soms drijven mijn gedachten tijdens sex weg.... ooit es gehad dat ik tijdens sex aan schoonmoeders moest denken (en dan niet sexueel gewoon iets burgelijks) tja toen was ik er wel klaar mee en dan niet op de juiste manierquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van jongetjes
Hee, wat ik me ineens afvraag... als je ADHD hebt kun je je niet zo goed concentreren... hoe doe je dat dan met fantaseren tijdens het rukken vingeren? Zelfs ik heb moeite om mijn aandacht erbij te houden en ik heb geen ADHD
ja baas...quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet te hard je best doen, want dan mislukt het zeker. Als je eenmaal in de modus "IK MOET SLAPEN IK MOET SLAPEN IK MOET NU!!!! SLAPEN!!!" zit is het einde zoek.
dank je voor wat? te veel info?quote:
Dat je het wil delen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank je voor wat? te veel info?
Hopelijk lukt het slapen een beetje. Succes!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er maar vandoor
ik ben een te open boek...quote:
Succesquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er maar vandoor
Zeg vriendelijk bedankt....quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
Vanyel: eind dertig meen ik, heeft een vriendin en is daar volgens mij erg happy mee.. Lief en eerlijk.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg vriendelijk bedankt....
Ik ben 32.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Avey het volgende:
Kan toch niet zo zijn dat ik de jongste ben?
Ik lijk misschien wel heel oud en wijs, maar ik ben pas 20quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Avey het volgende:
Wat voor forums zijn dat dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:46 schreef Avey het volgende:
Andere forums waar ik wel eens kom (ook maar 2) ben ik altijd een van de ouderen
Daar kan ik mee levenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien ben je hier wel de jongste lesbo.
Nou ja, eentje die is voortgevloeid uit het spel World of Warcraftquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, sneltrein-introductie:
Ik: 26, sluit relatie met mannen uit, seks niet. Momenteel ook mannelijke scharrel maar met de dames neemt het ineens een vlucht. Jaartje uit de kast.
Knuffelzacht: onze schattige ADHD'er met bindingsangst. Eind 20, een echt schatje die vrij veel details van haar leven met ons deelt (tot mijn grote genoegen trouwens).
Logician: voorlopig onduidelijk maar focust zich de afgelopen tijd toch vooral op vrouwen. Mooie dame, begin 30. Kwakkelt met haar gezondheid helaas.. En wij steunen haar virtueel.
![]()
Qebbel: is ook echt een Qebbel, heeft sinds bijna een jaar een vriendinnetje die nu naar de andere kant van het land dreigt te verhuizen.. Toffe chick die piano speelt.
Vanyel: eind dertig meen ik, heeft een vriendin en is daar volgens mij erg happy mee.. Lief en eerlijk.
Lezzer: groot Bette-fan, net 26 geworden (+ een beetje), is onlangs getrouwd met haar vrouw waar ze al 10 jaar mee is. Toffe dame die geen blad voor d'r mond neemt.
Tha-Erik: overtuigd homo. Post altijd mee. Enorm lieve toffe gast. Wij zien hem allemaal graag op visite komen.
wonderer: toffe kerel, tevens schrijver, vriendje in de VS en woont daar meen ik ook het grootste gedeelte van het jaar. Zijn denkbeelden zetten mij altijd aan het denken.
Dan nog Alicey maar die is lang afwezig geweest en in die tijd kwam ik. Eerste indruk: OK..
Ehm, ik moet me douchen nu dus geen tijd meer.
En, wat niemand blijkbaar weet, de kloon van degene die Nan King deze reeks voorsteldequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
Lezzer: groot Bette-fan, net 26 geworden (+ een beetje), is onlangs getrouwd met haar vrouw waar ze al 10 jaar mee is. Toffe dame die geen blad voor d'r mond neemt.
Volgens mij heeft ze ons door elkaar gehaaldquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben 32.
Details?quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
En, wat niemand blijkbaar weet, de kloon van degene die Nan King deze reeks voorstelde
36 is ook niet eind dertig!quote:[..]
Volgens mij heeft ze ons door elkaar gehaald
Waarom niet? Iemand moet het nu eenmaal altijd zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Avey het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
Dan nog Alicey maar die is lang afwezig geweest en in die tijd kwam ik. Eerste indruk: OK..
neuken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alicey is ergens eind 20 en woont zo ongeveer in Rotterdam. OK ben ik denk ik wel.Geen lesbeau, maar sluit - als ik vrijgezel zou zijn - een relatie of seks met een vrouw niet uit.
Om eventjes aan te vullen.
Ik zei ook, meen ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben 32.
26 + 10 toch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
En, wat niemand blijkbaar weet, de kloon van degene die Nan King deze reeks voorstelde
[..]
Volgens mij heeft ze ons door elkaar gehaald
Dan nog skunk, die nog niet zo lang meepost en eigenlijk niet veel over zichzelf vertelt.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, toevoeging, behálve Logician, die is zo druk dat je soms denkt "Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Het is... het is... LOGICIAN!" En dat ze dan in haar (strakke) latexpakje met korset ingesnoerd langsvliegt.
jij bent bijzonder gevalquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik adhd heb nee. Ben namelijk niet echt hyperactief.
je bedoelt hopeloosquote:
OMGquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:51 schreef Seven. het volgende:
En mijn avondje gisteren was een succes. Super supergezellig. We waren enorm geil maar rond 4 uur is zij ongesteld geworden.
![]()
Ja, en dat was ook al weer een kloon.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, Lezzers originele (?) account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |