nja ben altijd met mijn werk in het engels bezig... merk zelfs dat ik steeds meer engels gebruik in het nl. dus voor mij maar goed om in het nl te blijven lezen hahaquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben bij de 2e overgeschakeld op Engels, was een hele verbetering. Ik ben tegenwoordig bijna beter in Engels dan in Nederlands, ben ook niet gewend om in het Nederlands op een forum te posten
denk dat de kans net zo groot is dat een lesbo vreemd gaat als een bi, het komt alleen hard aan dat een bi je dan misschien verlaat voor ander geslachtquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook wel een beetje schuldig aan af en toe. Terwijl het eigenlijk maar 1 'nare ervaring' was.
Maar ik geef iedereen natuurlijk een kans.
Sletquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook wel een beetje schuldig aan af en toe. Terwijl het eigenlijk maar 1 'nare ervaring' was.
Maar ik geef iedereen natuurlijk een kans.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat de kans net zo groot is dat een lesbo vreemd gaat als een bi, het komt alleen hard aan dat een bi je dan misschien verlaat voor ander geslacht
oppervlakkigheid is mens eigenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar voor mij is het ook zoiets van, ze kan ook op mannen vallen en heeft dus ook misschien wel eens het bed gedeeld met mannen... Het is heel oppervlakkig en ik vind het enorm stom maar dat is voor mij al een soort turn-off. Gelukkig zet ik mezelf daar altijd wel overheen
Nou ja iedereen, je begrijpt wat ik bedoelquote:
bij mij viel die niet eens... (ok als het half is ga ik afsluiten dan heb ik nog maar 5 uur slaapquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja iedereen, je begrijpt wat ik bedoel.
Bah heb ik mezelf zo snel alweer vastgeluld...
ja maar ik was iets van 22 ofzo toen ze uitkwamen en nog overtuigend heteroquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:25 schreef wonderer het volgende:
Ik ging toch meer voor Haldir
[ afbeelding ]
Oeh, slaap lekker danquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij mij viel die niet eens... (ok als het half is ga ik afsluiten dan heb ik nog maar 5 uur slaap)
uhu gaat me ook echt lukkenquote:
Ik hou niet zo van jongetjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar ik was iets van 22 ofzo toen ze uitkwamen en nog overtuigend hetero
soms drijven mijn gedachten tijdens sex weg.... ooit es gehad dat ik tijdens sex aan schoonmoeders moest denken (en dan niet sexueel gewoon iets burgelijks) tja toen was ik er wel klaar mee en dan niet op de juiste manierquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van jongetjes
Hee, wat ik me ineens afvraag... als je ADHD hebt kun je je niet zo goed concentreren... hoe doe je dat dan met fantaseren tijdens het rukken vingeren? Zelfs ik heb moeite om mijn aandacht erbij te houden en ik heb geen ADHD
ja baas...quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet te hard je best doen, want dan mislukt het zeker. Als je eenmaal in de modus "IK MOET SLAPEN IK MOET SLAPEN IK MOET NU!!!! SLAPEN!!!" zit is het einde zoek.
dank je voor wat? te veel info?quote:
Dat je het wil delen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank je voor wat? te veel info?
Hopelijk lukt het slapen een beetje. Succes!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er maar vandoor
ik ben een te open boek...quote:
Succesquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er maar vandoor
Zeg vriendelijk bedankt....quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
Vanyel: eind dertig meen ik, heeft een vriendin en is daar volgens mij erg happy mee.. Lief en eerlijk.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg vriendelijk bedankt....
Ik ben 32.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Avey het volgende:
Kan toch niet zo zijn dat ik de jongste ben?
Ik lijk misschien wel heel oud en wijs, maar ik ben pas 20quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Avey het volgende:
Wat voor forums zijn dat dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:46 schreef Avey het volgende:
Andere forums waar ik wel eens kom (ook maar 2) ben ik altijd een van de ouderen
Daar kan ik mee levenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien ben je hier wel de jongste lesbo.
Nou ja, eentje die is voortgevloeid uit het spel World of Warcraftquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, sneltrein-introductie:
Ik: 26, sluit relatie met mannen uit, seks niet. Momenteel ook mannelijke scharrel maar met de dames neemt het ineens een vlucht. Jaartje uit de kast.
Knuffelzacht: onze schattige ADHD'er met bindingsangst. Eind 20, een echt schatje die vrij veel details van haar leven met ons deelt (tot mijn grote genoegen trouwens).
Logician: voorlopig onduidelijk maar focust zich de afgelopen tijd toch vooral op vrouwen. Mooie dame, begin 30. Kwakkelt met haar gezondheid helaas.. En wij steunen haar virtueel.
![]()
Qebbel: is ook echt een Qebbel, heeft sinds bijna een jaar een vriendinnetje die nu naar de andere kant van het land dreigt te verhuizen.. Toffe chick die piano speelt.
Lezzer: groot Bette-fan, net 26 geworden (+ een beetje), is onlangs getrouwd met haar vrouw waar ze al 10 jaar mee is. Toffe dame die geen blad voor d'r mond neemt.
Tha-Erik: overtuigd homo. Post altijd mee. Enorm lieve toffe gast. Wij zien hem allemaal graag op visite komen.
wonderer: toffe kerel, tevens schrijver, vriendje in de VS en woont daar meen ik ook het grootste gedeelte van het jaar. Zijn denkbeelden zetten mij altijd aan het denken.
Dan nog Alicey maar die is lang afwezig geweest en in die tijd kwam ik. Eerste indruk: OK..
Ehm, ik moet me douchen nu dus geen tijd meer.
En, wat niemand blijkbaar weet, de kloon van degene die Nan King deze reeks voorsteldequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
Volgens mij heeft ze ons door elkaar gehaaldquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben 32.
Details?quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
En, wat niemand blijkbaar weet, de kloon van degene die Nan King deze reeks voorstelde
36 is ook niet eind dertig!quote:[..]
Volgens mij heeft ze ons door elkaar gehaald
Waarom niet? Iemand moet het nu eenmaal altijd zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Avey het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
neuken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alicey is ergens eind 20 en woont zo ongeveer in Rotterdam. OK ben ik denk ik wel.Geen lesbeau, maar sluit - als ik vrijgezel zou zijn - een relatie of seks met een vrouw niet uit.
Om eventjes aan te vullen.
Ik zei ook, meen ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben 32.
26 + 10 toch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
En, wat niemand blijkbaar weet, de kloon van degene die Nan King deze reeks voorstelde
[..]
Volgens mij heeft ze ons door elkaar gehaald
Dan nog skunk, die nog niet zo lang meepost en eigenlijk niet veel over zichzelf vertelt.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, toevoeging, behálve Logician, die is zo druk dat je soms denkt "Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Het is... het is... LOGICIAN!" En dat ze dan in haar (strakke) latexpakje met korset ingesnoerd langsvliegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |